- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
dat zal ik dan wel nog nooit opgemerkt hebben. hoe bestaat het 
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Als je op bioscoop,video/dvd of films op tv klikt in het linkerscherm, dan veranderd het rechterscherm.
Klik ik nu op 1 van de films die er staan, dan opent mijn browser deze in datzelfde rechterscherm, dat is nie goed volgens mij?
Edit: Ik zie nu zelfs dat alles wat in het rechtermenu staat verkeerd gelinked wordt naar hetzelfde frame.
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Wat mij betreft is dat niet de bedoeling. Een film waar 10 mensen een 4,5 gemiddeld voor geven lijkt me net zo interessant (mogelijk zelfs nog interessanter) dan een film waar 100 (wel een extreem voorbeeld gelijk) mensen gemiddeld een 4 voor geven
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Misschien wel interessanter, maar minder top-100 materiaal.
Op deze site zullen hoog scorende films met weinig stemmen over langere tijd toch meer stemmen halen (simpelweg doordat meer mensen door de score op het idee komen de film ook eens te kijken).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb wat scriptjes herschreven. De pagina waarin de films+discussie getoond wordt, en de stem, reageer en edit paginaatjes.
Als het goed is moeten jullie er niets van merken, maar mocht je nou rare dingen tegenkomen...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als het goed is moeten jullie er niets van merken
3 kleine wijzigingen die wel merkbaar zijn:
- als je nu een film-pagina refresht wordt niet je laatst geplaatste bericht nogmaals geplaats
- de "ga naar pagina..." links bij films met veel reacties (zie LOTR bv)
- je ziet nu op de welkomspagina ook hoeveel gasten er momenteel op de site zijn
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
jordy ligt het aan mij of doet de ga naar pagina ding het niet , bedoel ik druk op pagina 1 en hij blijft op de laatste?
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Ligt het aan mijn browsers of worden filmpagina's die ik in een new window geopend tegenwoordig in een krap frame weergegeven? Vroeger vulde het plot de hele breedte van de pagina en verscheen de poster geheel rechts, nu blijven beide krampachtig in het midden zitten alsof de pagina nog steeds in die onhandige frameset zit (maar dat ligt misschien aan het feit dat ik nu even een andere pc gebruik, zal morgen wel even kijken of dat op de pc die ik normaal gebruik ook zo is)
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
maar dat ligt misschien aan het feit dat ik nu even een andere pc gebruik, zal morgen wel even kijken of dat op de pc die ik normaal gebruik ook zo is
Opgelost, Queto! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ik merk ook enig verschil, alleen weet ik niet precies wat...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee, je hebt gelijk Queto. Ik wilde de layout hetzelfde houden als de films in een nieuw venster geopend worden, dus toen ik die scripts opnieuw ging maken heb ik dat gelijk doorgevoerd.
overigens ben ik het een met de uitspraak "onhandige frameset", als ik de site nu zou bouwen zou ik het zonder frames doen, maar ja beetje veel werk om dat nu nog te veranderen
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Ik begrijp best dat het veel werk is om de layout van je site om te zetten naar een layout zonder frames, maar dat zegt niets over de handigheid ervan.
In een apart window (zoals ik eigenlijk altijd alle pagina's open) staat het nu nogal vreemd, die grote witte velden links en rechts en dan dat plaatje met tekst zo krampachtig in het midden (ik vind zo'n smalle kolom voor het plot ook wat vermoeiender lezen trouwens). Zou het niet mogelijk zijn om deze situatie voor new windows terug te zetten? Dat zou ik wel zo prettig vinden namelijk.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ok is goed, niet zoveel werk, zal ik morgen wel even doen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik vind zo'n smalle kolom voor het plot ook wat vermoeiender lezen trouwens
dat vind ik wel opvallend trouwens... een krant is toch ook in kolommen opgedeeld?
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Maar niet twee witte lege aan de zijkant. 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
een krant is toch ook in kolommen opgedeeld?
Ik houd dan ook niet van kranten (al ligt dat meer aan het onhandig grote formaat die ze altijd hebben). Sommige mensen beweren dat je de leesbaarheid kan vergroten door kolommen maar zo smal mogelijk te maken, maar ik ben het daar nooit mee eens geweest, ik zie teksten op A4'tjes en internetpagina's toch liever paginabreed (d.w.z. mits er wel regelmatig witregels tussen de alinea's zijn)
Ed
-
- 78 messages
- 1176 votes
Jij bent echt een uitstekende speller, Queto! Hoe komt dat?
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Dank je. Als ik mij in een tussenuur verveel ga ik nog wel eens mijn woordenboek of het Groene Boekje doorlezen, altijd leuk vermaak en nog leerzaam ook.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Sjonge, dan zat ik altijd mijn tijd te verdoen met kaarten en veel geld verliezen...dom, dom, dom
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Kaarten is ook leuk, maar dan heb je wel medespelers nodig en die zijn niet elk tussenuur te vinden helaas. (maar nu raak ik wel erg off-topic)
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
kom gauw op de chat queto. want wat hier allemaal gezegd wordt is niet netjes 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ligt het aan mijn browsers of worden filmpagina's die ik in een new window geopend tegenwoordig in een krap frame weergegeven? Vroeger vulde het plot de hele breedte van de pagina en verscheen de poster geheel rechts, nu blijven beide krampachtig in het midden zitten alsof de pagina nog steeds in die onhandige frameset zit.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ja rustig 
vergelijk het maar eens met film_oud.php?i=nummertje , volgens mij net zo snel
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.