• 178.204 movies
  • 12.223 shows
  • 33.998 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.845 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Bug bij de layout

(afbeelding)

In de nieuwste Firefox, resolutie 1920x1200

edit: als ik dit bericht edit, wordt de foto niet meer geschaald tot ik refresh. Weliswaar iets heel kleins maar ik meld het maar even.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Tegenwoordig wordt het blijkbaar zelf niet meer gemeldt wanneer er berichten verwijderd worden in een topic? Vroeger was dat altijd het geval.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

FlyLo wrote:

Bug bij de layout.

Dit gaat bij mij wel goed. Er lijken wel meer technische problemen bij jouw browser, want ik zie ook geen reclame. Ik kan me niet voorstellen dat je een adblocker draait en daar ook nog eens screenshots van gaat plaatsen en verwacht dat ik problemen ga oplossen, dat zou wel heel erg brutaal zijn.

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Heh

Zonder gaat het overigens wel goed, om het plaatje compleet te maken

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Misschien heeft hij gedoneerd?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Nee, dan heb je dat grote witte vlak (boven de poster) niet.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Oh oké dan. Dan weet ik het ook niet...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb wat wijzigingen doorgevoerd rond allerlei Javascript dingen die soms ineens niet meer werkten bij sommigen. Ik hoop dat de problemen met mensen die wel ingelogd zijn, maar toch niet kunnen stemmen of bewerken nu opgelost zijn. Dus geen "je moet even je cookies legen" meer, als het mee zit.

Zo niet hoor ik het wel, ook als ik per ongeluk iets kapot heeft gemaakt wat wel werkte

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Op mijn nieuwe iMac functioneert MM niet naar behoren. Als ik MM open en naar de updates ga zijn alle - ja, wat zijn het eigenlijk - afbeeldingen van topics met nieuwe berichten oranje gekleurd. Als ik vervolgens een andere pagina open - zo'n topic, het televisieoverzicht, wat dan ook - is het alsof ik heb uitgelogd en opnieuw ingelogd. Die oranje afbeeldingen zijn dan wit geworden. En de equivalenten daarvan in de topics zelf ook. Behoorlijk irritant, want nu is het altijd even zoeken naar het eerst geplaatste bericht sinds m'n laatste bezoek.

Op computers met Windows gebruik ik ook Safari maar heb ik dit probleem niet. Enig idee hoe dat kan?

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Ik heb dit heel vaak in Firefox, kijk er niet meer naar om ;P (Zelfs op dit precieze moment )

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Eri staat inderdaad iets in deze richting op de lijst. Het lukt me niet om het na te bootsen, maar bij sommigen wordt de datum van het vorige bezoek niet altijd goed bepaald. Zal er nog eens in duiken binnenkort.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Voor mij is de moviemetersite iedere dag om precies 23:59 ongeveer 4 minuten onbereikbaar. Hij is dan alleen maar aan het 'laden'.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Dat is normaal: Klik

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Van 00:00 tot 00:03, bij 00:03 kan ik weer op de site. Maar was al bekend inderdaad.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Vanaf 00.00u inderdaad. Ik denk dat haar klok wat verkeerd staat...

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha, dat denk ik dan ook ja. Ik wist nog helemaal niet dat het bij iedereen het geval was. Meestal is het ook niet echt een probleem, alleen dan dat soms berichtjes opnieuw getypt moeten worden.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Ik zal je een klein geheimpje verklappen; dat is om exact 03.00 uur óók !

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja? O, dat heb ik nooit gemerkt. Meestal slaap ik dan ook al, maar ben toch ook een aantal keren rond die tijd op de site geweest.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

melvddonk wrote:

Voor mij is de moviemetersite iedere dag om precies 23:59 ongeveer 4 minuten onbereikbaar. Hij is dan alleen maar aan het 'laden'.

Dat is mij ook opgevallen. Movie Meter is ook de enige site die hier last van heeft.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

melvddonk wrote:

Haha, dat denk ik dan ook ja. Ik wist nog helemaal niet dat het bij iedereen het geval was. Meestal is het ook niet echt een probleem, alleen dan dat soms berichtjes opnieuw getypt moeten worden.

Je moet dan gewoon even drie minuten iets anders gaan doen.

RickZ

• 1329 messages
  • 1235 votes

Nou, nou, moet dat nou echt??

Op de voorkant/home van deze site staan 2 commentaren van zowel Zinema als stinissen (dus 4 van de 9 zichtbare commentaren). Alsof er geen andere commentaren te vinden zijn.

Heren, aub max 1 commentaar van een moderator/crew op de voorpagina, niet meer. Of is dit een manier om jullie mening te promoten (even de knuppel het hoenderhok ingooien)??? Reactie graag

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Ik ben het met je eens.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De selectie van de reacties gebeurt compleet willekeurig en verandert om x aantal tijd. Nu staan er bijvoorbeeld 9 verschillende users en geen één is van Stinnissen of Zinema, niemand krijgt dus een voorkeurbehandeling.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Euhm, ik zie weldegelijk 2x Zinema en 2x stinnissen hoor.... Niet dat het me wat uitmaakt, maar toch.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Dat zie ik ook nog steeds. Al geloof ik zeker dat dit geen bewuste voorkeursbehandeling is.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

We hebben het toch over de homepagina of zit ik zo verkeerd?

(afbeelding)

(afbeelding)

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Belgen die het tv-overzicht op Belgie hebben ingesteld hebben een andere homepagina ...

Verder is het natuurlijk geen willekeur, maar toevalligheden die wel eens kunnen voorkomen omdat 'het computerprogrammaatje' lukraak wat neerpletst.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Die homepagina ziet er bij mij als Nederlander heel anders uit. Gelet op de reactie van de eveneens uit Nederland komende eRCee ook bij hem. Heel vreemd.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Bij mij ziet het er ook anders uit, ik zie mezelf niet meer Maar ik zie wel Jarhead ipv Ticker.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het lijkt me vrij logisch dat mensen die veel berichten als mening markeren, ook vaker op de homepagina staan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.