- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Ik heb er ook last van. Ook bij Musicmeter.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Ik zal jullie gerust stellen, ik heb er geen last van. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Raar dat enkele mensen het wel hebben en anderen het weer niet. Hier ook geen problemen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ik moet wel zeggen dat het strontvervelend is, de ene keer lukt het aardig. De andere keer doe ik er 10 minuten over om uberhaupt in een topic als dit te komen. Misschien ligt het aan de internet provider?
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Lijkt me sterk, laten we een test doen: Geen problemen hiero: KPN.
De rest van internet gaat wel gewoon goed robert?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Heb op geen enkele site problemen. Is echt puur en alleen MovieMeter. Snap er ook geen reet van. Dat van het internet was eigenlijk een wanhoopspoging, want dan zou de rest van de sites het ook niet goed moeten doen.
Heb i-net van Ziggo btw 
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Lijkt me inderdaad sterk dat Ziggo Moviemeter blokkeert ofzo 
Ik zou het verder ook echt niet weten, misschien is er bij Jordy iets bekend dan horen we het vast wel.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Mmm, Ziggo is ook mijn provider, maar ik heb geen problemen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Lijkt me sterk dat het aan de provider ligt.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zal ongetwijfeld te maken hebben met anti-virus of zo. Misschien dat sommige reclame-banners de boel blokkeren op mm of zo?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Hoezo opeens de laatste 2 dagen?
Ik vind het maar vreemd. Jammer dat Jordy uitgerekend nu 20 dagen weg is. Ik hoop niet dat ik hier de komende 20 dagen last van blijf houden. Of is er een adequate vervanger voor hem in die periode?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
En uitloggen en opnieuw inloggen werkt niet? De cookies en zo dus niet? Vanaf wanneer ging het fout? Windows Vista? Weet ik het allemaal 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Volgens mij is het vanaf gisteren dat ik wakker werd zo. Geen idee waar het aan zou kunnen liggen, juist omdat het alleen gaat om MovieMeter denk ik toch dat er ergens wat met het programmeer werk of zo fout zit?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nee, want dan zou iedereen er last van moeten hebben.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Nou ja, het gebeurt wel vaker dat niet iedereen last van bepaalde problemen heeft.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Dit afgelopen uur gaat het trouwens weer een stuk beter op beide sites (Movie & Musicmete).
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nee, maar dit klinkt niet als een programmeerfout. Er is weinig meer aangepast de laatste dagen toch?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Of een probleempje bij de server. Weet ik het, ben geen computernerd 
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Vreemd:
Op de film "Keep Your Distance" zou drie keer gestemd zijn, volgens het tabblad "Stemmen".
Maar hij telt er maar twee op de hoofdpagina!
Het lijkt erop dat de stem van gebruiker "Pietsnot" niet wordt meegeteld, aangezien het gemiddelde op 2,0 * staat, en aangezien Stinissen óók heeft gestemd!
Hoe kan dit?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Ik heb zoiets wel eens eerder gezien, maar weet de oorzaak ervan niet meer.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik heb nu al 2 dagen last van hetzelfde probleem. Kom moeiteloos op MovieMeter, maar na de derde/vierde pagina die ik binnen deze site bezoek houdt MovieMeter ermee op. De pagina's laden om de 1 of andere reden niet meer.
Als ik dan internet explorer/firefox/google chrome afsluit en MovieMeter opnieuw opstart begint het hele riedeltje weer overnieuw. Moet wel zeggen dat ik in Firefox soms wat verder kom, dan kan ik wel 10 pagina's bezoeken.
Is toch geen cookie probleem hoop ik?
Heb last van het exacte zelfde probleem! Eerst loopt het lekker, maar daarna lijkt hij te kappen met laden van nieuwe pagina's.
Gebruik ook gewoon Explorer! Raar!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Bij mij gaat het nu wel een stuk beter, hopelijk is dat niet tijdelijk.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Vanaf een uurtje of acht loopt het ook weer beter bij mij, nog geen een keer dat laad probleem gehad. Al heb ik wel een filmpje gekeken in die 3,5 uur.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik heb het niet meer vanaf een uurtje of 1!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Bij mij ook inderdaad. Toch blijft het een vreemd verhaal
Maar zolang het weer goed gaat vind ik het prima. Hopelijk is dat bij de andere users ook zo 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Volgens mij is het vanaf gisteren dat ik wakker werd zo.
Werd jij wakker van moviemeter? 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ja, heb een MovieMeter wekker. Maar nee, ik druk de pc even aan en doe even een rondje langs alle vaste sites elke dag, om te eindigen bij MovieMeter 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Hier blijf ik me gewoon aan ergeren:
Bij de zoekmachine:
Er zijn meer dan 100 zoekresultaten. Verfijn je zoekopdracht
En ook dat je maar 1 zoekveld tegelijk kan gebruiken.
Hoop dat hier ook iets aan word gedaan.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Berichten verplaatst naar Film > Toplijsten en favorieten > Moviemeter Top 100 2010 (+ persoonlijke top 10 2010)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.