- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Bij mij laat hij de berichten niet zien bij Martyrs als ik op die link van jou klik. Wanneer ik dan nogmaals op info druk komen ze wel te voorschijn.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Tru Loved (2008) staat 2x op de site.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Klopt. Alleen de plotomschrijving van deze film is niet identiek.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Berichten verplaatst naar Film > Filmgames > Knock-Outs algemeen discussietopic
cobra34
-
- 11 messages
- 34 votes
In Overigen > Algemeen > moviemeter zoekmachine:
hoi ik heb een website en ik wil graag de zoekmachine van moviemeter op mijn site is dat mogelijk
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie op jouw plaatje geen verpeste layout.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
4,42 staat onder het woordje gemiddelde in plaats van ernaast, wat gebruikelijk is bij de films. Ik vind het lelijk staan. Of zie ik nou spoken? 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Je ziet geen spoken. Maar ik vind het er niet eens zo raar uitzien. Daarom valt het ook niet zo op, denk ik.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bij mij staat het er normaal achter.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik zie nu ook dat de paginanummers hierdoor wegvallen.
Heb trouwens Firefox 3.6.12. Weet niet of dat wat uitmaakt?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Heb ook ff 3.6.12
Wat is jullie resolutie eigenlijk?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Uhm als wat bedoel je of uhm boeie? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
4,42 staat onder het woordje gemiddelde in plaats van ernaast, wat gebruikelijk is bij de films. Ik vind het lelijk staan. Of zie ik nou spoken?
Dat begrijp ik, maar om nou te zeggen dat de layout verpest wordt omdat een stukje tekst op de volgende regel doorgaat...
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Als je kunt programmeren kun je daar de API voor gebruiken, anders waarschijnlijk niet.
Ik heb ondervonden dat het sinds een half jaartje automatisch info van Moviemeter haalt bij het toevoegen van een film in m'n persoonlijke database. Erreg handig!
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Is het trouwens mogelijk/handig om een 2de spoiler-mogelijkheid te creëren waar je ook als je gestemd hebt de tekst nog moet selecteren? In het jaartje dat ik hier rondhang ben ik namelijk ontzettend vaak spoilers voor andere films tegengekomen bij een film. Ook van bekende users uit, weet niet of ze dan in de mentaliteit zitten van 'die scène uit The Shining of The Thing zal iedereen die dit leest wel kennen' of dat het gewoon carelessness is. Zou fijn zijn als er in ieder geval iets bedacht werd om het te voorkomen, want blijkbaar hebben niet genoeg mensen door dat het natuurlijk geen nut heeft om een stukje uit een andere film tussen spoilers te zetten.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
een alert insturen, in zo'n geval
bij film x mogen geen spoilers voor film y geplaatst worden, ook niet tussen spoiler tags
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Dat weet ik, ik heb ook veel alerts ingestuurd. Toch zou het handig zijn als er iets was om het te voorkomen, juist omdat ik ook bekende users (die normaal spoilers wel juist gebruiken) het soms zie doen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ze zich nu niet realiseren dat ze per ongeluk een spoiler voor een andere film plaatsen, dan zullen ze zich in jouw voorstel toch ook niet realiseren dat ze die tweede spoilertag moeten gebruiken?
Vind het geen goed idee, sorry.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Tenzij de reden is dat ze gewoon té graag dat mee willen nemen in hun discussie. Maar ik begrijp het verder ook wel, was ook een wat halfslachtig idee, meer de ergernis die omhoog kwam.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
De users hier persoonlijk op aanspreken via PM en ze hier op wijzen helpt niet?
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Zal het de volgende keer eens proberen
Is de laatste tijd ook niet veel voorgekomen, maar ik bedacht me opeens vandaag hoeveel spoilers (veel eindes ook) ik weet van nog niet geziene films door die ongein.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Mogen wij niet weten wanneer dit bericht geplaatst is? 
Ik zie op de eerste pagina's van dit topic onder het bericht een zinnetje staan of mensen hem bewerkt hebben. Waarom is dit weggehaald?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Uhm als wat bedoel je of uhm boeie?
Het eerste. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik zie nu ook dat de paginanummers hierdoor wegvallen.
Heb trouwens Firefox 3.6.12. Weet niet of dat wat uitmaakt?
Maar lieve Jordy, toch gaat de lay-out er bij mij wel aan. Kijk maar naar de 'paginanummers':

Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes
Er zijn ook users met een 'onbekende' registratie datum (bv Roosky).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Maar lieve Jordy, toch gaat de lay-out er bij mij wel aan. Kijk maar naar de 'paginanummers':
(afbeelding)
okee dan gaat het op de lijst 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dank je wel! In Safari is de pagina trouwens normaal bij mij. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.