- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Film Fan
-
- 940 messages
- 2187 votes
Mogen wij niet weten wanneer dit bericht geplaatst is? 
Ik zie op de eerste pagina's van dit topic onder het bericht een zinnetje staan of mensen hem bewerkt hebben. Waarom is dit weggehaald?
Ik zie helemaal geen berichten.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik kan mijn geplaatste berichten niet meer bewerken.
Heb enkel een wit vlak in plaats van mijn origineel bericht als ik op edit klik.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Heb ik ook af en toe, maar bij mij ligt dat aan mijn internet. Althans als ik de pagina ververs zie ik wel gewoon mijn huidige bericht. Of het moet aan de server liggen, maar dat lijkt me niet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik vermoed dat het iets met de cookies te maken heeft, even bij de internet opties je cookies legen
ik zal eens nadenken over een structurele oplossing voor dit probleem, dat helaas zo nu en dan optreedt bij sommigen
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik ben trouwens benieuwd of het ook opgelost is als je uitlogt en daarna weer inlogt (dus zonder je cookies te legen)
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2314 votes
Hoe kan ik nu makkelijk films verwijderen uit mijn filmlijsten? Of moet ik daarvoor telkens naar de filmpagina gaan?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ga naar 'mijn films', stel door te klikken op één van de knoppen rechtsboven in dat de inhoud van de map in tekstweergave of gemengde weergave getoond wordt en klik op het rode kruisje rechts naast de titels die je kwijt wilt.
Is niks nieuws toch?
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2314 votes
Ach ja, zeer eenvoudig. Vroeger ging ik altijd eerst naar "Mijn Profiel", vandaar de verwarring.
Bedankt alleszins!
SaintOfKillers
-
- 382 messages
- 339 votes
Heb ik iets gemist of is de mogelijkheid om de IMDb vote history te importeren verdwenen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hij bestaat nog wel: http://www.moviemeter.nl/account/imdbimport
maar ik zie inderdaad dat er geen linkje meer te vinden is naar deze functionaliteit, ik zal eens kijken
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Johnny Guitar is over een klein uur op televisie. Had wel iets prominenter op de site gemogen.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Kunnen miniseries van meer dan 10 delen die nu allang niet meer als miniserie te verkrijgen zijn niet gewoon toegelaten? Veel kinderseries zijn ooit een keer op de TV uitgezonden in kleine afleveringen, maar zijn nu alleen nog maar te verkrijgen als film. Eigenlijk is het dus gewoon een film, maar omdat die vroeger in een aantal stukjes is geknipt, is de film opeens niet meer toelaatbaar. Dat is toch zonde?
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Wat ik de laatste tijd best vaak heb in Firefox is dat wanneer ik de zoekbalk van de site gebruik, hij helemaal niet reageert. Zowel het dropdowngedeelte als wanneer ik op Enter wil drukken. Kom ik een paar uur later terug, dan doet de zoekbalk het wel weer gewoon.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Kunnen miniseries van meer dan 10 delen die nu allang niet meer als miniserie te verkrijgen zijn niet gewoon toegelaten? Veel kinderseries zijn ooit een keer op de TV uitgezonden in kleine afleveringen, maar zijn nu alleen nog maar te verkrijgen als film. Eigenlijk is het dus gewoon een film, maar omdat die vroeger in een aantal stukjes is geknipt, is de film opeens niet meer toelaatbaar. Dat is toch zonde?
Heb ik dus ook, ik heb Kenshin op dvd als film. Echter is het origineel een mini-serie, waardoor hij niet in de tiplijst opgenomen kan worden en dus redelijk anoniem blijft. Al is jouw probleempje wel ietsje anders, maar snap wat je bedoeld.
Film Fan
-
- 940 messages
- 2187 votes
Ik ben trouwens benieuwd of het ook opgelost is als je uitlogt en daarna weer inlogt (dus zonder je cookies te legen)
Ik zag helemaal geen berichten. Heb een test bericht geplaatst (en weer verwijderd) en alle berichten kwamen weer in beeld. Geen cookies weggehaald, wel opnieuw ingelogd.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
La Vita e Bella staat niet in de tv-gids opgenomen op MovieMeter. Hij komt morgen op Comedy Central.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Volgens mij is dat een kanaal waar Movie Meter geen rekening mee houdt.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Maar andere films staan/stonden wel vermeld, kijk maar is bij Austin Powers bijvoorbeeld. Volgens MovieMeter op 9 november te zien geweest bij Comedy Central.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Dan zit ik er naast
En heb je schijnbaar een punt !!!
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Nee, die zijn dan handmatig toegevoegd door stinissen. Cinema.nl, bij mijn weten de voornaamste bron voor het televisieoverzicht, heeft Comedy Central niet opgenomen in het standaardaanbod van zenders.
Wel een zender die eigenlijk niet zou mogen ontbreken.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Vooral als films van dat kaliber ook al op die zender worden uitgezonden.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Mensen die info hebben over films op Comedy Central gaarne pm naar me sturen aub.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Vita È Bella, La staat er inmiddels ook bij.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ik kan mijn berichten niet wijzigen, als ik op de wijzig knop druk verdwijnt mijn tekst en krijg ik een leeg vlak. Iets nieuws intikken heeft geen zin, want de tekst blijft blanco als ik op plaatsen druk dan. Dus moet ik het bericht weer verwijderen en overnieuw beginnen. Heel vervelend, alleen vanavond last van.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
cookies en tijdelijke i-netbestanden verwijderd?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Verdomme moviemafketel, waarom is het antwoord altijd hetzelfde hier. Het werkt ook nog 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zou ook handig zijn als er in de toekomst een FAQ-pagina hier op het forum te vinden is met vraag en antwoord. Nu worden er tig keer dezelfde vragen gesteld met hetzelfde antwoord.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.