- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Was hij niet eerder, ergens vorige maand geloof ik, gestopt wegens tijdgebrek?
Ja klopt. 
Blijkbaar is dat vrij gauw weer veranderd.
Maar dat kan Knisper beter zelf even toelichten.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Bedankt iedereen!
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Hee!
Welkom terug Casper en succes en lol toegewenst met het modereren.
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Hartelijk gefeliciteerd Knisper, en héél veel succes toegewenst!

raizeredge
-
- 114 messages
- 0 votes
Is er eigenlijk een mogelijkheid om de berichten terug te zien die je heb gepost.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Bij films wel.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Je kan jezelf toevoegen aan je gebruikersupdates. Zo kan je, als je niet teveel gebruikers in je updates hebt staan, toch een hele hoop berichten van jezelf terugvinden.
Dit doe je door naar je eigen profielpagina te gaan (op je naam klikken), en dan bij acties te kiezen voor 'toevoegen aan Mijn Updates'.
En nadien kan je jezelf checken via het linkermenu op Mijn Updates te klikken en dan het tabje 'Gebruikers' te kiezen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hier komt ooit nog wel eens een fatsoenlijke oplossing voor, dat tooltje wat hier boven wordt genoemd is hier niet voor bedoeld
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Knisper is back in business
Veel plezier en succes!
L_T_B
-
- 266 messages
- 504 votes
Moderator zijn bestaat vrijwel alleen maar uit delegeren, dat kost niet zoveel tijd. 
Gefeliciteerd met je promotie Knisper.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Hier komt ooit nog wel eens een fatsoenlijke oplossing voor, dat tooltje wat hier boven wordt genoemd is hier niet voor bedoeld
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Moderator zijn bestaat vrijwel alleen maar uit delegeren, dat kost niet zoveel tijd. 
Gefeliciteerd met je promotie Knisper.
Dat kost gewoon een hoop tijd.
riesma
-
- 3706 messages
- 3083 votes
Gefeliciteerd met de herintreding, Knisper
.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2314 votes
b_cru
-
- 83 messages
- 71 votes
In De Site > Algemeen > Gebande personen:
Als iemand geband wordt, dan blijft zijn waardering wel staan... Meestal hebben deze mensen lopen zieken, maar halen wel gemiddeldes naar beneden. Misschien beter om hun waardering te annuleren?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zijn ook zat users geband met een mooie stemmenlijst, maar voor dubbel accounts zou het wel goed zijn. Daarbij geloof ik dat stemmen van gebande users wel verdwijnen na enige tijd.....
Mr. E-28
-
- 532 messages
- 0 votes
Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen "tijdelijke" bans, en users die permanent geband zijn.
Bij een permanente ban worden de stemmen meestal 's-nachts verwijderd, meen ik.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Stemmen worden inderdaad wel degelijk verwijderd, alleen niet bij tijdelijke bans.
De stemmen worden na een tijdje automatisch verwijderd.
Mr. E-28
-
- 532 messages
- 0 votes
Meestal hebben deze mensen lopen zieken, maar halen wel gemiddeldes naar beneden.
Ach, als je lage waarderingen uitdeelt, en je houdt je daarnaast gewoon aan de regels, is er niemand die dat zo snel zal opvallen, denk ik.
Wat zal het bijvoorbeeld bij een film met 1000 stemmen voor het gemiddelde uitmaken als ik er 0,5 aan zou geven ?
b_cru
-
- 83 messages
- 71 votes
Daar zit wel wat in behalve als er weinig stemmen zijn bij bepaalde film... Maar je punt is eigenlijk wel terecht 
Anonymus....
-
- 3 messages
- 96 votes
waarom is de lijst met nieuwe films in de videotheek weggehaald?
mis hem een beetje... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Is niet weg, staat nu onder tabbladen:
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Stemmen worden inderdaad wel degelijk verwijderd, alleen niet bij tijdelijke bans.
De stemmen worden na een tijdje automatisch verwijderd.
Werkt MM tegenwoordig met tijdelijke bans dan?
Houdt bij een tijdelijke ban wel in dat je berichten en stemmen gewoon beschikbaar blijven als de ban-tijd erop zit?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Er is niets veranderd.
Berichten worden nooit verwijderd na een ban.
Zoals je uit mijn berichten kon opmaken worden stemmen nooit meteen verwijderd, voor het geval de user later nog een herkansing krijgt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Maar hoelang bewaart MM die stemmen dan? Een dag? Een week? Een maand?
Misschien kan MM sowieso de tijdelijke bans invoeren. Nu heb je eigenlijk alleen een permanente ban en geen ban. Dat is op zich wel een groot gat. Bijna alle fora werken ook met tijdelijke bans die gewoon ook gegeven worden om iemand tijdelijk uit te sluiten.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
Misschien kan MM sowieso de tijdelijke bans invoeren. Nu heb je eigenlijk alleen een permanente ban en geen ban. Dat is op zich wel een groot gat. Bijna alle fora werken ook met tijdelijke bans die gewoon ook gegeven worden om iemand tijdelijk uit te sluiten.

Daar werkt de site dus wel mee, zoals kapp ook aangaf.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Lees het bantopic eens door. Alleen maar definitieve bans.
Of het wordt onduidelijk vermeld. Ik zie nergens staan ''user ...'' geband tot die datum. Kan me vergissen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.