• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.205 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

riesma wrote:

Even iets van een andere categorie: op vele fora, hyves, facebook en noem het maar op is de mogelijkheid om bijvoorbeeld een bericht te "Liken". Zou dat niet een leuke mogelijkheid zijn bij 'meningen'? Indien je de mening (over een film) van iemand ziet zitten, dat je dat daarmee kunt aangeven.

Dat heeft verschillende voordelen:

- Je weet dat mensen je mening lezen;

- En waarderen, dus dat je weet dat andere dezelfde mening hebben;

- Daarmee kun je er achter komen wie ongeveer eenzelfde smaak heeft;

- Je voelt je sociaal gezien gewaardeerd ;

- In mindere mate een lichte vorm van forumvervuiling tegengaan: in plaats van dat mensen die mening quoten met alleen het commentaar "Vindt ik ook" (incl. spelfout), komt er een kleine avatar/naam bij de mening te staan, onder/naast/uitklapvenster à la smileys/waar mogelijk.

Neen! Mijns insziens niet nodig. Zelfs onwenselijk!

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

De film Secret Love (2010) staat er 2 keer op.

Secret Love (2010)

Secret Love (2010)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Bedankt voor het melden. Ik heb de laatste verwijderd.

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Oh moet dat hier melden.

Ik heb dan ook een melding.

Deze film 2081 (2009)

Mag niet op de site omdat:

De speelduur 26 minuten is.

Zie imdb

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

De film Someone Else staat er 2 keer op.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De problemen met het linken van Wikimedia afbeeldingen bij regisseurs zijn verholpen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

2081 (2009) is naar het overige films forum verplaatst.

De laatste Someone Else toevoeging is verwijderd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

riesma wrote:

De bug kan dan ook bij mijn (corrupte) instellingen zitten/hebben gezeten. (Mijn cookies heb ik steeds leeggegooid, die zijn het probleem dus niet.)!

Hmn ja, ik kan dit probleem helaas niet reproduceren, ook niet met de berichten die je noemt in je voorbeeld.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

@Jordy: Ik zal in de loop van volgende week kijken of en waar ik die bug tegen kom. Zo ver ik weet kom ik die nu nog tegen. Voor de zekerheid zal ik dan al Mijn Updates eerst volledig legen en de films en topics opnieuw toevoegen.

-Edit 2:58uur: Ik heb zojuist bovenstaande gedaan en tot nu toe lijkt alles weer goed te gaan. Corrupte gegevens bij mijn Mijn Updates zou dan de oorzaak zijn geweest. Zodra ik toch weer die bug tegenkom, laat ik het weten.

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Even een vraag:

Ik heb laatst 2 films toegevoegd een is al goed gekeurd

Polanski 2009

Heb bij het genre drama neer moeten zetten.

Eigenlijk is het een biografie, en documentaire is het ook niet.

Zou het mogelijk zijn om in het genre lijst biografie toe te voegen ??

Zelfde vind ik ook bij rampenfilm en History is ook een gerne

Alvast bedankt.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik geef je weinig kans. Een biografie is vaak gewoon een drama en ook history voegt mijns inziens weinig toe. Misschien als er een systeem zou zijn waarmee je meer dan twee genres toe kan voegen.

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Knisper wrote:

Ik geef je weinig kans. Een biografie is vaak gewoon een drama en ook history voegt mijns inziens weinig toe. Misschien als er een systeem zou zijn waarmee je meer dan twee genres toe kan voegen.

IMDB gebruikt het ook een geeft je toch totaal een andere kijk op gebied van genre.

Als je een film hebt en je ziet drama staan en het blijkt een biografie te zijn of een history kijk je toch even gek op.

En dat systeem met keuze van meer genres lijkt me beter.

Nu vind ik de keuze vrij beperkt.

Ook rampenfilm wordt vaker gebruikt en dan is drama niet de juiste keuze.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Bah, zoals Knisper al stelt, biografieën en geschiedenisfilms worden altijd geromantiseerd/gedramatiseerd (indien niet is het een docu), dus genre drama dekt de lading wel.

Rampenfilm is natuurlijk geen genre he.

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Jawaddedadde wrote:

Bah, zoals Knisper al stelt, biografieën en geschiedenisfilms worden altijd geromantiseerd/gedramatiseerd (indien niet is het een docu), dus genre drama dekt de lading wel.

Rampenfilm is natuurlijk geen genre he.

Wordt er vaak wel voor gebruikt zoals tv gids.

En op het web ook.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

606 wrote:

IMDB gebruikt het ook een geeft je toch totaal een andere kijk op gebied van genre.

Als je een film hebt en je ziet drama staan en het blijkt een biografie te zijn of een history kijk je toch even gek op.

En dat systeem met keuze van meer genres lijkt me beter.

Nu vind ik de keuze vrij beperkt.

Bij IMD worden vaak alle genres opgenoemd die een film bevat, dus vaak wel 4 of 5 genres, of nog meer. Wat biografie niet maar wat systeem betreft ben ik het wel met je eens. Maar is al eens besproken.

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Dick2008 wrote:

Je hebt zelf niks getypt Dick

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jawel. ik was nog bezig eerst quoten en toen kwam de rest.

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Oke bedankt heb het gelezen.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Daarbij komt dan ook dat op IMDb genre en thema door elkaar gebruikt wordt.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Jordy wrote:

(quote)

Hmn ja, ik kan dit probleem helaas niet reproduceren, ook niet met de berichten die je noemt in je voorbeeld.

riesma wrote:

@Jordy: Ik zal in de loop van volgende week kijken of en waar ik die bug tegen kom. Zo ver ik weet kom ik die nu nog tegen. Voor de zekerheid zal ik dan al Mijn Updates eerst volledig legen en de films en topics opnieuw toevoegen.

-Edit 2:58uur: Ik heb zojuist bovenstaande gedaan en tot nu toe lijkt alles weer goed te gaan. Corrupte gegevens bij mijn Mijn Updates zou dan de oorzaak zijn geweest. Zodra ik toch weer die bug tegenkom, laat ik het weten.

Na een paar tests blijft het zich voordoen. Ter informatie: ik heb alle Mijn Updates leeggegooid, op alle computers uitgelogd (PC IE, Mac FF en Safari) en alle cookies verwijderd.

Hieronder een uitgebreider experiment waarbij de bug zich voordoet.

Het bij Mijn Updates toe te voegen bericht moet het eerste bericht zijn van een nieuwe pagina. Dus met 20 berichten per pagina: bericht 20x+1. Ik heb zojuist een #4281 toegevoegd:

riesma wrote:

TEST voor een bugrapport: niet op dit bericht reageren a.u.b., ik verwijder hem zo weer of een mod/Jordy kan hem verwijderen na de test.

, maar kom 20 berichten eerder uit:
mister blonde wrote:

Yeah right.

, waarbij het eerder toegevoegde bericht plots #4301 is geworden.

Een bijkomend fenomeen is dat #4281 (4301) het tweede bericht op een nieuwe pagina moet zijn (nl. 4280-4281; de laatste/recentste pagina van een topic!), maar gewoon bij de 'vorige' pagina staat. Er is geen nieuwe pagina, de laatste pagina heeft op dat moment dus 22 berichten terwijl er vanuit de instellingen bij Profiel er maar 20 mogen staan.

Edit: het doet zich alleen voor wanneer ik in Mijn Updates op de topictitel klik. Zodra ik in het topic op het paginanummer klik (214), is het toegevoegde bericht wel #4281. Daarbij blijft hij op de 'verkeerde' pagina staan, nog steeds 22 op de laatste pagina.

Edit 2: nadat er een paar berichten bij gekomen zijn, wordt er wel een nieuwe pagina van gemaakt (215). Bij welk aantal dat is heb ik niet gezien.

Kun je hier wat meer mee?

TheBossie

• 5 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Advertentie verstoort zoekfunctie?:

Bij mij (IE7) werkt de zoekfunctie niet als de 'Albelli fotoboeken' advertentie zichtbaar is. Met F5 krijg ik een ander advertentie, en dan doet ie het weer...

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Bij mij wel.. alleen veel langzamer. Nogal een 'zware' ad kennelijk.

Brix

• 19680 messages
  • 5117 votes

Bij mij remt die fotoboeken ad de boel ook flink af.

PC staat dan als een gek te zoemen.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Even je Java updaten zou kunnen werken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zal die Albelli banner uit de roulatie halen

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

herman78 wrote:

Even je Java updaten zou kunnen werken.

Flash Player bedoel je waarschijnlijk. Maar dat helpt niet, die banner is heel slecht gescript. Mijn Firefox springt naar 105+% CPU wanneer de banner animeert en blijft op 75-80% hangen zodra hij klaar is.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Beste MM'ers.

Weet iemand het verschil tussen deze dvd en deze dvd ? Ik zou dus graag de reden willen weten waarom dvd 2 zoveel duurder is...

Dank bij voorbaat.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

De 1e dvd lijkt een heruitgave, die maar al te graag met zijn awards pronkt. Hij is daar ook in de aanbieding, en zit bij een 3 halen zoveel betalen actie. Maarja dezelfde dvd bij dezelfde winkel en dan z'n prijsverschil. Ik zou zeggen, ga even langs de FRS.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Additional Details

Also Known As:

"The Other Woman" - USA (wide-release title)

"The Unknown" - International (English title)

"The Unknown Woman" - USA (new title)

Lijkt alsof de dure de internationale en dus ondertiteld is en de goedkope alleen Italiaans? Ik doe maar een gokje hoor.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Zou wel raar zijn. Wist niet dat ze bij de FRS ook gewoon uitgave's uit het desbetreffende land zelf verkocht. En dan zonders subs.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.