• 178.229 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.307 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Enorm verschil. Geen laadtijden meer, gaat meteen naar de laatste updates, erg snel nu

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

top!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

het scriptje dat grote forumafbeeldingen in een mooi popupje toont was dus de schuldige, dus dat heb ik even uitgeschakeld nu

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Balen, ik vond het altijd een fijne optie. Is het mogelijk om dan afbeeldingen als link te maken? Met andere woorden: Als je er op klikt, word je gelinkt naar de oorspronkelijke afbeelding?

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Jawaddedadde wrote:

Enorm verschil. Geen laadtijden meer, gaat meteen naar de laatste updates, erg snel nu

Hier ook! Een wereld van verschil! Gaat weer als een trein!

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

het scriptje dat grote forumafbeeldingen in een mooi popupje toont was dus de schuldige, dus dat heb ik even uitgeschakeld nu

Ik had al lang door dat het aan de afbeeldingen lag ja.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

chevy93 wrote:

Balen, ik vond het altijd een fijne optie. Is het mogelijk om dan afbeeldingen als link te maken? Met andere woorden: Als je er op klikt, word je gelinkt naar de oorspronkelijke afbeelding?

Ik kijk nog wel een keer, voor nu ben ik blij dat die traagheid opgelost is.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik heb een bizar probleem. Bij de film Double Take uit 2009 wordt mijn stem (een 3,5*) nu al een paar dagen niet geaccepteerd. Dat komt zo nu en dan wel eens voor, maar meestal lukt het de dag erna wel. Het is ook alleen bij die film dat mijn stem niet geplaatst wordt. Nog vreemder is dat een bericht (mijn recensie) bij die film eveneens niet gepakt wordt terwijl ik verder gewoon overal kan posten. Enige verklaring voor dit gekke probleem?

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7279 votes

Ik heb ooit een vergelijkbaar probleem gehad. Ik kon bij een bepaalde film simpelweg geen stem plaatsen. Althans hij bleef niet staan. Cookies verwijderen was toen de oplossing.

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Op het werk (IE7) is Moviemeter opeens ook stukken sneller en zonder haperingen!

Kudos voor Jordy

Tarkus

• 6409 messages
  • 5315 votes

Ook ik heb IE7 en met de snelheid is helemaal niets mis, ik heb nog geen problemen ondervonden daarmee.

Alleen hoop ik dat de lijsten weer hun oorspronkelijke vorm terug krijgen, 100 per pagina (in de modus zonder afbeelding) en 30 per pagina (in de modus met afbeelding).

Het navigeren met de knopjes daar werkt trouwens niet. Naar vorige pagina's gaan, alsook de eerste en laatste paginaknop, werkt niet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Halleluja, het laden en het scrollen gaat weer zoals het moet

Bedankt Jordy!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Zinema wrote:

Ik heb ooit een vergelijkbaar probleem gehad. Ik kon bij een bepaalde film simpelweg geen stem plaatsen. Althans hij bleef niet staan. Cookies verwijderen was toen de oplossing.

Vandaag pakte hij de stem wel. Vreemd genoeg bleek de recensie die hij gisteren niet wilde pakken ineens gewoon op de site te staan. MovieMeter probeert mij gek te maken

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Leuk trouwens dat je nu kan zoeken naar iemand zijn stem bij een bepaalde film! Leuk extraatje! Mag even gezegd worden.

Toch zou ik nog graag is het gemiddelde willen zien van je stemmen bij 1 bepaalde regisseur!

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

SnakeDoc wrote:

Leuk trouwens dat je nu kan zoeken naar iemand zijn stem bij een bepaalde film! Leuk extraatje! Mag even gezegd worden.

Is er zover ik weet al heel lang.

Toch zou ik nog graag is het gemiddelde willen zien van je stemmen bij 1 bepaalde regisseur!

Een calculator bij de hand en je hebt het gemiddelde binnen een minuut als het al niet bestaat.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7279 votes

The One Ring wrote:

Vandaag pakte hij de stem wel. Vreemd genoeg bleek de recensie die hij gisteren niet wilde pakken ineens gewoon op de site te staan. MovieMeter probeert mij gek te maken

Gelukkig! Houdt het hoofd koel.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Zinema wrote:

Het is altijd zo simpel he, maar je hebt wel gelijk ja.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Hier loopt het ook weer als een tierelier, bedankt Jordy!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

stfuympos wrote:

(quote)

Is er zover ik weet al heel lang.

(quote)
Een calculator bij de hand en je hebt het gemiddelde binnen een minuut als het al niet bestaat.

* Volgens mij niet langer dan 2 / 3 weken!

* Zou het gewoon een leuke extraatje vinden.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Die functie is er anders echt al jaren. Wellicht dat het je nooit eerder is opgevallen, dat is wat anders...

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Het enige verschil is dat je nu zoekresultaten krijgt terwijl je aan het typen bent. Het enige onhandige daaraan (imo) is dat, wanneer je iemands naam typt en dan op enter drukt, dat ie dan niks doet. Daar moeten we dan maar even aan wennen.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Mug wrote:

Die functie is er anders echt al jaren. Wellicht dat het je nooit eerder is opgevallen, dat is wat anders...

Damn, dan heb ik echt onder een steen gelegen

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Hoe kun je nieuwe mappen toevoegen aan mijn films?

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Goldenskull wrote:

Het enige verschil is dat je nu zoekresultaten krijgt terwijl je aan het typen bent. Het enige onhandige daaraan (imo) is dat, wanneer je iemands naam typt en dan op enter drukt, dat ie dan niks doet. Daar moeten we dan maar even aan wennen.

Dat vind ik ook iets minder ja. Nu krijg je gelijk zoekresultaten, maar als je entert doet ie niks. Dat laatste vond ik eigenlijk toch handiger...

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

chevy93 wrote:

Hoe kun je nieuwe mappen toevoegen aan mijn films?

Achter mijn films op het plusje klikken en dan klikken op nieuwe Sub-Map toevoegen ofzo!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

narva77 wrote:

(quote)

Dat vind ik ook iets minder ja. Nu krijg je gelijk zoekresultaten, maar als je entert doet ie niks. Dat laatste vond ik eigenlijk toch handiger...

Zal daar eerdaags nog wel even naar kijken

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Jammer dat de posters niet meer zichtbaar zijn bij "mijn films". Of kan dit gewijzigd worden, zoals eerder? Ik zie het nu niet staan.

Rascal Ryan

• 77 messages
  • 106 votes

Kun je nog steeds je film map exporteren naar een Excel bestand ?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Nicolage Rico wrote:

Jammer dat de posters niet meer zichtbaar zijn bij "mijn films". Of kan dit gewijzigd worden, zoals eerder? Ik zie het nu niet staan.

supermovieman wrote:

Wanneer kunnen we verwachten dat de posters weer te zien zijn bij de filmlijsten?

Jordy wrote:

Wanneer ik weer tijd en zin heb om aan de site te werken, geen idee dus.

Kan dus niet meer.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

SnakeDoc wrote:

(quote)

Achter mijn films op het plusje klikken en dan klikken op nieuwe Sub-Map toevoegen ofzo!

Dank je!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.