- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Vast wel eens door iemand voorgesteld, maar voor de zekerheid:
Is het misschien een idee dat je een mailtje krijgt wanneer een bepaalde film op tv komt. Natuurlijk dat je zelf kan bepalen welke films en hoeveel. Je hebt wel updates maar ik kijk daar niet altijd in!
Staat al op de lijst!
"stuur mij een pm/mail wanneer deze film op tv komt"
De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Oh sorry
ik zie hem staan helemaal onderaan.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Stemmen via de optie 'genereer stemtabel" werkt al enige tijd niet meer. Ik werk via Internet Explorer.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik zit tegenwoordig bijna altijd op de laptop als ik MovieMeter bezoek maar vermits ik geen muis heb en een touchpad alleen maar gebruik als het noodzakelijk is, werk ik nogal veel met de pijltjes. Wanneer ik echter een titel ingeef hier op de site (bijvoorbeeld Memento) dan herkent de site de film en kan ik hem met de pijltjes selecteren maar wanneer ik op enter duw kom ik op dit scherm terecht waar in de tekstbox voor titel 'Memento (2000)' staat...
Dit gebeurt ook als ik eender welk forum opzoek via de zoekbox hierboven of als ik een user (bijvoorbeeld Naomi Watts) opzoek, kom ik terecht bij de forumpagina van Naomi Watts zelf. Ik zit wel op Ubuntu dus misschien heeft dat er iets mee te maken?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Heeft in ieder geval niets met Ubuntu te maken.
Het werkt wel goed als je in plaats van enter op tab drukt.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Hoe is jullie ervaring met het versturen en ontvangen van pakjes tussen Nederland en Belgie?
Heb 19 Januari met een gebruiker een DVD geruild. Hij had mijnes 3 dagen later ontvangen, ik wacht nog altijd op die van mij.
Is dit gebruikelijk? Begin namelijk zo langzaam het vermoeden te krijgen dat ik hem niet meer in de bus ga vinden.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Kan zijn dat hij het een dag later of zo heeft opgestuurd. Had laatst een dvd box uit Amerika binnen een week binnen. Ga er niet van uit dat België langer moet duren.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Kan zijn dat hij het een dag later of zo heeft opgestuurd. Had laatst een dvd box uit Amerika binnen een week binnen. Ga er niet van uit dat België langer moet duren.
Voor de duidelijkheid, ik wacht nog al 3 weken 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zit tegenwoordig bijna altijd op de laptop als ik MovieMeter bezoek maar vermits ik geen muis heb en een touchpad alleen maar gebruik als het noodzakelijk is, werk ik nogal veel met de pijltjes. Wanneer ik echter een titel ingeef hier op de site (bijvoorbeeld Memento) dan herkent de site de film en kan ik hem met de pijltjes selecteren maar wanneer ik op enter duw kom ik op dit scherm terecht waar in de tekstbox voor titel 'Memento (2000)' staat...
goed punt, met een enter moet je bij de geselecteerde film/topic/gebruiker uitkomen
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Voor de duidelijkheid, ik wacht nog al 3 weken
Sorry, ik zie 19 januari staan, had ik overheen gelezen. M.a.w. je bent genaaid.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Kan gemeld worden bij de mods lijkt me? Wie weet kun je er nog wat aan doen...
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ja, heb nog wel contact met de desbetreffende persoon. Op het moment dat ik mijn DVD verzonden heb was hij ineens 2 weken offline. Via een vriend werd er toen met mij gecommuniceerd en kreeg ik te horen dat de DVD later maar alsnog op 19 Januari verzonden zou zijn. Inmiddels is de verzender weer online en heb ik weer contact met hem. Hij zegt dat het wel vaker zo lang duurt.
Maar vind 3 weken toch wel erg veel van het goede.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11890 votes
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je pakketje zoek geraakt is bij TNT post, dat wil nog wel eens gebeuren.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ja misschien, daarom schreeuw ik ook niet gelijk van de daken wie de verzender is van het pakje.
Het gaat natuurlijk ook maar om slechts een DVDtje, ... maar toch
Ik keek er wel naar uit 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
goed punt, met een enter moet je bij de geselecteerde film/topic/gebruiker uitkomen
Dat is toch hetzelfde als wat Goldenskull en ik ook al hadden aangegeven een weekje terug ofzo?
Ik zie dat dit inmiddels weer is aangepast. Bedankt daarvoor Jordy! 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Graag gedaan
Volgens mij zijn ook alle oude Mijn Films onderdelen ongeveer weer terug nu
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Ja, de posters zijn weer terug! 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Heb ik ook wel is, vaak een pagina refreshen helpt dan bij mij.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Het venster iets vergroten/verkleinen helpt ook, dan springt de footer weer op zijn plaats. Bij mobiele browsers komt dat ook steeds voor (WinMo Opera en IE).
Die bug zit in de functie voor het aanpassen van de paginahoogte gecombineerd met de paginastyling.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2410 votes
Gaaf al die opties weer bij 'mijn films' , super handig! Heb ook die bug van Metalfist maar heb alle vertrouwen dat die binnenkort ook wel weg is 
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
opgelost nu?
Jup, heb er geen last meer van. Complimenten hoor Jordy, mijn Films afdeling ziet er erg tof uit nu, zelfs een mogelijkheid om te switchen tussen grafisch en tekst, mooi hoor 
-fal
-
- 2028 messages
- 2290 votes
Ziet er prima uit inderdaad. Wel zou ik het nog fijn vinden als tzt mappen met submappen ingeklapt zouden verschijnen.
Echter, ik heb wel nog een bugje: tekst weergave toont alle films in een submap, maar bij grafische weergave zie ik slechts de eerste film en lijkt de map verder leeg te zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.