• 178.405 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.220 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Insignificance

• 3220 messages
  • 5588 votes

The Oceanic Six wrote:

Een hoop fora werken op die manier.

Ben een tijdje mod geweest op een forum waar een dergelijk beleid werd ingesteld. Werd een drama. Als je de lat laag ligt, verschijnen er links en rechts bullshitposts. Leg je de lat hoog, merk je dat in je site stats. Iemand die het serieus neemt, maar eerst 50 reacties moet geven voordat hij mag stemmen, zoekt het elders. En terecht natuurlijk.

Ik denk dat je het beter kunt zoeken in alternatieve lijsten van actieve leden en/of schoonmaakacties van inactieve leden.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Insignificance wrote:

(quote)

Ben een tijdje mod geweest op een forum waar een dergelijk beleid werd ingesteld. Werd een drama. Als je de lat laag ligt, verschijnen er links en rechts bullshitposts. Leg je de lat hoog, merk je dat in je site stats. Iemand die het serieus neemt, maar eerst 50 reacties moet geven voordat hij mag stemmen, zoekt het elders. En terecht natuurlijk.

Ik denk dat je het beter kunt zoeken in alternatieve lijsten van actieve leden en/of schoonmaakacties van inactieve leden.

Zelfde geldt ook voor een betaalfunctie.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Gewoon minimaal aantal woorden instellen voor een bericht. Bijvoorbeeld 20 woorden. En dan alleen bij de films he en dus niet bij de overige forum-topics. En als iemand zijn/haar bericht als mening aanturft moet het bijvoorbeeld minstens 100 woorden zijn. Mocht er alleen maar gescheld in voorkomen om bijdehand door de regels te komen verwijderen met die hap.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3093 votes

Ik vind 100 woorden voor een mening sowieso overdreven. Sommige films verdienen gewoon niet meer dan 30 woorden. Betaalfunctie zou wat mij betreft alleen wat zijn om de ads mee te verbannen per persoon. Denk ook niet dat Jordy aan een betaalfunctie wil, aangezien hij streeft naar een zo groot mogelijk publiek/aantal mensen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

50 woorden dan voor je het als mening mag aankruizen Het ging even om het idee.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Goldenskull wrote:

Betaalfunctie zou wat mij betreft alleen wat zijn om de ads mee te verbannen per persoon. Denk ook niet dat Jordy aan een betaalfunctie wil, aangezien hij streeft naar een zo groot mogelijk publiek/aantal mensen.

Als er nog maar 2000 mensen zouden blijven van de bijna 118000 mensen nu en hij vraagt 2,50 per maand, verdient Jordy er al tig keer meer aan dan nu. En ik weet niet wat Jordy het liefst heeft, hoor ik graag van hem zelf.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Deze discussie kan echt stoppen hoor MovieMeter staat open voor iedereen en is gratis. Punt.

Al zou ik het willen, het geld dat het kost om deze site draaiende te houden zal nooit opgebracht kunnen worden door de paar man die bereid zouden zijn een paar euro te betalen. Daarnaast staat zo'n elitaire kliekjeshouding haaks op wat ik met deze site wilde toen ik 'm begon.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

okidoki

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Ik heb in het tabje 'mijn films' twee subcathegorien gemaakt te weten 'in bezit' en 'nog te kopen'. Als ik in één van die tabbladen een film aan klik en daarna terug ga, dan word ik steevast in de algemene 'mijn films'-cathegorie gezet en niet in de subgroep waar ik daarvoor was. Enig idee hoe dit op te lossen? Is namelijk erg hinderlijk!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Als ik bij 'mijn films' bijvoorbeeld "bioscoop 2010" open, en ik druk op stemtabel om te kijken welke film ik het hoogst gewaardeerd heb. Krijg ik de stemtabel van "mijn updates".

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Pruim wrote:

Ik heb in het tabje 'mijn films' twee subcathegorien gemaakt te weten 'in bezit' en 'nog te kopen'. Als ik in één van die tabbladen een film aan klik en daarna terug ga, dan word ik steevast in de algemene 'mijn films'-cathegorie gezet en niet in de subgroep waar ik daarvoor was. Enig idee hoe dit op te lossen? Is namelijk erg hinderlijk!

Heb ik ook last van, is gewoon niet handig .

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Hier heb ik dan weer weinig aan Jeroentjuhmetveelh's. Maar ach, gedeelde smart is halve smart zullen we dan maar zeggen. Dus toch bedankt

Flexje

• 317 messages
  • 1083 votes

Suggestie voor de tip lijst: een mogelijkheid om filters toe te passen. Bijvoorbeeld laat alle films zien minus films uit india en genre documentaire.

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

Suggestie/tip:

in het televisieoverzicht zijn steeds 3 films uitgelicht. Op zich leuk, maar waarom wordt de ruimte naast de poster gebruikt voor 3 berichten van gebruikers, waar vaak (met alle respect) veel minder nuttige info instaat dan bv als je daar de samenvatting van de film zou zetten.Persoonlijk zou ik daar veeeel meer aanhebben, plus, de pagina zal er een stuk minder druk/rommelig uit gaan zien.

Als hier al een hele discussie over gevoerd is dan is dat jammer...;)

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Ik zie ook liever een samenvatting erlangs i.p.v. recensies.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Jammer dat er 'slechts' maximaal 25 titels (met de meeste stemmen) worden weergegeven in het tv-overzicht van vandaag, in plaats van 'allemaal'. Dit ontgaat toch wel de bedoeling van zo'n overzicht.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt voor het melden, heb het even gecorrigeerd

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Graag wil ik bij deze onze nieuwe moderator aankondigen; Knisper

Knisper is geen onbekende voor de crew; Knisper was eerder al toevoegingen crewlid.

Casper gefeliciteerd met je nieuwe functie, en succes met je moderator werkzaamheden!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd, Knisper, en succes!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Proficiat Knisper!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Gefeliciteerd Casper en welkom terug! Veel succes!

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Gefeliciteerd Knisper, succes!

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Proficiat Knisper!

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Gefeliciteerd en veel succes Knisper!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Succes Knisper!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

kappeuter wrote:

Graag wil ik bij deze onze nieuwe moderator aankondigen; Knisper

Knisper is geen onbekende voor de crew; Knisper was eerder al toevoegingen crewlid.

Casper gefeliciteerd met je nieuwe functie, en succes met je moderator werkzaamheden!

Was hij niet eerder, ergens vorige maand geloof ik, gestopt wegens tijdgebrek?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Door tijdgbrek heb ik besloten om na 20,5 maand te stoppen met het beoordelen van toevoegingen en correcties en zo dus mijn taken als crewlid neer te leggen. Hopelijk heb ik de toevoegers in die tijd een beetje kunnen helpen en niet al te veel ergernis opgewekt. Maar vanaf nu zijn jullie dus uitsluitend in de handen van de andere crewleden.

Yep, maar goed feli anyway Knisper en succes ermee!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ja, welkom terug dan maar weer, en succes.

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

Welkom terug Casper en succes/plezier met het modereren.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Have fun Knisper

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.