- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Verschrikkelijk traag is de site, is amper mee te werken.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Zat me al af te vragen of het mij lag, vond het al zo vreemd dat het zo traag ging terwijl m'n pc ontzettend snel is. Maar ik ben dus niet de enige.
Vascago
-
- 4798 messages
- 3594 votes
Hier is ie ook zo traag als dikke shit. Nauwelijks te doen.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Dit berichtje via mijn iPhone. Firefox doet op MM niets meer. Met of zonder Addblock.
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Ik krijg ook nauwelijks ( nieuwe ) pagina `s geopend en dat heb ik anders nooit.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Inderdaad, internet is snel hier alleen MM is erg traag. Kom straks wel weer terug om te kijken of het beter gaat.
riesma
-
- 3706 messages
- 3083 votes
Het kan met de werkzaamheden bij Nines te maken hebben.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Mooi, hij gaat weer snel!
Althans bij mij dan.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Wel vreemd dat ik via Safari op mijn iPhone wel 'normaal' op de site kon komen en via m'n desktop-Firefox niet.
Mijn iPhone had dezefde WiFi verbinding als mijn desktop.
riesma
-
- 3706 messages
- 3083 votes
Dat kan net toevallig met het moment te maken hebben gehad. Het lijkt mij dat het niet moet uitmaken met welke browser je surfte/surfde/surfdtete... de website bezocht.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Daarom zei ik: Wel vreemd. 
Maar het was tot drie keer overtoe dat ik parallel met FF vast zat terwijl Safari/iPhone gewoon zat te laden...
Whahevah...
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2314 votes
Mooi, hij gaat weer snel!
Althans bij mij dan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hmn vervelend, heb er niets van meegekregen maar het is inmiddels weer goed dus bij iedereen? ach kan een keer gebeuren 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Is het niet handiger dat er ook een topic komt om gebande/uitgeschreven users te "bespreken"?
Gezien de vele berichten die verwijderd zijn n.a.v. Reinbo's ban, lijkt me dat veel gebruikers hun ei kwijt willen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dat gebeurde voorheen vaak (al dan niet terecht) in het afscheidstopic, maar dat liep vaak uit de hand waardoor dat topic is gesloten en ervoor is gekozen om een bantopic te openen, waar users niet kunnen reageren.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Is het niet handiger dat er ook een topic komt om gebande/uitgeschreven users te "bespreken"?
Gezien de vele berichten die verwijderd zijn n.a.v. Reinbo's ban, lijkt me dat veel gebruikers hun ei kwijt willen.
Ik wil geen ei kwijt en ik wil me niet moeien ofzo.
Ik wil gewoon weten of het een permban is (lijkt me onwaarschijnlijk), en wanneer ie terug komt.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Watskeburt? Waarom is Reinbo gebant?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Bans worden bijgehouden in dit topic: De Site >> Algemeen >> Bantopic
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Watskeburt? Waarom is Reinbo gebant?
Dat vraag ik me dus ook af, zie alleen 'wegens herhaaldelijk overtreden van de gedragsregels' staan. Ga hem wel missen 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Zo, het stukje tekst dat aangeeft waar een film in de top 250 of tip 250 staat is ook veranderd. Misschien handig om het wel z'n oude kleurtje te laten houden? Valt nauwelijks op nu.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Als ik bij een user helemaal naar beneden scroll staat er: meer recente stemmen in het gameslog, neem aan dat dit filmlog moet zijn?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik bij een user helemaal naar beneden scroll staat er: meer recente stemmen in het gameslog, neem aan dat dit filmlog moet zijn?
yup bedankt
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zo, het stukje tekst dat aangeeft waar een film in de top 250 of tip 250 staat is ook veranderd. Misschien handig om het wel z'n oude kleurtje te laten houden? Valt nauwelijks op nu.
wat bedoel je met "z'n oude kleurtje" ?
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Het had toch eerst dat rood-achtige kleurtje dat het ook bij statistieken heeft (of als je iets linkt)?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Aha, nu is het dikgedrukt, lijkt me toch ook opvallend?
Hiermee is het meer lijn is met andere meldingen die bij de filmdetails kunnen staan, zoals bioscoop of tv-meldingen. Hierdoor vind ik het persoonlijk iets minder rommelig. Maar goed het zijn maar details.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Viel mij in ieder geval pas op toen ik er naar ging zoeken. Maar het zijn inderdaad maar details.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Die nieuwe methode waar je kan zien in welke steden de nieuwe films draaien vind ik wel geslaagd. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.