• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.097 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Nee, Het gaat er toch ook niet om dat iemand zo'n film een goed cijfer heeft gegeven voor de regie of wat dan ook.

Het gaat erom dat er een lijst komt van regisseurs waarvan iedereen de films het beste vindt.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Ik hoor dat je het druk hebt Jordy dus ik doe ook maar een voorstel

Maar je doet het maar als je tijd hebt, heeft geen haast.

Maar als ik bij een film kijk kan ik op de regisseur drukken, waarom zou je dat ook niet doen bij de acteurs.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Ja Mac, is al vaker geopperd. Zou ik ook heel fijn vinden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

vast niet deze hele thread gelezen mensen

bij het klikken op de regisseurs krijgt je *echt* een overzicht van ALLE films van die regisseur die op de site staan

dit zou bij de acteurs niet zo zijn.. je krijgt een overzicht van films van de acteur waarvan de TOEVOEGER vond dat hij/zij één van de belangrijkste drie acteurs was... heeft dus erg weinig waarde zo'n overzicht vind ik

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Ik merk dat verscheidene mensen standaard de quote knop gebruiken om op het laatste bericht in een thread te reageren.

Ik stoor mij daar aan, volgens mij is dat een beetje misbruik maken van deze optie. Je krijgt zo van die ellenlange onoverzichtelijke pagina's, en met een lelijke lay-out.

Ik heb een idee om dit tegen te gaan: laat de quote knop weg bij het laatste bericht dat gepost is.

lindastuurman

• 1006 messages
  • 0 votes

Helemaal mee eens kappeuter

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Hey dat is nou precies wat ik net bij een ander bericht al zei..

Ik stem voor!!!

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Met als grote probleem dat je reactie soms dan net iets later komt dan die van iemand anders die tegelijk op de site is...

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

laat de quote knop weg bij het laatste bericht dat gepost is

Hoewel ik nutteloos quoten ook een beetje ergelijk vind, gaat het weglaten van de knop wel een beetje ver. Soms wil je niet reageren op een heel lange post, maar wel op gedeelten daaruit. Dat gaat perfect met de quote-knop, waarna je alles wat je niet relevant vindt uit het citaat gooit.

Wat mij betreft: hou de knop, maar gebruik 'm met wat beleid.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Ik heb een idee om dit tegen te gaan: laat de quote knop weg bij het laatste bericht dat gepost is.
Nou liever niet. Ben het met je eens wat betreft het quoten van de gehele laatste posts, maar ik pak er meestal maar een klein stukje van de post uit. Anders weet men misschien niet waarop ik reageer.

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Tovenaar, Jarre, Boule en ik hebben daar 2 jaar geleden al een regel voor opgesteld, gebod nr? 8 ofz..

Zij zult gepast Quoten!!

Komt hier wel van pas denk ik, afschaffen gaat wel erg ver.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Zij zult gepast Quoten!!
Helemaal mee eens.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Al mag 'zij' wel veranderd worden in 'gij', wat mij betreft

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Ik zal de Edit knop maar met rust laten aangezien jullie al gereageerd hebben, maar het moest inderdaad Gij wezen.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

gotcha!

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

gotcha!

Oh got me, got me, come on that's good, step on up son, you got to hold on to that fury!!

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

mik == quotes-database?

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

is dat een compliment?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ik Quote heel beperkt.

maar soms nodig als je iets van anderen wil oppikken. Geef liever een gebruiksaanwijzing in normaal Quoten(in het normen en waarden handvest van MM)

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Is dat geen quote van J.P. Balkenende?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Mensen die het te gortig maken, komen op de zwarte lijst. En als ik die openbaar maak, leren ze het wel af.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

precies, weglaten is wat rigoreus, het moet kunnen... maar een beetje minder mag wel

kap je kunt natuurlijk altijd de posts editten waar je je aan ergert

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Tovenaar, Jarre, Boule en ik hebben daar 2 jaar geleden al een regel voor opgesteld, ...

Niet gedacht dat ie het tot MovieMeter zou schuppen

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

dit is nou eens goeie opmerking kappeuter!!

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

als ik een reactie wil plaatsen en ik wil iets quoten van verschillende berichtjes dan moet ik iedere keer weer heen en terug

kun je niet de reacties (de laatste 10 ofzo) onder het invul veld laten zien? je ziet dit veel bij messageboards. is wel makkelijk denk ik.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

kun je niet de reacties (de laatste 10 ofzo) onder het invul veld laten zien? je ziet dit veel bij messageboards. is wel makkelijk denk ik.

Heb ik ook wel eens over zitten denken. Wat ik nu doe is gewoon ctrl-c'en in de ene en quoten in de andere, dan plak je de post waar je ook op wil reageren er gewoon tussen en zet je daar quoth-tags omheen. Maar het is wel een omweggetje.

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Je kunt toch gewoon 'reactie' of 'quote' in een nieuw window openen? Dan kun je typen in het ene window en tegelijkertijd stukken kopieren vanaf het andere window.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ook een prima werkbare strategie, Queto.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Bravo, minder quoten! Ik ben voor

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.