• 178.228 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.385 actors
  • 9.375.245 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Vanmiddag om 15:00 is er op nederland 1 de documentaire Het Urker Mannenkoor Halleluja. Staat nog niet bij de tv uitzendingen van vandaag. Docu staat al wel op MM!

TVGids.nl - Alle programma's » Ned 1, Ned 2, Ned 3

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76936 votes

SnakeDoc wrote:

Vanmiddag om 15:00 is er op nederland 1 de documentaire Het Urker Mannenkoor Halleluja. Staat nog niet bij de tv uitzendingen van vandaag. Docu staat al wel op MM!

Thx

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

SnakeDoc wrote:

Shit, weer gemist...

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

(quote)

Zal daar eerdaags nog wel even naar kijken

Oh, dat hoeft niet persé hoor. Ik reageerde alleen omdat Goldenskull het ook al aankaartte...

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

De regisseur Richard Clark van de film "Gunrush" is NIET dezelfde als de regisseur Richard Clark van "Doctor Hackenstein"!

De Richard Clark van "Doctor Hackenstein" is waarschijnlijk een Amerikaan. De Richard Clark van "Gunrush" is een Brit.

Dit zijn de IMDb-links naar beide regisseurs:

Richard Clark (Gunrush):

Richard Clark - IMDb

Richard Clark (Doctor Hackenstein):

Richard Clark - IMDb

Excuses, mijn fout bij het toevoegen; realiseerde me niet dat er meerdere Richard Clarks zouden zijn.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Okidoki! Ik heb even onderscheid aangebracht met Romeinse cijfers.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Dan mogen ze nog wel wat leden werven om dit uit te vogelen, word een dagtaak.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Nomak wrote:

Moderators, is het niet mogelijk om de stemmen van users te verwijderen die meermaals in hun berichten aangeven dat ze een film na 20 minuten afzetten en toch een 0,5* uitdelen.

Als dit regelmatig gebeurt, dan vraag ik me af wat je op een filmsite te zoeken hebt.

Dat heb ik ook al vaker aangegeven, blijf dat ook belachelijk stem gedrag vinden net als bewust stem omhoog halen of omlaag.

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

Je kan toch altijd op de meldknop klikken om dergelijke 'fraude' aan te kaarten? Moest dit frequent voorvallen mag de gebruiker toch op z'n vingers getikt worden. Film niet gezien, moet je maar niet stemmen. Ik geef toe dat de kans klein wordt dat je van 0,5 naar 5 gaat, maar je kan pas echt oordelen als je de hele film gezien hebt. Of toch zeker meer dan 20 minuten. Doe je dat bij bvb C'era una volta il west, heb je net de intro gezien en niet het eigenlijke verhaal.

Film Fan

• 940 messages
  • 2187 votes

En wat bereik je ermee? Dat users het niet meer in hun bericht zetten. Je zal ze de kost moeten geven die op een film stemmen die ze helemaal niet gezien hebben.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik zie wel eens berichten met: ik ben na 20 minuten in slaap gevallen, daarom 2,5*. Dan denk ik wel van hm.. Kan zijn dat ze het nog afgekeken hebben de volgende dag ofzo, maar dan nog.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

Laatst zag ik nog ergens een bericht staan: : Voor de trailer geef ik alvast 3 sterren"

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

Even een andere kijk op de zaak... Ik heb geen idee van de cijfers, maar kan het niet zijn dat er een mooi evenwicht is door te snelle 0,5 stemmers en vlotte 5*en stemmers? Er zijn toch evengoed mensen die blijkbaar overal scoren met 5* en 'wow, gewoon de beste film die ik ooit gezien heb'-berichten?

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

*gaap* deze discussie is al zo verschrikkelijk vaak gevoerd. Nee, het hoort inderdaad niet dat je stemt zonder een film afgezien te hebben zou, dat zelf ook nooit doen. Maar als je na een half uur in slaap valt zegt dat toch genoeg over wat die film met je doet of niet?

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Maar hoe zou je dit in zijn werk willen zien dan? Moet je bewijzen dat je de film hebt afgekeken, worden de stemmen verwijderd? Worden gebruikers verwijderd die alleen maar 5 en 0,5 sterren geven? Zo'n verandering geeft enorm veel meer discussies. Ik snap het wel, maar met bijna 122 duizend gebruikers gaat het niet anders.

Kan me best in de redenatie van Film Pegasus vinden.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Dat zal dan misschien een paar gebruikers hun koppen kosten, daarna wordt het wel duidelijk. Plaatsen ze het niet meer, maar stemmen ze wel. ''Bewijs maar dat ik hem heb afgezet!'' krijg je dan...

Film Fan

• 940 messages
  • 2187 votes

Het valt niet te controleren, je kan er alleen wat aan doen als een user het in zijn bericht zet. Tja en als je alleen die users aanpakt dan is dat wel een struisvogel tactiek, wat niet weet wat niet deerd. In dat geval kun je net zo goed even door scrollen. B.t.w. ik irriteer me er absoluut niet aan ik denk op zo'n moment alleen dat het een zielig mannetje of vrouwtje is en daar lopen er wel meer van op de wereld rond.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Dat ja.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Prima als mensen het er niet mee eens zijn, maar ik heb mijn vraag duidelijk gericht aan de leden van de crew die hier ook regelmatig kijken. Op deze manier een welles-nietes discussie voeren is niet mijn bedoeling en heeft dan ook totaal geen zin. Mijn vraag raakt ondergesneeuwd en de hele discussie zal wel weer verplaatst worden.

Ik verwijder mijn berichten en stuur mijn vraag via pm naar een moderator.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

narva77 wrote:

(quote)

Shit, weer gemist...

Hij staat online hoor! Dus is nog gewoon terug te kijken Zeker de moeite waard!

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Ja, dat weet ik, maar had hem liever op TV gezien dan op de PC. Maar bedankt!

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Dick2008 wrote:

(quote)

Doet het bij mij ook niet. Geen reviews. Ik heb IE 8, uitgelogd, geschiedenis verwijderd, ingelogd, maar scherm blijft leeg.

En bij de filmlog zie ik alleen de berichten die ik aangevinkt heb als mening.

http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_reviews/

Hoe zit het nou met die link? Heb op verschillende tijdstippen geprobeerd maar niks

Verwijderd ofzo Jordy?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Hier is het antwoord.:

Jordy wrote:

Deze functionaliteit bestaat al een tijdje niet meer. Hij was te belastend voor de site, en was bedoeld als tijdelijk tooltje bij de introductie van de meningen/recensies. Wellicht dat er in de toekomst een andere manier komt om je berichten in te zien.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Oké thanks, overheen gelezen waarschijnlijk.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Beetje vervelend dat je geen stemtabel meer kunt genereren tegenwoordig in je mappen.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Montorsi wrote:

Beetje vervelend dat je geen stemtabel meer kunt genereren tegenwoordig in je mappen.

Kan wel, moet je niet naar 'Mijn Films' gaan maar op je username klikken en dan naar 'Filmlijsten'.

movierobert

• 168 messages
  • 1832 votes

Vast wel eens door iemand voorgesteld, maar voor de zekerheid:

Is het misschien een idee dat je een mailtje krijgt wanneer een bepaalde film op tv komt. Natuurlijk dat je zelf kan bepalen welke films en hoeveel. Je hebt wel updates maar ik kijk daar niet altijd in!

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2410 votes

McSavah wrote:

(quote)

Kan wel, moet je niet naar 'Mijn Films' gaan maar op je username klikken en dan naar 'Filmlijsten'.

Ik heb zoveel lijsten dat ik ze allemaal verborgen heb, dan kan ik er dus geen tabel van maken. Vind het ook wel jammer dat er geen optie (voor zover ik zie) meer is om de covers te zien, vond ik sneller de films terug. Maar de stemtabel in mijn films mis ik meer

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

movierobert wrote:

Vast wel eens door iemand voorgesteld, maar voor de zekerheid:

Is het misschien een idee dat je een mailtje krijgt wanneer een bepaalde film op tv komt. Natuurlijk dat je zelf kan bepalen welke films en hoeveel. Je hebt wel updates maar ik kijk daar niet altijd in!

Wel eens van het TV-overzicht gehoord....?

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Martijnnn wrote:

(quote)

Ik heb zoveel lijsten dat ik ze allemaal verborgen heb, dan kan ik er dus geen tabel van maken. Vind het ook wel jammer dat er geen optie (voor zover ik zie) meer is om de covers te zien, vond ik sneller de films terug. Maar de stemtabel in mijn films mis ik meer

Dat probleem heb je ook inderdaad, en het is vrij omslachtig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.