- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Dragonball Z Saga
Dragonball Z Saga
shubalou
-
- 4 messages
- 0 votes
hallo, ik ben al weken op zoek naar de hele dragonball z saga maar ik kan hem nergens vinden heeft iemand misschien een idee waar ik hem zou kunnen vinden??
groeten jhonathan
shubalou
-
- 4 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel:
hallo, ik zoek de hele dragonball z saga weet iemand waar ik die zou kunnen vinden.
groeten jhonathan
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ik ken geen winkel die de series verkoopt, maar er zijn wel websites.
Watch Dragonball Z GT Kai Episodes & Movies Evolution Online DBZ AF - watch-dragonball.com - hier kan je DB, DBZ, DBGT, DBK en DB movies zien.
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
hallo, ik zoek de hele dragonball z saga weet iemand waar ik die zou kunnen vinden.
groeten jhonathan
Ik had een paar maanden geleden de boxen zien liggen bij mediamarkt in alkmaar voor ik dacht 40 euro per box. Maar dit is niet het goede topic om dit te vragen. Dit topic is bedoelt als je weet waar een film over gaat maar de titel niet meer weet
shubalou
-
- 4 messages
- 0 votes
ok thanks weet iemand toevallig ook nog wat de eerste aflevering van dragonball z is of hebben de BD episodes niks te maken met bijvoorbeeld de DBGT episodes?? of met die andere saga's??
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Op de website die ik in m'n vorige bericht plaatste kan je alle afleveringen zien. Aflevering 1 van DBZ is 'Arrival'.
shubalou
-
- 4 messages
- 0 votes
thanks weet ik waar ik moet beginnen (the arrival of radditz)
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
het begint bij Dragonball
List of Dragon Ball episodes - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
hier staan alle episodes
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ik was vandaag trouwens in de Media Markt in de Bogaard in Rijswijk en daar hadden ze DB, DBZ en DBGT boxen te koop. Ik geloof per saga, want ik zag afbeeldingen van jonge Goku, Cell, Frieza en SSJ4 Goku. Het waren geremasterd versies en de prijzen waren van 39,99 tot wel 54,99.