• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.124 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Wouter! lees dit ook even aub?

dank je.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kun je niet de reacties (de laatste 10 ofzo) onder het invul veld laten zien? je ziet dit veel bij messageboards. is wel makkelijk denk ik.

goed idee... maar voorlopig geen tijd voor

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Is het een idee om de 'reactie' en 'quote' knoppen ook meteen in het updatevenster te gebruiken? Nu moet ik eerst de betreffende film in een ander tabje openen, dan naar beneden scrollen en pas dan kan ik reageren op een bericht. Met de knoppen gelijk bij het bericht in de updates, zou je twee stappen kunnen overslaan.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Wordt het wellicht tijd om de top 100 up te daten door het minimaal aantal stemmen voor een notering in de top 100 op te hogen?

Wie is voor? Wie is tegen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Ik denk dat ik ook namens Jordy mag spreken; we zijn dat niet van plan op dit moment.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

waarom zou je dat willen? de top100 zit nu mooi in elkaar en geeft een mooi beeld zo. de alternatieve top 100 nog meer

alleen die gedeelde plaatsen vind ik echt oerlelijk (maar ja, da's mijn mening)

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Is het een idee om de 'reactie' en 'quote' knoppen ook meteen in het updatevenster te gebruiken?

ik denk van niet, als je namelijk wilt reageren op een bericht moet je wel minstens de 3 berichten die erboven staan gelezen hebben, anders is je opmerking misschien totaal niet relevant ..

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

plaatsen vind ik echt oerlelijk (maar ja, da's mijn mening)

en de mijne

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Als je de drempel nog hoger legt, wordt de top 100 voorspelbaarder. De bekendere films krijgen namelijk de meeste stemmen. In de huidige situatie komen kleinere films ook in aanmerking voor de top 100. Dat vind ik wel prettig.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

zijn er nog meer mensen die dat van die gedeelde plaatsen niet mooi vinden?

mischien gewoon: als twee films allebei hetzelfde gemiddelde hebben krijgt degeen met de meeste stemmen de hoogste plek?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

zijn er nog meer mensen die dat van die gedeelde plaatsen niet mooi vinden?

Opletten Hobbes!

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

jaja,

heb ik al gezien. maar wij met z'n tweeen maken hier de dienst niet uit ik wil weten of er mischien nóg meer mensen dat vinden

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

ik ben ook tegen die gedeelde plaatsten , omdat zoals kappeuter al zei de kleinere films ook een kans krijgen op de manier zoals die top 100 nu wordt samengesteld.

lindastuurman

• 1006 messages
  • 0 votes

Ik vind de top100 goed zoals ie is.

Wat kappeuter zei vind ik wel logisch, anders komen alleen de "grote" films in de top100 en zullen de wat onbekendere maar ook zeer geode films er niet in.

Houden zo die top 100 wat mij betreft (ook wat plaatsen betreft)

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

als twee films allebei hetzelfde gemiddelde hebben krijgt degeen met de meeste stemmen de hoogste plek?
Dit zou ik ook een logische redenering vinden.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Ik vind een 'voorspelbare' top 100 niet zo bezwaarlijk, maar goed...ik denk, ik gooi even een balletje op. Maar ik sluit me in dit geval graag bij de meerderheid aan.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

ff voor de duidelijkheid:

wat ik zeg (geen gedeelde plaatsen) heeft verder niks te maken met de plaatsen op zich. de opmerking van kappeuter ging over het feit dat een film meer stemmen moest hebben om in de top 100 te komen.

wat ik zeg:

nu heb je bijv. dit:

34. Dr. Strangelove (1964) 4.17 (59)

Raging Bull (1980) 4.17 (51)

die staan allemaal op dertig. da's niet waar want raging bull heeft minder stemmen dan dr strangelove en hoort raging bull gewoon op plaats 35.

vind ik

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Mee eens, Hobbes.

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Mee eens, Hobbes.

Ik ook dude! De meesten stemmen gelden

eerst het gemiddelde als criteria, daarna het aantal stemmers.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ik post mijn vraag nog wel eens wanneer we er top100-gewijs uit zijn. Ik heb er overigens geen mening over, zo interessant vind ik die top honderd niet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ok die gedeelde plaatsen zal ik eerdaags wel 's wijzigen

aantal stemmen voor top100 notering vind ik momenteel nog goed

LauraPalmer

• 276 messages
  • 617 votes

Weetje wat ik irritant vind, de volgende situatie: ik ben net ingelogd, ga naar updates, krijg een hele lijst, ik kom een film tegen waarop ik wil reageren, ik doe dat, vervolgens wil ik weer terug naar die hele lijst met updates,ik klink "back" aan tot ik weer bij de lijst zou moeten zijn maar dan krijg ik een nieuwe update!! Van de laatste twee minuten. Daar heb ik dus niks aan. Ik wil dan weer terug naar die lijst die ik kreeg toen ik net was ingelogd. Maar die is nergens meer te vinden!! Annoying!!

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Je kunt toch gewoon alle links zelf in een nieuw window openen? Overigens bieden de meeste browsers de mogelijkheid niet automatisch een pagina te refreshen als je er terugkomt, maar de cache-versie terug te halen (Opera bijvoorbeeld doet dat automatisch). Je behoudt dan je oude updates, tot je de pagina handmatig refresht.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Laat je de update-pagina wel helemaal uitladen tot je ergens op gaat reageren? Als je dat niet doet krijg je idd een nieuwe update-pagina voor je neus, maar als je 'm laat laden totdat onderaan in je beeld 'gereed' staat krijg je (als het goed is) gewoon de 'oude' pagina weer als je gereageerd hebt.

LauraPalmer

• 276 messages
  • 617 votes

okeee dat kan het wel eens zijn! Want het gebeurde ook niet altijd. Dat vond ik ook al zo raar. Thanks!

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

We hebben weer een superstemmer: Stinissen. Welkom, overigens. Is het geen idee om iets in de site te bouwen zodat newbies razendsnel op films kunnen stemmen? Of zijn we dan bang voor misbruik (eikels die alle films 0,5 geven, bijvoorbeeld)?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Ik denk dat Stinissen de kerel wordt die het meeste films heeft gezien. Hij heeft nu 600 stemmen en is BL...

kun je nagaan. Sorry Petey, FisherKing en Vic, ik vrees voor jullie mooie positie!

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Ik heb toch nog een beetje twijfels over de oprechtheid van de stemmen..

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ik heb toch nog een beetje twijfels over de oprechtheid van de stemmen..

Oproep: kan Stinissen zelf hier misschien op reageren?

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Als ik bij de update zie ik bij Forum >> Films >> Spoilers >> Meest onbevredigende einde. >> de opmerking: (klik op de topic-titel om het bericht te lezen).

Ik weet echter nooit of het om een film gaat die ik wel dan wel niet gezien heb.

Is dat eerste het geval loop ik meteen tegen een spoiler aan en da vink nie leuk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.