- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes

is dit een foutje dat ik hem 2 keer in bezit heb? Ik heb namelijk geen 2 in bezit lijstjes 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Kunnen die trailer-links hier op MM naar een andere site verwijzen dan naar Apple? Keek vroeger veel naar die site, maar ik heb geen zin in iTunes. Apple-shit
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Inderdaad, beetje vervelend voor de mensen die geen appel dingen op hun computer hebben/willen.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Vandaag om 14:10 op Eén: To Be or Not to Be (1942).
Gek genoeg staat deze film niet aangekondigd in het onderdeel Televisie. Het betreft hier de nummer 97 uit de tip 250. Een klassieke komedie/drama/satire van Ernst Lubitsch. Recensies van onder andere The One Ring wijzen erop dat dit een film is die niet gemist mag worden (wat meestal wel het geval is door het zeer ongelukkige tijdstip).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Alsnog ingevoerd en op de voorpagina geplaatst! Dank!
Voor een volgende keer, je kunt dit ook melden aan Metalfist door hem een PM te sturen. Hij houdt de Vlaamse zenders bij.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kunnen die trailer-links hier op MM naar een andere site verwijzen dan naar Apple? Keek vroeger veel naar die site, maar ik heb geen zin in iTunes. Apple-shit
Je hebt toch geen iTunes nodig om trailers te kunnen bekijken? Welke "trailerboer" we ook nemen, je hebt altijd software nodig... is het geen Apple meuk, dan wel Microsoft meuk of Flash meuk. Ik heb het idee dat apple.com/trailers nog steeds de beste bron voor trailers is, maar als daar verandering in komt is het misschien een idee om ook andere formaten/bronnen toe te voegen.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Zowel op VTM als één.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik weet niet of deze vraag al eens gesteld is, maar het zou mij wel leuk lijken als er bij je persoonlijke top 10 ruimte was voor een (al dan niet) directe link naar je recensie bij die film. Als ik dan iemand zijn of haar top 10 bekijk, en ik klik op de film link, dat ik dan direct bij zijn of haar recensie uitkom, of dat er een tag blij staat. Dat zegt net iets meer dan 'gewoon' een lijstje, en dan hoef je ook niet alle berichten door te gaan pluizen. Scheelt zoekwerk.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Gefixed.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik weet niet of deze vraag al eens gesteld is, maar het zou mij wel leuk lijken als er bij je persoonlijke top 10 ruimte was voor een (al dan niet) directe link naar je recensie bij die film. Als ik dan iemand zijn of haar top 10 bekijk, en ik klik op de film link, dat ik dan direct bij zijn of haar recensie uitkom, of dat er een tag blij staat. Dat zegt net iets meer dan 'gewoon' een lijstje, en dan hoef je ook niet alle berichten door te gaan pluizen. Scheelt zoekwerk.
Yup, dat staat al op de lijst.
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Hier klopt iets niet (loopt door elkaar heen):

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Nou, we kunnen stemmen op de top 10 uit 2010. Even een mooi lijstje samenstellen. Geen 5* voor mij dit keer helaas.
dave
-
- 1079 messages
- 885 votes
Is er een mogelijkheid om de top 10 van 2010 van anderen te zien of niet?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Gewoon bij hun stemmen tabblad even 2010 erachter zetten en je hebt wel een aardig beeld van wat je erin kan verwachten.
In mijn geval dus dit:
http://www.moviemeter.nl/user/38447/votes/2010
En dan nog een paar uit 2009 die dit jaar zijn verschenen, denk maar aan een mr. Nobody bijvoorbeeld.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Zou wel zo leuk zijn ja
Heb overigens bar weinig gezien dit jaar.
@Rep_Robert: Mja is dat ook niet het geval bij de top 10 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ligt eraan of je veel recente meuk in je top 10 hebt. Ik heb persoonlijk niets recentelijks erin staan. Dus het heeft weinig zin.
Denk dus nog steeds dat de 2010 en gedeeltelijk de 2009 stemmenlijst wel een goed beeld kan geven bij bepaalde users hoe zij hun 2010 top 10 hebben ingevuld. Zonder dat je dan echt afkijkerij krijgt. Een van de redenen waarom het geheim wordt gehouden, zoiets moet anoniem ingestuurd worden lijkt me.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Klopt. Toch zou ik het graag hapklaar hebben.
Hoezo moet het anoniem zijn overigens? Zijn alle andere lijsten toch ook niet.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Mmmh, maar 7 films uit 2010 gezien, zit voor mij deze keer geen toplijst bij.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Valt me tegen van jou. En als ik kijk welke zou ik daar ook niet al te vrolijk van worden inderdaad
Ik sta ongeveer op 71 tot nu toe.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is er al een apart topic waar iedereen zijn of haar 2010 lijstje kan posten?
Ik heb 9 films in 2010 gezien die ik meer dan 3,5* heb gegeven. 7x een 4*, 2x een 4,5*
Uit mijn lijstje 3,5* heb ik er maar 1 gekozen die ik het meest leuk vond.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik heb het meteen maar verwijderd. Opgelost lijkt me?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hoe kan het dat iemand die geband is de ene keer na 2 weken al weer terug mag komen en een ander veel later of helemaal niet? Terwijl de reden van bannen hetzelfde is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Je hebt nog wel veel verschil tussen de aard van de overtredingen.
Soms zijn er zulke grove schendingen van gedragsregels dat een herkansing er sowieso niet in zit.
Ook hangt een eventuele herkansing af of de user zijn/haar fouten inziet en bereid is zijn/haar gedrag te verbeteren.
Soms heb je ook users die zich nooit iets van modwaarschuwingen hebben aangetrokken en al heel veel waarschuwingen hebben genegeerd. Dan zit een herkansing er meestal niet in.
Daarnaast heb je users die al een eerdere ban hebben gehad en de laatste ban een permanente ban wordt.
Tenslotte heb je ook nog users die een ban niet aanvechten.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Hoeveel users hebben nu al gedoneerd voor het laten verdwijnen van de reclame op de layout?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zo'n 35 a 40 uit m'n hoofd. Niet zo heel veel dus, maar dat is helemaal niet erg hoor. Iemand die een jaar lang tegen reclame aan kijkt draagt ook een steentje bij aan het financiele welzijn van de site.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ook hangt een eventuele herkansing af of de user zijn/haar fouten inziet en bereid is zijn/haar gedrag te verbeteren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.