• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.375.042 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Als je op updates klikt en dan nieuwe toevoegingen, zie je rechts het gemiddelde en het aantal stemmen, Is zoiets niet mogelijk in de eigen stemmenlijst ?

Dus bijvoorbeeld in de kolom films met 5.0 staat nu rechts 5.0. Maar misschien i.p.v. dat, dus gemiddelde / aantal stemmen. Er staan namelijk nog al wat films op de site met één of slechts weinig stemmen. Dan valt het wel op als na lange tijd, iemand ook op die film heeft gestemd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Whitechapel blijkt een mini-serie met een vervolg.

Aangezien er tussen de eerste en de tweede serie minder dan 3 jaar zit, is de serie naar het televisieforum verplaatst.

Overigen >> Televisie >> Whitechapel

Wiki

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Tarkus wrote:

De desbetreffende map openen, en dat bovenaan kiezen voor Map bewerken... dan komt er een klein kader tevoorschijn waarin je de mogelijkheid wordt geboden om de map al dan niet openbaar te maken.

Hoop dat deze uitleg je heeft geholpen.. succes

Grt. Tarkus

Nee als ik op mijn films krijg ik geen keuze voor bewerken alleen,

Voor grafisch, tekst ect of nieuwe submap aanmaken.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Mary and Max (2009)

Hoort deze niet al in de top 250 te staan?

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Regel is 2 jaar en 1 dag oud, zal dit jaar wel erin komen maar nu nog niet.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

USA 15 January 2009 (Sundance Film Festival) is hij in premiere gegaan.

In het land van herkomst kwam hij officieel uit op: Australia 9 April 2009

Dus wellicht dat men die datum aan houdt?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Nee, die komt op 1 januari 2012 in de top 250.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Als ik mijn berichten wil aanpassen dan zie ik alleen maar een leeg veld en niet de tekst die ik heb geschreven. Ik gebruik Firefox 3.6.13.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Heb ik ook wel eens, pagina verversen en nog 'n keer proberen?

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Heb ik geprobeerd maar dat heeft geen effect. Ik kan ook niet meer stemmen terwijl ik dat gisteren nog wel kon.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Cookies verwijderen...

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

en uitloggen en weer inloggen.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Dat heeft gewerkt, bedankt!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Zou fijn zijn als je bij mijn films de films kan sorteren op gemiddelde.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Is het ook mogelijk om een privébericht of een deel daarvan door te sturen naar een ander of is het alleen tussen twee users.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Volgens mij is dat niet de bedoeling, Dick. Het zijn niet voor niets PM's oftewel privé-berichten.

FLH

• 72 messages
  • 1526 votes

Wat mij opvalt is dat relatief "nieuwe leden" vaak, extreem veel 0.5* en 5* sterren geven. Zo hebben ze bijvoorbeeld; in totaal 50 stemmen gegeven waarvan twintig films een 0.5* en geen enkele film een 1.0, 1.5 of 2.0.

Nu weet ik niet of het al eens benoemd is maar, om alle 744 pagina's terug te lezen vind ik ook iets teveel van het goede.

Maar is het niet een idee dat nieuwe leden bij de eerste 50 stemmen die ze uitbrengen maximaal tien 0.5* halve sterren en tien 5* kunnen uitbrengen. En dat ze vanaf 50 uitgebrachte stemmen weer vrij kunnen stemmen?

Ik heb het idee dat vooral nieuwe leden vaak het gemiddelde omhoog of omlaag willen brengen door op deze wijze te stemmen. Ik weet niet of het überhaupt mogelijk is, maar het leek mij wel een goed idee

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dit is volgens mij één van de meest besproken punten hier op de site. Zo heb ik het onlangs nog gevraagd hoe het nou zat met dat 0.5 en 5.0. Ik dacht dat mensen gewoon niet weten dat 0.5 zeer slecht en 5.0 heel goed is. Die zullen er ook wel zijn maar je hebt ook die stemmen alleen maar met deze twee mogelijkheden.

Verder stemt iedereen op zijn eigen manier en de waardering die iemand aan de verschillende sterren/cijfers geeft is ook al heel verschillend. Daar zijn geen echte regels voor.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik kijk zelf eigenlijk nooit naar het gemiddelde van films, maar ik kijk eerst naar het plot en de acteurs. Daarna kijk ik wat users waar ik het het vaakst mee eens ben ervan vinden. Maar zelfs als zij het een slechte film vinden wil dat niet zeggen dat ik hem niet ga kijken.

FLH

• 72 messages
  • 1526 votes

Ik moet toegeven dat ik vaak zelf wel eerst naar het gemiddelde kijk van een film op MM, voordat ik hem ergens vandaan pluk. Films met 2.5 en lager kies ik niet snel uit tenzij de trailer of inderdaad het verhaal/acteurs me heel erg aanspreken.

Maar het is inderdaad logisch dat iedereen een eigen waardering per ster heeft en dat, dat voor iedereen anders is. Vind het soms alleen jammer dat mensen " zo snel" een 0,5* ster geven voor bijvoorbeeld een "matige" film. Terwijl er een duidelijk verschil zit tussen matig en slecht. Maargoed misschien moet ik maar eens wat minder op het gemiddelde gaan letten van films

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Gemiddelde is niet relevant, maar zoals FLH al zegt begin je toch iets sceptischer aan een film die na 300 stemmen op 2,06 gemiddeld staat. Zegt toch iets dat de massa het niet leuk vind, dan komt het eigenlijk puur aan op je individuele smaak.

Tarkus

• 6409 messages
  • 5315 votes

In De Site > Algemeen > Kan geen films toevoegen:

Hallo allemaal

Ik wou net mijn lijsten bijwerken met nieuwe aankopen, maar ik kan geen filmen toevoegen !!!

En schuiven gaat ook nog steeds niet, wat mis ik die functie toch hoor...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Even de browser cookies / tijdelijke internetbestanden verwijderen zou het probleem moeten oplossen

Tarkus

• 6409 messages
  • 5315 votes

kappeuter wrote:

Even de browser cookies / tijdelijke internetbestanden verwijderen zou het probleem moeten oplossen

Ook niet ideaal he, als ik mijn cookies verwijder ben ik overal mijn inloggegevens kwijt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

uitloggen/inloggen zou voldoende moeten zijn

Samael

• 1 messages
  • 951 votes

Tarkus wrote:

In De Site > Algemeen > Kan geen films toevoegen:

Hallo allemaal

Ik wou net mijn lijsten bijwerken met nieuwe aankopen, maar ik kan geen filmen toevoegen !!!

En schuiven gaat ook nog steeds niet, wat mis ik die functie toch hoor...

Heb hetzelfde probleem. Erg vervelend

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Oh het probleem met films toevoegen aan Mijn FIlms was gewoon een bug, is opgelost als het goed is.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er waren vanochtend wat technische problemen, excuses daarvoor. De boel lijkt weer te werken.

ArnoldusK

• 584 messages
  • 2059 votes

Het lijkt me een handige toevoeging wanneer je een berichtje of een andere update ergens krijgt wanneer een film uit de lijst 'nog zien' binnenkort op TV komt of in de bioscoop gaat draaien.

Op die manier kan de VCR op tijd ingesteld worden

rotem

• 188 messages
  • 917 votes

In De Site > Algemeen > Export van al je eigen stemmen:

Heeft iemand een idee hoe ik al mijn stemmen kan exporteren?

Nu is dat beperkt tot 50 en in de csv-export staat ook niet "mijn" stem vermeld.

Wat ik graag zou willen zien is: Film / Stem / Datum stem / Aantal sterren totaal.

Alvast dank!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.