• 178.256 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.650 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Maarten

• 32 messages
  • 31 votes

Ik denk dat ik dat dan maar ga doen, maarre hoe kan je je top 10 toevoegen?? Ben echt zo'n leek...dusss

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

De link staat bij lijsten -> alternatieve top 100. Of rechtstreeks via deze link.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Als ik in het linkermenu bioscoop, video/dvd of films op tv in een nieuw venster wil openen, krijg ik altijd de eerstvolgende film te zien. Is het niet handig om dan een het totaaloverzicht te krijgen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mwah twijfelgevalletje, vind het wel leuk om een toepasselijke titel te zien in het middenscherm... overzicht zie je rechts (of via de meer link)

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

zulke lijstjes staan nog in de planning inderdaad (top 100 films die je niet gezien hebt-lijst)

Hoe ziet die planning eruit? Komt er nog wat van terecht?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

http://moviemeter.nl/todo.txt

ik ben eigenlijk erg tevreden met de site zoals ie nu is

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

http://moviemeter.nl/todo.txt

ik ben eigenlijk erg tevreden met de site zoals ie nu is

je mag nooit helemaal tevreden zijn Stilstand is achteruitgang! Continue verbetering! Innovatie, Progressief denken!

Ik zie dat er wat is gewijzigd op het spoiler-gebied. Hierdoor zijn op dit moment, bij de films waarop ik niet heb gestemd, op de update-pagina de spoilers gewoon zichtbaar zonder dat ik ze hoef te selecteren.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Je bent niet de enige. Ik heb het Jordy ook gemeld. Ik kan er zelf helaas niets aan veranderen.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Is idd enorm irritant

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal er naar kijken, update pagina werkt niet meer goed door de wijzigingen die ik aan de spoilers heb doorgevoerd, sorry

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

volgens mij werkt het weer goed

gotti

• 14075 messages
  • 5887 votes

He Jordy en Kapeuter,

Misschien is het wel handig om in je overzicht van filmlijsten de films automatisch op alfabet te zetten. Als je dan een film wil zoeken hoef je je tenminste niet te pletter te zoeken (Dit geld vooral voor de mensen die veel gestemd hebben en dus ook erg lange lijsten hebben) Dit is maar een ideetje en misschien is het niet uitvoerbaar, maar het leek mij wle handig.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kan helaas niet (makkelijk)

tom

• 308 messages
  • 1053 votes

Je kunt bijvoorbeeld toch bij je 2.5-stemmenlijst gaan kijken, control F, en dan de filmtitel, vind je em vanzelf.

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

weer wat geleerd.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Na wat reacties over films geplaatst te hebben of gereageerd te hebben op andere gebruikers vergeet ik nogal eens waar(op) ik dat allemaal heb gedaan.Vaak omdat ik pas weer een paar dagen later de site bezoek. Terwijl ik meestal wel benieuwd ben naar de reactie daarop ...Is het mischien mogelijk om iets te maken dat je kan zien wat je laatste ( bijv.)5 reacties zijn?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Gebruik de update-knop, stel de juiste datum en doe CTRL+F naar je naam bijvoorbeeld

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Dat kan idd, maar is wel erg omslachtig.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Ah cool ,bedankt dat scheelt een hoop werk..Dit werkt voldoende voor me.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

het is wel een idee om een een topics list te maken waarin alleen topics staan waar je ooit in gepost hebt

beetje vaag misschien, ik bedoel in ieder geval zoiets als het fok!forum ook heeft (voor de mensen die daar wel eens komen)

bijvoorbeeld: je komt hier op de site, plaatst een bericht bij American Pie, Godfather en Speed. Jouw persoonlijke active topics lijst ziet er dan zo uit:

Speed

Godfather

American Pie

wanneer er nu door iemand ander bij American Pie een bericht geplaatst wordt ziet jouw active topic lijst er zo uit:

American Pie ("nieuwe berichten" plaatje of kleurtje)

Speed

Godfather

enzovoorts... als je op de site komt hoef je dus alleen naar je active topics lijst en alle topics door te lopen waar een "nieuwe berichten" melding staat.

Hiernaast kan er ook een algemene "active topics" list komen

Nu ik er zo over nadenk is dit eigenlijk wel iets dat ik op korte termijn wil maken. Handig voor mensen die de update pagina zelf iets te veel werk vinden qua bijhouden (bijv. als je hier om de 2 dagen komt ofzo, ipv 2 keer per dag)

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Goed idee!! Ook handig voor mensen die wèl regelmatig hier komen, maar 's een weekje weg zijn ofzo

Gaan die avatars nog door trouwens?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

nee na aandringen van kappeuter (zal niet zeggen hoe precies, maar het had te maken met de trefwoorden "paarden", "onthoofd" en "bed") kwam ik tot de conclusie dat ik dat niet helemaal bij de site vind passen

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Mja... Jammer. En wat als de plaatjes nou eerst door een strenge "Jordy/kappeuter-keuring" gaan voordat iemand ze mag gebruiken?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Dream on..

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Mmm... Ik wilde een slaap-smilie plaatsen maar die blijkt te ontbreken...

Niet slaan!! Ik hou al op met zeuren!!

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

nee na aandringen van kappeuter (zal niet zeggen hoe precies, maar het had te maken met de trefwoorden "paarden", "onthoofd" en "bed")
Als ik nou zeg The Godfather krijg ik dan extra punten bij de Quiz.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De datum die standaard gebruikt wordt voor de "update pagina" wordt bij elk "bezoek" aan de update pagina ververst. Nadeel: als je op een link klikt in het update overzicht, en je wilt daarna terug naar de update pagina, zit je tegen een lege pagina aan te kijken. Ideetje: de datum die standaard gebruikt wordt niet meer verversen bij een bezoek aan de update-pagina, maar bij een bezoek aan de welkomspagina.

Op deze manier kun je gewoon terugsurfen naar de update pagina, en zie je nog steeds dezelfde lijst. Pas bij een nieuw bezoek aan de site zul je een nieuwe update pagina te zien krijgen.

Bovenaan de update pagina zal dan nu bv. komen te staan "je laatste bezoek aan de site was op 27 september 2002 om 20.13 uur" oid

goed idee?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Klinkt goed ja,

maar toch ook niet helemaal.

Als je namelijk een periode wat lang op de site bent, druk je nogal regelmatig op update, dan zou je nu steeds weer terugmoeten naar de hoofdpagina en dan pas update...

Dat werkt minder handig

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

klinkt goed, maar betekent dit ook dat als je nieuwe updates wil zien de update dan niet meer werkt maar dat je via MM-logo er even uit moet gaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.