- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik heb het via: Extra-internetopties-geavanceerd-java(sun) uitgezet. Klopt dat, of moet ik iets anders doen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee dat is java, en niet javascript. Ik geloof dat dat ergens bij de veiligheidssettings moet, maar ik weet het niet zeker, wellicht kan iemand anders je dat vertellen.
Ik stel dus (voor de zekerheid nog even) niet als oplossing voor om javascript uit te schakelen, maar ik ben benieuwd of als je javascript tijdelijk even uit zet, of het dan nog steeds traag is.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Javascript staat uit bij mij en ik gebruik IE8...
Volgens de logboeken gebruik je IE7.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij mij is MM weer eens zo traag als...
Ik heb als test de tooltips tijdelijk bij je uitgezet. Dit zijn de kleine venstertjes met informatie die je ziet als je boven een linkje hangt. Merk je enig verschil?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
- Ik dacht ook dat ik IE7 had, maar bij Help/Over Internet Explorer staat bij mij 8.0...
- De tooltips-actie heeft geen effect.
- Ik zie ergens dat ik javascript kan uitzetten via Extra/Invoegtoepassingen Beheren. Zit ik daar goed?
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik kan niet meer via de snelzoekfunctie bij de toplijsten komen. Overigens ook niet via genre. Als ik bv. Western intyp, krijg ik niet als optie Toplijst Western. Idem met bv. 1988.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
klopt dat is er uit, komt wellicht in de toekomst weer terug
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Misschien voegt het niets toe
, maar ik ondervind in zowel IE7 als in Firefox geen problemen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie ergens dat ik javascript kan uitzetten via Extra/Invoegtoepassingen Beheren. Zit ik daar goed?
extra
internetopties
beveiliging
aangepast niveau
(redelijk onderaan) actief uitvoeren van scripts: uitschakelen
ik ben benieuwd of je dan iets merkt qua snelheid, je zult wel merken dat bv. zoeken, bewerken van berichten, en dingen als Mijn Films het nu niet meer doen
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Done. Snelheid weer helemaal in orde op die manier.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bedankt. Heb je een recente computer of een oudje?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het lijkt er op dat er bepaalde javascript dingen worden ingeladen die jouw computer traag maken. Omdat Internet Explorer slecht is in het uitvoeren van Javascript, vooral versie 7 en lager, merk je dat extra. Snelle computers met IE7 hebben hier wellicht geen problemen mee.
Ik dacht dat het de tooltips waren, maar dat maakt blijkbaar geen verschil. Ik zal straks proberen om "van alles" uit te zetten, ik ben benieuwd of je dat merkt (wanneer je javascript weer aan hebt gezet bij de instellingen). op deze manier hoop ik de boosdoener te vinden zodat ik gericht naar het probleem kan zoeken
bedankt alvast
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Een oudje, neem ik aan: zo'n 3 à 3 en half jaar.
-edit- javascript staat weer aan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb nu voor jou diverse functionaliteiten uitgezet. Is de site nu (nadat je ook javascript weer aan het gezet) nog steeds traag, ouderwets snel, of er tussen in?
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
@Jordy: Ik heb even mee zitten 'testen' en na het disablen van Active Scripting (Tools > Internet options > custom level > Active scripting: disable) loopt de site terug lekker snel. Ik weet niet of je hier wat aan hebt.
/edit: maar meteen terug aangezet, want erg handig is dit niet
Overigens wordt de site ook gelijk een stuk langzamer.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Okee bedankt, voor jou dezelfde vraag:
Ik heb voor jou diverse functionaliteiten uitgezet. Is de site nu nog steeds traag, ouderwets snel, of er tussen in?
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ik merk weinig tot geen verschil. Nog steeds behoorlijk langzaam.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Kan het dat het lettertype van de site verkleint is? Normaal gezien staat die altijd op standaard maar ik heb mijn ubuntu nog eens boven gehaald en Moviemeter is wel erg klein geworden. Als ik dit dan vergroot via de zoomfunctie of ctrl ++, dan worden de emoticons en afbeeldingen nogal pixelachtig dus dat is ook niet echt een oplossing... Andere sites zijn perfect leesbaar trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bij mij gaat het laden van topics en scrollen in topics nog net zo traag als Koos Alberts die tegen een berg op probeert te komen. Als ik ergens mee kan testen als IE 8 gebruikers, laat het maar weten 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het is wel opvallend dat iedereen die zegt IE8 te draaien, volgens de logboeken IE7 gebruikt. Heeft wellicht met dat icoontje naast de adresbalk te maken, de site doet het waarschijnlijk beter als compatibiliteitsmodus uit staat.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Via Help -> over internet explorer krijg ik te zien dat ik versie 8 draai. Geloof ook dat dit klopt, heb het vorig jaar eens geupdate.
Hoe zet je compabiliteitsmodus uit als ik mag vragen? Ik weet niet eens of ie nu aan of uit staat.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Volgens mij staat er naast de adresbalk een icoontje
jerome998
-
- 197 messages
- 1790 votes
In De Site > Algemeen > Films in excelbestand:
Sinds de vernieuwing van 'Mijn Films' is het niet meer mogelijk je filmlijsten op te slaan als een excel bestand, blijft deze mogelijkheid weg of komt hij weer terug?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Links naast het vernieuwen tekentje A&L. Dat witte rechthoekje dat door midden is gescheurd.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Daar zit bij mij niks. Ik heb meteen rechts naar de adresbalk de vernieuwen knop en daarnaast zit de stoppen knop 
Ik ken het logo wat je noemt trouwens wel. Maar ik heb hem tegenwoordig niet meer.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Huh, ik heb IE8 en die knop zit er toch overduidelijk wel naast.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Misschien is dat toch anders in verschillende Windows?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
enig verschil nu? of niet?
intensief getest en het scriptje dat forumafbeeldingen verkleint (en zo'n popupje maakt als je klikt) was het "zwaarste" onderdeel dat kon vinden, heb ik even verwijderd
de javascript performance is in mijn testtooltje hierdoor van "zeer slecht" naar "matig" gegaan
hopelijk was dit ook waar jullie last van hadden, anders moet ik verder zoeken
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.