- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Nee, Het gaat er toch ook niet om dat iemand zo'n film een goed cijfer heeft gegeven voor de regie of wat dan ook.
Het gaat erom dat er een lijst komt van regisseurs waarvan iedereen de films het beste vindt.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ik hoor dat je het druk hebt Jordy dus ik doe ook maar een voorstel 
Maar je doet het maar als je tijd hebt, heeft geen haast.
Maar als ik bij een film kijk kan ik op de regisseur drukken, waarom zou je dat ook niet doen bij de acteurs.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ja Mac, is al vaker geopperd. Zou ik ook heel fijn vinden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
vast niet deze hele thread gelezen mensen 
bij het klikken op de regisseurs krijgt je *echt* een overzicht van ALLE films van die regisseur die op de site staan
dit zou bij de acteurs niet zo zijn.. je krijgt een overzicht van films van de acteur waarvan de TOEVOEGER vond dat hij/zij één van de belangrijkste drie acteurs was... heeft dus erg weinig waarde zo'n overzicht vind ik
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Ik merk dat verscheidene mensen standaard de quote knop gebruiken om op het laatste bericht in een thread te reageren.
Ik stoor mij daar aan, volgens mij is dat een beetje misbruik maken van deze optie. Je krijgt zo van die ellenlange onoverzichtelijke pagina's, en met een lelijke lay-out.
Ik heb een idee om dit tegen te gaan: laat de quote knop weg bij het laatste bericht dat gepost is.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Hey dat is nou precies wat ik net bij een ander bericht al zei..
Ik stem voor!!!
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Met als grote probleem dat je reactie soms dan net iets later komt dan die van iemand anders die tegelijk op de site is...
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Hoewel ik nutteloos quoten ook een beetje ergelijk vind, gaat het weglaten van de knop wel een beetje ver. Soms wil je niet reageren op een heel lange post, maar wel op gedeelten daaruit. Dat gaat perfect met de quote-knop, waarna je alles wat je niet relevant vindt uit het citaat gooit.
Wat mij betreft: hou de knop, maar gebruik 'm met wat beleid.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Tovenaar, Jarre, Boule en ik hebben daar 2 jaar geleden al een regel voor opgesteld, gebod nr? 8 ofz..
Zij zult gepast Quoten!!
Komt hier wel van pas denk ik, afschaffen gaat wel erg ver.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Al mag 'zij' wel veranderd worden in 'gij', wat mij betreft 
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Ik zal de Edit knop maar met rust laten aangezien jullie al gereageerd hebben, maar het moest inderdaad Gij wezen.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes

Oh got me, got me, come on that's good, step on up son, you got to hold on to that fury!!
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik Quote heel beperkt.
maar soms nodig als je iets van anderen wil oppikken. Geef liever een gebruiksaanwijzing in normaal Quoten(in het normen en waarden handvest van MM)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Mensen die het te gortig maken, komen op de zwarte lijst. En als ik die openbaar maak, leren ze het wel af. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
precies, weglaten is wat rigoreus, het moet kunnen... maar een beetje minder mag wel
kap je kunt natuurlijk altijd de posts editten waar je je aan ergert 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Niet gedacht dat ie het tot MovieMeter zou schuppen 
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
dit is nou eens goeie opmerking kappeuter!!
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
als ik een reactie wil plaatsen en ik wil iets quoten van verschillende berichtjes dan moet ik iedere keer weer heen en terug
kun je niet de reacties (de laatste 10 ofzo) onder het invul veld laten zien? je ziet dit veel bij messageboards. is wel makkelijk denk ik.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Heb ik ook wel eens over zitten denken. Wat ik nu doe is gewoon ctrl-c'en in de ene en quoten in de andere, dan plak je de post waar je ook op wil reageren er gewoon tussen en zet je daar quoth-tags omheen. Maar het is wel een omweggetje.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Je kunt toch gewoon 'reactie' of 'quote' in een nieuw window openen? Dan kun je typen in het ene window en tegelijkertijd stukken kopieren vanaf het andere window.
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Bravo, minder quoten! Ik ben voor 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.