• 178.256 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.375.880 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Ik weet het niet. Als ik online ben, druk ik meerdere malen op de updates knop. Wat zal die verandering die je voorstelt in dit geval betekenen ?

Ik heb een veel simpeler idee. Een 'freeze' knop op de updates pagina. Als je een lange lijst te verwerken hebt, klik je op de freeze knop en blijft de updates pagina de zelfde inhoud houden, tot je 'm weer uit zet.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Die Freezeknop is het beste alternatief. Ben het roerend eens met Kappeuter.

Mza

• 356 messages
  • 1924 votes

Zo'n freeze knop lijkt me ideaal.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Zo'n freeze knop lijkt me ideaal.
mee eens

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Ik stem ook voor de freeze-knop.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

klinkt goed, maar betekent dit ook dat als je nieuwe updates wil zien de update dan niet meer werkt maar dat je via MM-logo er even uit moet gaan.

de begin-datum blijft alleen staan, de einddatum van het ovezicht blijft de huidige datum, dus nieuwe berichten (in dezelfde "surfbeurt") komen er dan bij

Ik weet het niet. Als ik online ben, druk ik meerdere malen op de updates knop. Wat zal die verandering die je voorstelt in dit geval betekenen ?

zoals ik zeg, je ziet dan alle nieuwe berichten sinds je vorige surfbeurt

maar goed, ik ga de oplossing zoals ik die noemde wel gebruiken voor de active-topics lijst waar ik aan het werk mee ben. Ik laat de update-pagina dan wel zoals ie is, kunnen we later nog wel eens kijken of de update pagina nog vaak gebruikt wordt (denk dat voor veel mensen die active-topic lijst een beter alternatief zal zijn, maar misschien vergis ik me daar wel in) en dan zou ik eventueel nog 's naar zo'n freeze mogelijkheid kunnen kijken...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

http://moviemeter.nl/index5.php

Dit is de "actieve discussies"-pagina die ik gemaakt hebt. Zoals je zal zien doet de persoonlijke pagina nog niet veel, maar het gaat alvast om het idee...

ik zie dit persoonlijk als een betere versie van de update pagina. Het enige nadeel is dat je de stemmen niet ziet, en dat je niet ALLE berichten in 1 keer kunt lezen. Dat zijn, denk ik, echter alleen nadelen voor de echte MM-addicts, die om het half uur op de update knop drukken. Voor die mensen blijft de update pagina gewoon te gebruiken natuurlijk. Maar voor "normale" bezoekers die hier 1x per dag of 1x per 2 dagen komen lijkt me dit 30x beter

Merk dus ook op dat je gewoon op back kunt drukken na een discussie aangeklikt te hebben. Pas bij een refresh van de TOTALE site (om precies te zijn moet het logo-frame gerefreshed worden) wordt de begintijd herverst.

De persoonlijke pagina zal dus hetzelfde zijn als wat je al ziet, maar dan met een filter zodat je alleen topics in het lijstje ziet staan waar je zelf ooit op gereageerd/gestemd hebt. Als je een weekje op vakantie ben geweest is de update pagina TE groot, hij displayt geen resultaten als het langer dan een paar dagen geleden is zelfs. Met de persoonlijke "actieve" pagina kun je ook na een weekje nog makkelijk en snel kijken welke discussies waar je ooit aan meegedaan hebt nieuwe reacties hebben uitgelokt

(ik heb nu het plan om deze persoonlijke pagina ook films te laten bevatten waar je alleen op gestemd hebt, en niet gereageerd. Misschien is het wel handiger (heb even de mensen met 1000+ stemmen in m'n achterhoofd) om daar alleen de films tussen te zetten waar je ook ECHT gereageerd hebt

ben benieuwd wat jullie er van vinden... zullen wel wat lauwe reacties tussen zitten van mensen die graag alle berichten in 1x willen lezen, maar probeer je svp in te denken wat voor de "gemiddelde" bezoekers het beste is...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

voor het beste resultaat wacht je even een half uurtje en refresh je de actieve pagina dan, dan kun je goed zien hoe hij werkt

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Dit lijkt me wel een goed idee ja. Maar nog even over die update-pagina... Ik heb daar geen problemen mee hoor. Als ik bijv. een bericht in de updates lees waar ik op wil reageren, klik ik op de link naar de film, reageer ik en ga dan (door een paar keer op 'vorige' te klikken) weer terug naar de updates pagina. Die staat er dan nog gewoon zoals ik 'm had achtergelaten!! Geen leeg scherm dus...

Een leeg scherm heb je in die situatie wèl als je de updates pagina niet helemaal uit laat laden. Maar als er onderin je scherm "gereed" staat ondervind ik echt geen problemen hoor...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

je hebt die actief functie er nu bijgezet zie ik net jordy. toch best handig

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Minpuntje vind ik het grote aantal pagina's in de lijst, maarliefst 43. Dat maakt het wat onoverzichtelijk.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Minpuntje vind ik het grote aantal pagina's in de lijst, maarliefst 43. Dat maakt het wat onoverzichtelijk.

is idd een beetje onoverzichtelijk.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

wat is er onoverzichtelijk aan? de relevante topics stan op de eerste pagina's. Op pagina 43 staan topics waar een maand niet gepost is, alleen interessant als je 3 weken op vakantie bent geweest ofzo

het is niet de bedoeling dat je ze all 43 afgaat elke dag, het is de bedoeling dat je evne de vetgedrukte topics op de eerste pagina(s) afgaat

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik zou het aantal topics per pagina wat hoger kunnen zetten, maar verder: het is juist de BEDOELING van die pagina dat je kunt kijken wat er de afgelopen weken bediscusseerd is

verwar het dus niet met de update pagina, zit een heel ander idee achter

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

aha ik had ff niet goed gekeken. ik weet nog wel toen ik een week was weggeweest waren oneindig veel berichten geplaatst.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

en (helemaal via het persoonlijke gedeelte) kun je nu snel even doornemen wat je in die week gemist hebt

is met de update pagina geen beginnen aan

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

en waarom staat deze zin nog steeds bij faq: Waarom staat Het Dappere Broodroostertje niet op de site?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Inderdaad, hebben we daar voor niets zoveel moeite voor gedaan!

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

en waarom staat deze zin nog steeds bij faq: Waarom staat Het Dappere Broodroostertje niet op de site?
Zou toch veranderd worden in "Gay niggers from outta space" ?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

(quote)
Zou toch veranderd worden in "Gay niggers from outta space" ?

die duurt heel erg kort, dus dat is dan natuurlijk geen goed voorbeeld.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Bij een aantal films die LauraPalmer heeft toegevoegd wordt er bij mij geen filmposter als plaatje ingeladen. Het gaat om The Eye, Nogo ,11"09"02 en Bleeder.Misschien is het een "Macintosh-ding" maar ik dacht ,meld 't toch maar even..

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Hmmm... vreemd. Bij mij geen problemen. Wellicht is 't probleem van tijdelijke aard. Ik kan even geen verklaring bedenken.

Ingemar

• 69 messages
  • 2177 votes

Wellicht is het ook bij mij een 'Macintosh ding', krijg ook niets te zien bij Nogo & the Eye ook niets te zien (heel selectief bij 11'09"02 weer wel)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

het plaatje van The Eye is 180 KB, wel even opletten he kappeuter het is dus een .bmp file, een plaatje in windows formaat dus

bij eerdere LauraPalmer films had ik het plaatje even gewijzigd toen ik er later achterkwam (en een prive bericht gestuurd, zou voortaan opletten...)

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Photoshop onder Windows maakt geeft me dit bericht: "Could not open ... because the file specifies an unsupported JPEG precision".

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

het plaatje van The Eye is 180 KB, wel even opletten he kappeuter het is dus een .bmp file, een plaatje in windows formaat dus

Oh, je hebt gelijk! De extensie is gewoon veranderd

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

met een refresh moeten ze het volgens mij allemaal weer doen

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Op die fiets! Nee, ik dacht dat je een extensie check had ingebouwd Jordy..

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Murder in the Heartland heb ik twee dagen geleden toegevoegd alleen staat hij nog niet op de site, is er iets mis gegaan, of moet ik nog even wachten

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

heb 'm niet langs zien komen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.