• 177.896 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.937 votes
Profile

Gezocht op DVD: El viento se llevó lo qué

Heb al hoog en laag, links en rechts, en overal en nergens gezocht, maar kan hem nergens op DVD vinden (met Nederlandse subs)...betwijfel of hij ooit op dvd gereleased is, dus ik probeer het hier maar eens...

De film, El viento se llevó lo qué / Door de wind gejaagd / Wind with the Gone.

LET OP! Dus niet "Gone with the wind"!

El Viento Se Llevó Lo Qué (1998)

Door de wind gejaagd | Nederlands Film Festival - filmfestival.nl

El viento se llevó lo qué (1998) - IMDb

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Ik heb even voor je gezocht op een paar plekken, maar heb geen enkele aanwijzing gevonden dat er een DVD van bestaat met Nederlandse ondertiteling. De film is een kleine film uit 1998, dat was aan het begin van het DVD-tijdperk, eigenlijk nog voor dat kleine filmhuisfilms wel op DVD uitkwamen. Ik denk dat je 'm nooit zult vinden. Misschien dat er een (huur-) videoband van bestaat met Nederlandse ondertiteling.

edit>Ik heb trouwens helemaal geen DVD kunnen vinden vooralsnog, ook niet met Engelse ondertiteliing.

starbright boy wrote:

Ik heb even voor je gezocht op een paar plekken, maar heb geen enkele aanwijzing gevonden dat er een DVD van bestaat met Nederlandse ondertiteling. De film is een kleine film uit 1998, dat was aan het begin van het DVD-tijdperk, eigenlijk nog voor dat kleine filmhuisfilms wel op DVD uitkwamen. Ik denk dat je 'm nooit zult vinden. Misschien dat er een (huur-) videoband van bestaat met Nederlandse ondertiteling.

edit>Ik heb trouwens helemaal geen DVD kunnen vinden vooralsnog, ook niet met Engelse ondertiteliing.

Zou heel jammer zijn als hij echt nergens te krijgen is, ik heb hem destijds in het filmhuis gezien, was een erg leuke film.

Beste funkeydogz,

er is nooit een vhs of dvd met Nederlandse ondertiteling van El Viento Se Llevó Lo Qué uitgebracht. Wel is hij vele jaren geleden op de Nederlandse televisie vertoond met Nederlandse subs. Wellicht heeft iemand dat opgenomen.

Op dvd is hij uitgebracht met Duitse, Franse of Italiaanse ondertitels (niet samen, op 3 verschillende dvd's).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.