• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.430 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Tarkus

• 6409 messages
  • 5315 votes

Verschrikkelijk traag is de site, is amper mee te werken.

simonvinkie

• 2271 messages
  • 827 votes

Bij mij is alles gewoon goed.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Zat me al af te vragen of het mij lag, vond het al zo vreemd dat het zo traag ging terwijl m'n pc ontzettend snel is. Maar ik ben dus niet de enige.

Brix

• 19684 messages
  • 5119 votes

Hier nog steeds slakkengangetje.

Vascago

• 4798 messages
  • 3594 votes

Hier is ie ook zo traag als dikke shit. Nauwelijks te doen.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Dit berichtje via mijn iPhone. Firefox doet op MM niets meer. Met of zonder Addblock.

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Ik krijg ook nauwelijks ( nieuwe ) pagina `s geopend en dat heb ik anders nooit.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Inderdaad, internet is snel hier alleen MM is erg traag. Kom straks wel weer terug om te kijken of het beter gaat.

riesma

• 3706 messages
  • 3083 votes

Het kan met de werkzaamheden bij Nines te maken hebben.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Mooi, hij gaat weer snel! Althans bij mij dan.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Wel vreemd dat ik via Safari op mijn iPhone wel 'normaal' op de site kon komen en via m'n desktop-Firefox niet.

Mijn iPhone had dezefde WiFi verbinding als mijn desktop.

riesma

• 3706 messages
  • 3083 votes

Dat kan net toevallig met het moment te maken hebben gehad. Het lijkt mij dat het niet moet uitmaken met welke browser je surfte/surfde/surfdtete... de website bezocht.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Daarom zei ik: Wel vreemd.

Maar het was tot drie keer overtoe dat ik parallel met FF vast zat terwijl Safari/iPhone gewoon zat te laden...

Whahevah...

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

DonOswaldo wrote:

Mooi, hij gaat weer snel! Althans bij mij dan.

Idem hier.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hmn vervelend, heb er niets van meegekregen maar het is inmiddels weer goed dus bij iedereen? ach kan een keer gebeuren

Brix

• 19684 messages
  • 5119 votes

Yup, het loopt weer als vanouds.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Is het niet handiger dat er ook een topic komt om gebande/uitgeschreven users te "bespreken"?

Gezien de vele berichten die verwijderd zijn n.a.v. Reinbo's ban, lijkt me dat veel gebruikers hun ei kwijt willen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Dat gebeurde voorheen vaak (al dan niet terecht) in het afscheidstopic, maar dat liep vaak uit de hand waardoor dat topic is gesloten en ervoor is gekozen om een bantopic te openen, waar users niet kunnen reageren.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

chevy93 wrote:

Is het niet handiger dat er ook een topic komt om gebande/uitgeschreven users te "bespreken"?

Gezien de vele berichten die verwijderd zijn n.a.v. Reinbo's ban, lijkt me dat veel gebruikers hun ei kwijt willen.

Ik wil geen ei kwijt en ik wil me niet moeien ofzo.

Ik wil gewoon weten of het een permban is (lijkt me onwaarschijnlijk), en wanneer ie terug komt.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Watskeburt? Waarom is Reinbo gebant?

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Bans worden bijgehouden in dit topic: De Site >> Algemeen >> Bantopic

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

John Lee Hooker wrote:

Watskeburt? Waarom is Reinbo gebant?

Dat vraag ik me dus ook af, zie alleen 'wegens herhaaldelijk overtreden van de gedragsregels' staan. Ga hem wel missen

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Zo, het stukje tekst dat aangeeft waar een film in de top 250 of tip 250 staat is ook veranderd. Misschien handig om het wel z'n oude kleurtje te laten houden? Valt nauwelijks op nu.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Als ik bij een user helemaal naar beneden scroll staat er: meer recente stemmen in het gameslog, neem aan dat dit filmlog moet zijn?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

MoFeDu wrote:

Als ik bij een user helemaal naar beneden scroll staat er: meer recente stemmen in het gameslog, neem aan dat dit filmlog moet zijn?

yup bedankt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

DonOswaldo wrote:

Zo, het stukje tekst dat aangeeft waar een film in de top 250 of tip 250 staat is ook veranderd. Misschien handig om het wel z'n oude kleurtje te laten houden? Valt nauwelijks op nu.

wat bedoel je met "z'n oude kleurtje" ?

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Het had toch eerst dat rood-achtige kleurtje dat het ook bij statistieken heeft (of als je iets linkt)?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Aha, nu is het dikgedrukt, lijkt me toch ook opvallend?

Hiermee is het meer lijn is met andere meldingen die bij de filmdetails kunnen staan, zoals bioscoop of tv-meldingen. Hierdoor vind ik het persoonlijk iets minder rommelig. Maar goed het zijn maar details.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Viel mij in ieder geval pas op toen ik er naar ging zoeken. Maar het zijn inderdaad maar details.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Die nieuwe methode waar je kan zien in welke steden de nieuwe films draaien vind ik wel geslaagd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.