- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Lijkt alsof de dure de internationale en dus ondertiteld is en de goedkope alleen Italiaans? Ik doe maar een gokje hoor.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wist alniet wat het was de laatste denk 2 dagen. Hij laadde en laadde maar bij elke pagina die ik wou bezoeken. Dan is dat ook weer opgelost!
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Ik zou zeggen, ga even langs de FRS.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik denk dat het een foutje is dat beide release-data er nog opstaan.
Toen hij gereleased werd in 2008 was hij duurder en in 2009 release dus nog maar 9,99. Denk dat het exact dezelfde dvd's zijn.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Dat is inderdaad een groot mankement van de FRS en andere grote winkels. Kunnen je eigenlijk nergens echt bij helpen. Om over advies maar niet eens te beginnen.
@moviemafketel, dat kan kloppen. Weer een fout in de database. Ze maken gewoon een compleet nieuwe dvd. Terwijl ze beter de oude konden veranderen.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Ik denk dat het een foutje is dat beide release-data er nog opstaan.
Toen hij gereleased werd in 2008 was hij duurder en in 2009 release dus nog maar 9,99. Denk dat het exact dezelfde dvd's zijn.
Heb trouwens nog een vraagje. Het is waarschijnlijk een heel domme vraag, maar wat bedoeld men precies met een ex-rental (onder dvd's) ?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Als je het letterlijk vertaald zijn het films die eerst een tijd verhuurd zijn in bijvoorbeeld videotheek en daarna op de markt zijn gekomen. Maar ook dat is weer een gokje 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Eens met je. Ex-rentals kun je vinden bij je lokale videotheek. En daar worden ze zelfs zo aangeduid.
Was laatst trouwens nog aan het kijken of daar iets leuks tussen zat. Maar soms worden er nog aardig hoge prijzen gevraagd voor een film die al niet geweldig is, en dan ook nog is ex-rental/niet nieuw is.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Ok, bedankt allebei voor jullie antwoorden.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Beste MM'ers.
Weet iemand het verschil tussen deze dvd en deze dvd ? Ik zou dus graag de reden willen weten waarom dvd 2 zoveel duurder is...
Dank bij voorbaat.
Die eerste is duidelijk een re-release met een andere hoes.
Zoiets als de films uit de Quality Film Collection.
Ik zie geen andere verschillen.
LET OP: Bij sommige andere films uit dit label zijn er wel duidelijke verschillen te zien. Zo hebben beide dvd versies van Once Were Warriors verschillende beeldformaten.
Hier is de film trouwens iets goedkoper te verkrijgen.
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Beste MM'ers.
Weet iemand het verschil tussen deze dvd en deze dvd ? Ik zou dus graag de reden willen weten waarom dvd 2 zoveel duurder is...
Dank bij voorbaat.
De eerste is idd, zoals hierboven ook al staat, een re-release.
Het is de release van de zogenaamde "Award Winning Cinema-reeks" van het NRC-Handelsblad (geloof ik), uitgegeven door distribiteur Homescreen!
Ik zou voor de eerste (goedkopere) gaan. Voorderest lijkt hij mij precies hetzelfde.
Een ex-rental is gewoon een tweedehands huur-DVD die ze kwijt willen in de videotheek. Vaak omdat ze meerdere exemplaren hebben van één film, of omdat er wat krasjes opzitten, of omdat ze gewoon te weinig gehuurd worden.
Mijn DVD-collectie staat vol met ex-rentals! 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Ik zou voor de eerste (goedkopere) gaan. Voorderest lijkt hij mij precies hetzelfde.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
In het televisie overzicht staat het volgende
Into the Blue (2005)
vandaag 22:30 uur, Veronica
Into the Blue 2: The Reef (2009)
vandaag 22:40 uur, Veronica
De begintijd van Into the Blue moet 20:30 zijn.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Geloof dat er weer iets erg lang moet laden qua banners of iets anders op de achtergrond. Zelfde als paar dagen terug. Denk elke keer dat er wat mis is met mijn i-netverbinding, maar andere sites lopen wel snel.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76936 votes
In het televisie overzicht staat het volgende
Into the Blue (2005)
vandaag 22:30 uur, Veronica
Into the Blue 2: The Reef (2009)
vandaag 22:40 uur, Veronica
De begintijd van Into the Blue moet 20:30 zijn.
aangepast , bedankt.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Geloof dat er weer iets erg lang moet laden qua banners of iets anders op de achtergrond. Zelfde als paar dagen terug. Denk elke keer dat er wat mis is met mijn i-netverbinding, maar andere sites lopen wel snel.
Klopt, overdag geen problemen. Maar rond deze tijd erg langzaam allemaal.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Even een vraagje.
Word er rond 0:00 iedere dag een servicebeurt gehouden of een reboot? Want volgens mij heb ik al een paar keer gehad dat de site er een paar minuten uitlag.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik vind het irritant dat bepaalde stemmen weg zijn. Heb soms een film waarvan ik zeker weet dat ik er op heb gestemd, en dan is ie weg.
Is zeker ook al vaak gezegd, maar wou het toch nog eens kwijt.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Yes, vraag is al vaak gesteld.
Dankjewel, en sorry voor de veelgestelde vraag 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik vind het irritant dat bepaalde stemmen weg zijn. Heb soms een film waarvan ik zeker weet dat ik er op heb gestemd, en dan is ie weg.
Is zeker ook al vaak gezegd, maar wou het toch nog eens kwijt.
Voor opmerkingen, vragen en klachten kun je hier terecht. Dus waarom niet.
Er zijn bovendien zoveel topics die soms precies hetzelfde onderwerp behandelen alleen toch net iets anders dan krijg je al gauw dat iets al eerder is besproken of opgemerkt in een ander topic en zie die dan maar terug te vinden.
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
Even een vraag:
Ik heb laatst 2 films toegevoegd een is al goed gekeurd
Polanski 2009
Heb bij het genre drama neer moeten zetten.
Eigenlijk is het een biografie, en documentaire is het ook niet.
Zou het mogelijk zijn om in het genre lijst biografie toe te voegen ??
Zelfde vind ik ook bij rampenfilm en History is ook een gerne
Alvast bedankt.
Wordt hier nog wat mee gedaan ?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik denk het niet. Zulke veranderingen zijn wel vaker voorgesteld.
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
Ik denk het niet. Zulke veranderingen zijn wel vaker voorgesteld.
Maar kan het dan niet eens in overweging genomen worden.
Als het dan al vaker is voorgesteld ?
dave
-
- 1079 messages
- 885 votes
De stemmen van deze gebruiker kunnen echt niet. Bijna allemaal 5 of 4.5 sterren...
Zo zijn er honderden users.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Maar kan het dan niet eens in overweging genomen worden.
Als het dan al vaker is voorgesteld ?
Bedenk je dat we op moviemeter (in tegenstelling tot imdb) maar maximaal twee genres vermelden.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
De stemmen van deze gebruiker kunnen echt niet. Bijna allemaal 5 of 4.5 sterren...
Bedenk je dat we op moviemeter (in tegenstelling tot imdb) maar maximaal twee genres vermelden.
Zo ook met de stemmen, hoe vaak ik al heb gelezen dat men liever ook tussen de 3 en 3,5 wil kunnen stemmen en dat een 10-schaal daardoor beter zou zijn. En dan wil men weer een 6,75 kunnen stemmen, want 6,5 en 7 zijn weer niet toereikend genoeg etc. Hoe vaak heb je ook niet bij een onderzoek/enquête dat je eigenlijk toch wel tussen de 'mee eens' en 'helemaal mee eens' zit?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Het stemmen op film is ook niet eenvoudig. Je vult een enquete in moeilijk of niet maar ingevuld en het is klaar. Maar iedere keer als je op de site komt wordt je toch geconfronteerd met je stemmen, tenzij je de film ziet, éénmalig je stem uitbrengt, gemakshalve alleeen 5.0
en er verder niet meer naar omkijkt, nooit meer de film ziet of tegenkomt en het je verder ook niet meer interesseert.
Je moet natuurlijk een grens trekken maar twee genres is echt wel weinig. Een komedie die halverwege drama wordt en ook nog actie en/of romantiek bevat
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.