- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Wellicht kun je het volgende aanhouden?
Het totaal aantal stemmen / 2500
Dan zit je nu op 49 stemmen. Dat betekent dat uit de top TTT en The Pianist wegvallen. Deze zijn echter nog nieuw en komen vanzelf wel weer in de top 100 terecht.
Zelf als er 200.000 stemmen zijn uitgebracht, blijft de lijst behoorlijk intact.
Die paar anderen komen vanzelf in de tip 50 terecht.
Dit lijkt mij persoonlijk representatiever. Jordy, je site begint groot te worden. 
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Het aantal van 20 begint onderhand erg laag te worden, maar 50 vind ik wel erg grof. Zo komen wat minder bekende en/of oudere maar toch kwalitatief goede films niet meer aan bod. Door 4.000 delen lijkt me een beter idee.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Daar bereik je dus weinig mee. En dat de onbekendere film er op staat, is juist niet representatief voor de meerderheid. Als je goede onbekende films wil zien, raadpleeg je gewoon de tip 50!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik geloof niet dat het de meest gebruikte pagina was, maar goed: ik heb de "actieve discussies" lijst moeten verwijderen, was voor een belangrijk deel verantwoordelijk voor de problemen met de site.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
mmm jammer ik gebruikte het nog wel eens 
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Heb ik iig geen moeite mee, ik heb de "actieve discussie" pagina nooit gebruikt.
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Ik heb wel altijd problemen om de link te vinden zodat ik m´n top10 kan wijzigen.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Ik heb wel altijd problemen om de link te vinden zodat ik m´n top10 kan wijzigen.
Klopt Linda, ik heb het maar 2 keer gedaan of zo. maar ik zocht me een ongeluk.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Gewoon naar de alternatieve top 100 gaan. Daar staat de link bovenaan.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
maar als het goed is heeft iedereen over het veranderen van je top 10 een pm van Jordy gehad waarin de link stond.
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
maar als het goed is heeft iedereen over het veranderen van je top 10 een pm van Jordy gehad waarin de link stond.
Das wel waar, maar de link moet toch ook makkelijk op de site te vinden zijn voor mensen als ik 
en btw, mensen die na die PM pas zijn aangemeld, hebben die PM nooit gehad.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Jawel, iedere nieuwe gebruiker krijgt tegenwoordig een berichtje over de persoonlijke top 10.
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Da wil ik hierbij toch een klacht indienen.
Snoopy heeft er nooit bericht over gehad en wist dus niet hoe ze haar top10 moest aanmaken.
foeifoei 
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
ja ze is natuurlijk ook zo vaak op de site 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Da wil ik hierbij toch een klacht indienen.
Snoopy heeft er nooit bericht over gehad en wist dus niet hoe ze haar top10 moest aanmaken.
foeifoei 
van: Jordy
aan: Snoopy
tijd: 2002-12-11 22:48:35
(...) Je zult misschien zien dat veel gebruikers een persoonlijke top-10 ingevuld hebben. Deze top-10 wordt gebruikt voor het samenstellen van de alternatieve top-100 in het "lijsten"-overzicht. Deze top-10 kun je invullen via deze link, of via de link die je boven de alternatieve top 100 ziet staan. Op deze pagina kun je kiezen uit de films die je een hoge beoordeling hebt gegeven. Stem dus eerst op je 10 favoriete films, en voer daarna pas je top-10 in. (...)
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
Snoopy heeft er nooit bericht over gehad ....
Opgegeten door de kat van de buren zeker 
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Daar bereik je dus weinig mee. En dat de onbekendere film er op staat, is juist niet representatief voor de meerderheid. Als je goede onbekende films wil zien, raadpleeg je gewoon de tip 50!
Niet mee eens, want zo krijg je de situatie dat het aantal stemmers straks zwaarder wegen dan de waardering die gegeven wordt. Alleen goed bezochte/bekeken films kunnen dan de top 100 halen.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Als jegoede onbekende films wil zien, raadpleeg je gewoon de tip 50!
Als je de grenswaarden maar genoeg omhoogschuift houd je zelfs voor de tip 50 alleen maar bekende films over.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Niet mee eens, want zo krijg je de situatie dat het aantal stemmers straks zwaarder wegen dan de waardering die gegeven wordt. Alleen goed bezochte/bekeken films kunnen dan de top 100 halen.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
he Jordy, mooie nieuwe opstartpagina zeg.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Ik kom eigenlijk zelden op de voorkant, want heb de updates pagina gebookmarkt, maar ik vind het prima. Mooi overzichtelijk en zonder al te veel gedoe.
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
stiekem veranderen en kijken of we opletten he 
Ik vind de site nu nog beter geworden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ehm... een tijdje geleden was die pagina ook al zo.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Met die heldere verdeling in films in de bios, in de videotheek en op TV???
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ja het is al eerder zo geweest.. ongeveer
helemaal tevreden ben ik nog niet over die welkomspagina trouwens, maar 't is wel iets beter zo idd
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
en ik zie dat je nu ook bij de opstartpagina gebruikers die op de site aanwezig zijn kan aanklikken voor hun gegevens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.