• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.732 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

simonvinkie

• 2271 messages
  • 827 votes

Raar, gister had ik (weet bijna zeker) zo'n 1780 berichten, en nu heb ik er in een keer 1740...

Film Fan

• 940 messages
  • 2187 votes

Wordt nog gekker, teller staat bij jouw nu op 1762

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Heb perongeluk bij Knock-Out Filmposters een bericht aangeklikt waardoor ik nu standaard daar heen ga als ik op het topic klik. Hoe krijg ik dit weer weg, hij heeft gewoon een permalink naar dat bericht aangelegd. Ik kan wel steeds een andere kiezen maar ik krijg hem niet helemaal weg.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Topic even verwijderen en weer toevoegen.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Dankje moviemafketel

@simonvinkie, misschien berichten van je verwijderd in een offtopic discussie?

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Ik wou zomaar even zeggen dat ik dit 'n fijne site vind.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

MoFeDu wrote:

Dankje moviemafketel

@simonvinkie, misschien berichten van je verwijderd in een offtopic discussie?

Moet wel een lange discussie zijn geweest zeg

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Tsjah je weet het maar nooit met simonvinkie

Of meerdere discussies, misschien is ie stout geweest.

simonvinkie

• 2271 messages
  • 827 votes

Zulke lange discussies heb ik nooit, meestal heb ik er dan geen zin meer in. Ik kan ook gewoon verkeerd gekeken hebben natuurlijk, maar volgens mij had ik er écht 1780.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Hoe zit dit? (Zie trouwens nu ook nog 3,21/3,20 verschil)

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Kan er bij films die op tv zijn/komen ook de eindtijd erbij worden gezet? Is toch wel prettig als je dan je filmavond kan indelen, zonder dat je naar tvgids.nl hoeft en zo. Duur staat overal bij, maar uiteraard niet de hoeveelheid reclames.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Waarom worden nieuwe regels in de plotomschrijving verwijderd?

En klopt het dat permalinks niet werken wanneer je de volgorde op 'nieuwste bericht eerst' hebt staan?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Film Wonder Boys stond niet in tvoverzicht. Was op Comedy Central 23.00- 01.05

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Wat betreft (technische) bugs/issues; Jordy is tot en met 7 januari afwezig.

Hij zal er tzt naar kijken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

riesma wrote:

Waarom worden nieuwe regels in de plotomschrijving verwijderd?

Wat bedoel je hier mee? Heb je een concreet voorbeeld?

En klopt het dat permalinks niet werken wanneer je de volgorde op 'nieuwste bericht eerst' hebt staan?

Permalinks zouden gewoon moeten werken. Ze staan iig niet meer op de buglist.

Er zijn voor zover bekend alleen nog problemen met permalinks in privéberichten.

De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

kappeuter wrote:

Wat bedoel je hier mee? Heb je een concreet voorbeeld?

Wanneer je en nieuwe regel in de plotomschrijving plaats (een Enter geeft), is deze verdwenen nadat je de film hebt gecorrigeerd/toegevoegd. Hij wordt er blijkbaar uitgefilterd.

Permalinks zouden gewoon moeten werken. Ze staan iig niet meer op de buglist.

Er zijn voor zover bekend alleen nog problemen met permalinks in privéberichten.

De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

Ik zal hier nog eens naar kijken en een duidelijk voorbeeld geven. Ik ben het nu al wel een paar keer tegengekomen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

riesma wrote:

Wanneer je en nieuwe regel in de plotomschrijving plaats (een Enter geeft), is deze verdwenen nadat je de film hebt gecorrigeerd/toegevoegd. Hij wordt er blijkbaar uitgefilterd.

MovieMeter werkt niet met Enters in plotomschrijvingen.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Dat blijkt. Ik dacht dat het een bug was.

Wat betreft de permalinks: Ik heb mijn instellingen even verwisseld naar 'oudste eerst' en daarna terug naar 'nieuwste eerst'. Waarschijnlijk is hierdoor het probleem verholpen, er loopt dan volgens mij een scriptje dat alle permalink in Mijn Updates omzet naar de vorm van de instelling (oudst/nieuwste). Nu lijkt alles weer te werken. Mocht ik het nog tegenkomen, laat ik het weten.

EDIT: het gaat mis bij zoekopdrachten, daar kwam ik het laatst tegen. In bijvoorbeeld dit bericht verwijs ik naar een eerder bericht waarbij ik de permalink via een zoekopdracht achterhaald heb. Zoekopdrachten lijken altijd de 'oudste eerst' instelling te gebruiken.

Wat ik ook al een paar maal tegenkwam mbt permalinks: Wanneer ik een permalink heb toegevoegd aan Mijn Updates, dus ik zie het vinkje bij de naam in het topic, en ik klik op de actie bovenaan in het topic 'verwijderen uit Mijn Updates', dan wordt hij verwijderd zonder problemen, dus het vinkje verdwijnt ook. Maar als ik dan op de actie 'toevoegen aan Mijn Updates' klik, voegt hij hem weer vanaf de oude permalink toe.

Ik doe deze actie omdat ik dan klaar ben met een gesprek te volgen via permalinks, maar nog wel het topic in Mijn Updates wil hebben en met een klik op de topictitel gewoon bij de eerste pagina wil uitkomen. Dat werkt dus niet wanneer hij hem weer vanaf de oude permalink toevoegt.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Een plaatje toevoegen van bijvoorbeeld een regisseur doormiddel van het corrigeren van zijn profiel pagina is moeilijker dan ik had gedacht.

Iemand die misschien een plaatje kan plaatsen van de kop van David Fincher? Toch wel een held natuurlijk!

Fortune

• 4316 messages
  • 2772 votes

Kan je berichten later nog veranderen in meningen?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ja, dat kan. Daarvoor klik je op het sterretje:

(afbeelding) bij je bericht. Let er op dat je per film maar 1 mening kan hebben.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Denk dat hij bedoeld dat als je een mening hebt geplaatst je die specifieke post over een week nog kunt bijwerken of aanpassen. Want als je opeens toch iets anders over je recensie denkt ben je verplicht om een hele nieuwe post te maken en hem opnieuw als recensie aan te vinken.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Dat haal ik niet uit de vraag, maar het antwoord daarop is nee. Nieuw bericht aanmaken en die aanvinken als nieuwe mening is de enige mogelijkheid.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

De 12 uurs regel blijft gelden.

Fortune

• 4316 messages
  • 2772 votes

Ja Ik bedoel wel na de 12 uur. Dat je een week later of een maand later terug kijkt en een aantal berichten vergeten bent om als mening te markeren.

Dat kan dus niet, jammer.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Dat kan wel hoor. Je kan berichten altijd nog als mening markeren later.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Dat legde ik al eerder uit: klik op het sterretje bij je bericht om als mening aan- of uit te zetten.

(afbeelding) vs

(afbeelding)

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Nog even terugkomend op die melding van gisteren over de permalinks: Ik zie net in het filmlog de permalink naar de 'mening' ook via de 'oudste eerst' instelling werken.

Hoe zit het eigenlijk met een permalink in berichten? Ik kan niet op ze klikken wanneer iemand met een andere instelling ze geplaatst heeft, dan kom ik op een verkeerde pagina uit, vaak zonder bij dat betreffende bericht uit te komen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Mening markeren kan wanneer je wilt, geen idee waar Fortune die wijsheid vandaan dat zoiets niet kan

Maarja, als je bij elke film die je ziet een verhaaltje/mening/recensie neer zet vergeet je dat ook nooit meer eigenlijk.

Horrorfreak12

• 375 messages
  • 0 votes

ligt het nu aan mij of is moviemeter een beetje traag vandaag ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.