- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Bug bij de layout

In de nieuwste Firefox, resolutie 1920x1200
edit: als ik dit bericht edit, wordt de foto niet meer geschaald tot ik refresh. Weliswaar iets heel kleins maar ik meld het maar even.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Tegenwoordig wordt het blijkbaar zelf niet meer gemeldt wanneer er berichten verwijderd worden in een topic? Vroeger was dat altijd het geval.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bug bij de layout.
Dit gaat bij mij wel goed. Er lijken wel meer technische problemen bij jouw browser, want ik zie ook geen reclame. Ik kan me niet voorstellen dat je een adblocker draait en daar ook nog eens screenshots van gaat plaatsen en verwacht dat ik problemen ga oplossen, dat zou wel heel erg brutaal zijn.
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Heh 
Zonder gaat het overigens wel goed, om het plaatje compleet te maken 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Misschien heeft hij gedoneerd?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Nee, dan heb je dat grote witte vlak (boven de poster) niet.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Oh oké dan. Dan weet ik het ook niet...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb wat wijzigingen doorgevoerd rond allerlei Javascript dingen die soms ineens niet meer werkten bij sommigen. Ik hoop dat de problemen met mensen die wel ingelogd zijn, maar toch niet kunnen stemmen of bewerken nu opgelost zijn. Dus geen "je moet even je cookies legen" meer, als het mee zit.
Zo niet hoor ik het wel, ook als ik per ongeluk iets kapot heeft gemaakt wat wel werkte 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Op mijn nieuwe iMac functioneert MM niet naar behoren. Als ik MM open en naar de updates ga zijn alle - ja, wat zijn het eigenlijk - afbeeldingen van topics met nieuwe berichten oranje gekleurd. Als ik vervolgens een andere pagina open - zo'n topic, het televisieoverzicht, wat dan ook - is het alsof ik heb uitgelogd en opnieuw ingelogd. Die oranje afbeeldingen zijn dan wit geworden. En de equivalenten daarvan in de topics zelf ook. Behoorlijk irritant, want nu is het altijd even zoeken naar het eerst geplaatste bericht sinds m'n laatste bezoek.
Op computers met Windows gebruik ik ook Safari maar heb ik dit probleem niet. Enig idee hoe dat kan?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Ik heb dit heel vaak in Firefox, kijk er niet meer naar om ;P (Zelfs op dit precieze moment
)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Eri staat inderdaad iets in deze richting op de lijst. Het lukt me niet om het na te bootsen, maar bij sommigen wordt de datum van het vorige bezoek niet altijd goed bepaald. Zal er nog eens in duiken binnenkort.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Voor mij is de moviemetersite iedere dag om precies 23:59 ongeveer 4 minuten onbereikbaar. Hij is dan alleen maar aan het 'laden'.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Van 00:00 tot 00:03, bij 00:03 kan ik weer op de site. Maar was al bekend inderdaad.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Vanaf 00.00u inderdaad. Ik denk dat haar klok wat verkeerd staat... 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, dat denk ik dan ook ja. Ik wist nog helemaal niet dat het bij iedereen het geval was. Meestal is het ook niet echt een probleem, alleen dan dat soms berichtjes opnieuw getypt moeten worden.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Ik zal je een klein geheimpje verklappen; dat is om exact 03.00 uur óók ! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja? O, dat heb ik nooit gemerkt. Meestal slaap ik dan ook al, maar ben toch ook een aantal keren rond die tijd op de site geweest.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Voor mij is de moviemetersite iedere dag om precies 23:59 ongeveer 4 minuten onbereikbaar. Hij is dan alleen maar aan het 'laden'.
Dat is mij ook opgevallen. Movie Meter is ook de enige site die hier last van heeft.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Haha, dat denk ik dan ook ja. Ik wist nog helemaal niet dat het bij iedereen het geval was. Meestal is het ook niet echt een probleem, alleen dan dat soms berichtjes opnieuw getypt moeten worden.
RickZ
-
- 1329 messages
- 1235 votes
Nou, nou, moet dat nou echt??
Op de voorkant/home van deze site staan 2 commentaren van zowel Zinema als stinissen (dus 4 van de 9 zichtbare commentaren). Alsof er geen andere commentaren te vinden zijn.
Heren, aub max 1 commentaar van een moderator/crew op de voorpagina, niet meer. Of is dit een manier om jullie mening te promoten (even de knuppel het hoenderhok ingooien)??? Reactie graag
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
De selectie van de reacties gebeurt compleet willekeurig en verandert om x aantal tijd. Nu staan er bijvoorbeeld 9 verschillende users en geen één is van Stinnissen of Zinema, niemand krijgt dus een voorkeurbehandeling.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Euhm, ik zie weldegelijk 2x Zinema en 2x stinnissen hoor.... Niet dat het me wat uitmaakt, maar toch.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Dat zie ik ook nog steeds. Al geloof ik zeker dat dit geen bewuste voorkeursbehandeling is.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
We hebben het toch over de homepagina of zit ik zo verkeerd?

Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Belgen die het tv-overzicht op Belgie hebben ingesteld hebben een andere homepagina ...
Verder is het natuurlijk geen willekeur, maar toevalligheden die wel eens kunnen voorkomen omdat 'het computerprogrammaatje' lukraak wat neerpletst.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Die homepagina ziet er bij mij als Nederlander heel anders uit. Gelet op de reactie van de eveneens uit Nederland komende eRCee ook bij hem. Heel vreemd.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Bij mij ziet het er ook anders uit, ik zie mezelf niet meer
Maar ik zie wel Jarhead ipv Ticker.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het lijkt me vrij logisch dat mensen die veel berichten als mening markeren, ook vaker op de homepagina staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.