• 178.335 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.592 actors
  • 9.377.368 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Film Fan

• 940 messages
  • 2187 votes

chevy93 wrote:

U-571 (2000)

Mogen wij niet weten wanneer dit bericht geplaatst is?

Ik zie op de eerste pagina's van dit topic onder het bericht een zinnetje staan of mensen hem bewerkt hebben. Waarom is dit weggehaald?

Ik zie helemaal geen berichten.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik kan mijn geplaatste berichten niet meer bewerken.

Heb enkel een wit vlak in plaats van mijn origineel bericht als ik op edit klik.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Heb ik ook af en toe, maar bij mij ligt dat aan mijn internet. Althans als ik de pagina ververs zie ik wel gewoon mijn huidige bericht. Of het moet aan de server liggen, maar dat lijkt me niet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik vermoed dat het iets met de cookies te maken heeft, even bij de internet opties je cookies legen

ik zal eens nadenken over een structurele oplossing voor dit probleem, dat helaas zo nu en dan optreedt bij sommigen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik ben trouwens benieuwd of het ook opgelost is als je uitlogt en daarna weer inlogt (dus zonder je cookies te legen)

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Hoe kan ik nu makkelijk films verwijderen uit mijn filmlijsten? Of moet ik daarvoor telkens naar de filmpagina gaan?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ga naar 'mijn films', stel door te klikken op één van de knoppen rechtsboven in dat de inhoud van de map in tekstweergave of gemengde weergave getoond wordt en klik op het rode kruisje rechts naast de titels die je kwijt wilt.

Is niks nieuws toch?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Ach ja, zeer eenvoudig. Vroeger ging ik altijd eerst naar "Mijn Profiel", vandaar de verwarring.

Bedankt alleszins!

SaintOfKillers

• 382 messages
  • 339 votes

Heb ik iets gemist of is de mogelijkheid om de IMDb vote history te importeren verdwenen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hij bestaat nog wel: http://www.moviemeter.nl/account/imdbimport

maar ik zie inderdaad dat er geen linkje meer te vinden is naar deze functionaliteit, ik zal eens kijken

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Johnny Guitar is over een klein uur op televisie. Had wel iets prominenter op de site gemogen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Bij deze.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Kunnen miniseries van meer dan 10 delen die nu allang niet meer als miniserie te verkrijgen zijn niet gewoon toegelaten? Veel kinderseries zijn ooit een keer op de TV uitgezonden in kleine afleveringen, maar zijn nu alleen nog maar te verkrijgen als film. Eigenlijk is het dus gewoon een film, maar omdat die vroeger in een aantal stukjes is geknipt, is de film opeens niet meer toelaatbaar. Dat is toch zonde?

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Wat ik de laatste tijd best vaak heb in Firefox is dat wanneer ik de zoekbalk van de site gebruik, hij helemaal niet reageert. Zowel het dropdowngedeelte als wanneer ik op Enter wil drukken. Kom ik een paar uur later terug, dan doet de zoekbalk het wel weer gewoon.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

chevy93 wrote:

Kunnen miniseries van meer dan 10 delen die nu allang niet meer als miniserie te verkrijgen zijn niet gewoon toegelaten? Veel kinderseries zijn ooit een keer op de TV uitgezonden in kleine afleveringen, maar zijn nu alleen nog maar te verkrijgen als film. Eigenlijk is het dus gewoon een film, maar omdat die vroeger in een aantal stukjes is geknipt, is de film opeens niet meer toelaatbaar. Dat is toch zonde?

Heb ik dus ook, ik heb Kenshin op dvd als film. Echter is het origineel een mini-serie, waardoor hij niet in de tiplijst opgenomen kan worden en dus redelijk anoniem blijft. Al is jouw probleempje wel ietsje anders, maar snap wat je bedoeld.

Film Fan

• 940 messages
  • 2187 votes

Jordy wrote:

Ik ben trouwens benieuwd of het ook opgelost is als je uitlogt en daarna weer inlogt (dus zonder je cookies te legen)

Ik zag helemaal geen berichten. Heb een test bericht geplaatst (en weer verwijderd) en alle berichten kwamen weer in beeld. Geen cookies weggehaald, wel opnieuw ingelogd.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

La Vita e Bella staat niet in de tv-gids opgenomen op MovieMeter. Hij komt morgen op Comedy Central.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Volgens mij is dat een kanaal waar Movie Meter geen rekening mee houdt.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Maar andere films staan/stonden wel vermeld, kijk maar is bij Austin Powers bijvoorbeeld. Volgens MovieMeter op 9 november te zien geweest bij Comedy Central.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Dan zit ik er naast En heb je schijnbaar een punt !!!

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Nee, die zijn dan handmatig toegevoegd door stinissen. Cinema.nl, bij mijn weten de voornaamste bron voor het televisieoverzicht, heeft Comedy Central niet opgenomen in het standaardaanbod van zenders.

Wel een zender die eigenlijk niet zou mogen ontbreken.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Vooral als films van dat kaliber ook al op die zender worden uitgezonden.

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76937 votes

Mensen die info hebben over films op Comedy Central gaarne pm naar me sturen aub.

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76937 votes

Vita È Bella, La staat er inmiddels ook bij.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Ik kan mijn berichten niet wijzigen, als ik op de wijzig knop druk verdwijnt mijn tekst en krijg ik een leeg vlak. Iets nieuws intikken heeft geen zin, want de tekst blijft blanco als ik op plaatsen druk dan. Dus moet ik het bericht weer verwijderen en overnieuw beginnen. Heel vervelend, alleen vanavond last van.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

cookies en tijdelijke i-netbestanden verwijderd?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Verdomme moviemafketel, waarom is het antwoord altijd hetzelfde hier. Het werkt ook nog

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Zou ook handig zijn als er in de toekomst een FAQ-pagina hier op het forum te vinden is met vraag en antwoord. Nu worden er tig keer dezelfde vragen gesteld met hetzelfde antwoord.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Of een nieuwe admin aannemen:

(afbeelding)

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Geweldig!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.