• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.383 actors
  • 9.375.065 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Inderdaad ziet het er super uit! Even gekeken via stemlabel en kwam erachter dat ik nog vrij veel in de kast heb liggen die ik moet kijken, had ik eerder moeten doen

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

De docu Het Geloof van de Vliegende Vogels staat twee keer op de site!

Ik had hem ook al inegstuurd....

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

Ik zie het... er wordt aan gewerkt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

-fal wrote:

Ziet er prima uit inderdaad. Wel zou ik het nog fijn vinden als tzt mappen met submappen ingeklapt zouden verschijnen.

Echter, ik heb wel nog een bugje: tekst weergave toont alle films in een submap, maar bij grafische weergave zie ik slechts de eerste film en lijkt de map verder leeg te zijn.

opgelost?

Madeliefje

• 180 messages
  • 705 votes

Wauw! Posters en stemmen ineens weer zichtbaar (in 'mijn films'), ziet er super uit!

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Hoe maak ik mijn Film lijst openbaar, kan er geen wijs uit.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik vind het spijtig dat bij de nieuwe lijsten (bij 'mijn films') er de tijdsduur niet meer bij staat.

Was zeer gemakkelijk om dan te kiezen vroeger uit lijstjes van films die je nog moet zien. Zag je direct hoe lang een film duurde, en kon je gemakkelijker overwegen welke film het zou worden.

Tarkus

• 6409 messages
  • 5315 votes

AGE-411 wrote:

Ik vind het spijtig dat bij de nieuwe lijsten (bij 'mijn films') er de tijdsduur niet meer bij staat.

Was zeer gemakkelijk om dan te kiezen vroeger uit lijstjes van films die je nog moet zien. Zag je direct hoe lang een film duurde, en kon je gemakkelijker overwegen welke film het zou worden.

Vond ik ook handig, al is het wel op te lossen door met je muis op de titel te gaan staan, dan zie je de samenvatting van de film mét tijdsduur.

Maar het was idd handiger geweest als het er dadelijk bij stond.

Toch al een vooruitgang dat de filmposter er opnieuw bij is geplaatst. (indien je dat zelf wenst)

Tarkus

• 6409 messages
  • 5315 votes

606 wrote:

Hoe maak ik mijn Film lijst openbaar, kan er geen wijs uit.

De desbetreffende map openen, en dat bovenaan kiezen voor Map bewerken... dan komt er een klein kader tevoorschijn waarin je de mogelijkheid wordt geboden om de map al dan niet openbaar te maken.

Hoop dat deze uitleg je heeft geholpen.. succes

Grt. Tarkus

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

AGE-411 wrote:

Tsjah zo kan je ook een film uitkiezen ja. Ik sta meestal voor mijn kast om een dvd uit te kiezen of ik kijk wat ik op de pc heb staan Gaat even wat makkelijker.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Madeliefje wrote:

Wauw! Posters en stemmen ineens weer zichtbaar (in 'mijn films'), ziet er super uit!

Dit is inderdaad een enorme verbetering.

-fal

• 2028 messages
  • 2290 votes

Jordy wrote:

(quote)

opgelost?

Oeps, helemaal vergeten topic the checken. Maar: Opgelost!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Tsjah zo kan je ook een film uitkiezen ja. Ik sta meestal voor mijn kast om een dvd uit te kiezen of ik kijk wat ik op de pc heb staan Gaat even wat makkelijker.

Maar dan zie je de tijdsduur niet.

Film Fan

• 940 messages
  • 2187 votes

Om de e.o.a. reden werkt Moviemeter niet meer naar behoren nl.:

Ik kan niet meer zoeken, mijn film is leeg, normaal zie je het aantal pagina's opmerkingen bij een film maar ik zie alleen één pagina, bij het posten van berichten kan ik geen foto, url, filmpje toevoegen enz.

Het vreemde is dat als ik met een andere laptop inlog (ook Firefox) werkt het wel. Ik snap er geen pepernoot van. Heeft het met Java of Javascript te maken? Iemand enig idee?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

cookies/tijdelijkse i-netbestanden verwijderen?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

AGE-411 wrote:

(quote)

Maar dan zie je de tijdsduur niet.

Als je bijna 900 films hebt doe je alsof je in een videotheek staat, ik trek er wel is een hoesje o.i.d. uit om even de boel te bekijken(soms ook gewoon voor de lol omdat ik op mn collectie geil ). Maar over het algemeen weet ik ongeveer wel de speelduur van mijn films. Vooral van de extreem lange films weet ik het over het algemeen wel.

Film Fan

• 940 messages
  • 2187 votes

Dat heb ik gedaan, maar had ik dit dan niet moeten doen?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Misschien eens uitloggen en weer inloggen? In I-netexplorer hetzelfde probleem?

Film Fan

• 940 messages
  • 2187 votes

Heb ik ook gedaan en Firefox en laptop opnieuw opgestart. Heb alleen geen I expl erop zitten.

Chuck Taylor

• 1269 messages
  • 1953 votes

Ik stem ook voor.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

@Film Fan: dit klinkt inderdaad als javascript dat uit staat. Kijk eens bij de instellingen van Firefox>tab 'Content'>vinkje bij 'JavaScript' aan.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Om een of andere reden kan ik een gepost bericht niet meer bewerken?

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Kijk, dit toont nogmaals aan hoe irritant dat is. In het bericht hierboven moest die eigenlijk een zijn.

Da's maar een kleinigheid, maar bij grotere 'fouten' kun je het ook niet verbeteren.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Stemmen wijzigen of plaatsen is blijkbaar ook onmogelijk geworden

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Even de browser cookies legen lost het probleem waarschijnlijk wel op.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik heb even mozilla opnieuw geïnstalleerd, en nu zijn alle problemen opgelost.

Ik kon bijvoorbeeld ook geen youtube-filmpjes meer zien.

Film Fan

• 940 messages
  • 2187 votes

riesma wrote:

@Film Fan: dit klinkt inderdaad als javascript dat uit staat. Kijk eens bij de instellingen van Firefox>tab 'Content'>vinkje bij 'JavaScript' aan.

riesma for President!

Het werkt weer, hartstikke bedankt!

Ik heb geen idee waarom het uitgeschakeld stond, ik heb wel bij add-ons wat uitgezet (en inmiddels weer aangezet). Nogmaals bedankt.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

De nada! Add-ons kunnen inderdaad javascript uitzetten onder hem mom van 'veiligheid'. En functionaliteit vernaggelen, zoals blijkt.

Film Fan

• 940 messages
  • 2187 votes

Je moet je alleen nog ff verkiesbaar stellen.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Hehehe, nee dank je, ik zou toch niet op mezelf stemmen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.