- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kooss
-
- 14 messages
- 699 votes
Waarschijnlijk doet moviemeter.nl het wel, en www.moviemeter.nl niet. Of andersom. Aangezien het op een andere computer (met dezelfde provider?) wel lukt, lijkt het er op dat een van je computers het verkeerde adres heeft onthouden. Als een andere browser, een reboot, het flushen van je lokale dns en zelfs het aanpassen van je hostsfile niet werkt dan snap ik er helaas niets van.
Klop moviemeter.nl werkt en www.moviemeter.nl niet.
Hoe reset je je hostfile? AL het andere heb ik al gedaan.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
- Ga naar Start -> Uitvoeren/Run
- Typ: "notepad %windir%system32_drivers_etc_hosts" (zonder de quotes en vervang underscores door backslash)
- Haal in dit bestandje onderstaande regels weg, indien aanwezig:
213.171.132.122 moviemeter.nl
213.171.132.122 www.moviemeter.nl
(Nu moet er alleen nog staan: 127.0.0.1 localhost)
- Bestand opslaan, browser opnieuw starten
kooss
-
- 14 messages
- 699 votes
Jammer maar helaas, werkt ook niet.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Potverdorie 
Dan weet ik het ook niet meer. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
de top 10 2009 / jaren '00 functie gaat even uit tot ik naar de problemen gekeken heb (ergens de komende week), excuses
De functionaliteit is weer beschikbaar, maar omdat er nog steeds problemen lijken te zijn staan ze (nog) niet in het menu
top 10 jaren '00 invoeren/bewerken
Als iemand meer informatie heeft over de omstandigheden waarop de "normale" top 10 verloren gaat bij het invoeren of bewerken van een van bovenstaande lijsten hoor ik het graag. Ik heb helaas geen idee wat het probleem is, aangezien ik de problemen niet kan nabootsen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Na beetje googelen kwam ik je probleem nog al eens tegen.
Hierbij iemand met zelfde probleem.
Misschien werken de aangedragen oplossingen voor jou wel.
Dat ie8 er mee te maken heeft wordt wel steeds duidelijker merk ik.
rogierb007
-
- 230 messages
- 1169 votes
Helaas, direct na het invoeren van de top 10 '00, normale top 10 eruit.
De top 10 2009 is er al die tijd in blijven staan.
Misschien is er een max van 2 top 10'en per account ofzo?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik heb nog een aanpassing gedaan mbt de top 10 lijstjes, hoor graag of het probleem nu nog steeds optreedt
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Als je je bericht wil wijzigen, maar besluit om het niet te doen, kun je alleen terugkeren naar de 'normale view' door te refreshen. Zou een annuleerknop een idee zijn? Misschien bij andere formulieren ook (Verwijderen bericht, Meld misbruik)?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
speedy23!
Snap hem niet??
eRCee
-
- 13443 messages
- 1978 votes
Het lijkt erop dat dit stuk MovieMetergeschiedenis na een lange periode van afwezigheid weer terug is.
(Of ik heb iets gemist?) Vandaar mijn zwaai.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Het lijkt erop dat dit stuk MovieMetergeschiedenis na een lange periode van afwezigheid weer terug is.
(Of ik heb iets gemist?) Vandaar mijn zwaai.
Ben na een maandje of negen, tien weer terug ja. Heb mij even bezonnen over de 'dingen des levens'. Maar wel elke twee weken keurig gestemd hoor. En dan is Stinissen beginnen aan mijn kop zeuren.....

Film Pegasus (moderator films)
-
- 31152 messages
- 5450 votes
Het viel me ook al op dat je terug actiever bent. Wel leuk om een 'oude' bekende terug te zien.
welcome back!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
De toevoeging Joshua Breed (voorheen Survive) is alsnog verwijderd aangezien de film gecanceld is. Staat inmiddels ook niet meer op IMDb.
djbosanac
-
- 18 messages
- 13 votes
In De Site > Algemeen > (Mij films - in bezit) nieuwe films toevoegen:
Ja nu wil ik dus bij (Mij films - in bezit) nieuwe films toevoegen.
Maar ik kan maar 2 tegelijkertijd doen. Als ik er mee doe, dan als die de film heeft gevonden gaat die weer over naar type hier de titel in.
Kijk is niet zo erg, duurt alleen langer.
Maar zo werkt de site ook dus niet 100% en dat moeten we wel fixen natuurlijk
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
De toevoeging Joshua Breed (voorheen Survive) is alsnog verwijderd aangezien de film gecanceld is. Staat inmiddels ook niet meer op IMDb.
En voorheen als "ZI: Survive", "Zombie Island" en "Zombie Island Survive" geloof ik! 
Het mocht niet zo wezen helaas.
Jammer dat ik nu een extra film zal moeten toevoegen om op mijn juiste aantal toevoegingen te blijven staan. 
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Ben na een maandje of negen, tien weer terug ja. Heb mij even bezonnen over de 'dingen des levens'.
Ja, dat had ik dus óók. Alleen ben ik ongeveer 2,5 jaar niet echt actief geweest. 
In ieder geval; hartelijk welkom terug Speedy23! 
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Het heeft een tijdje geduurd voordat ik door had wat djbosanac precies bedoelde... Maar ik snap het nu, en ik moet concluderen dat ik het zelfde probleem heb, maar dan na 4 films.
Je hebt de mogelijkheid om 5 films tegelijkertijd toe te voegen aan 1 van je gewenste mappen. Je typt een deel van de titel in, er verschijnen mogelijkheden en je klikt op degene die je bedoeld. De film komt dan ik het balkje te staan.
Als ik dan bij de 5e aan kom, blijft de film niet meer in het balkje staan nadat je hem geselecteerd hebt. En bij djbosanac, als ik het goed begrepen heb, na de 2e film.
rogierb007
-
- 230 messages
- 1169 votes
ik heb nog een aanpassing gedaan mbt de top 10 lijstjes, hoor graag of het probleem nu nog steeds optreedt
Hij blijft staan 
Waar lag het aan?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Waar lag het aan?
slecht programmeerwerk 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
het schijnt nog steeds kapot te zijn
linkjes zijn weer weg uit het menu
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Bij mij zijn de twee lijstjes weer ineens verdwenen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als mensen willen testen of het inderdaad kapot is, en mogelijk informatie kunnen geven over de omstandigheden, dat kan via de volgende linkjes
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2314 votes
Het zijn enkel de links die kapot waren/zijn blijkbaar. Nochtans 2 uur geleden had ik de links wel, 4 uur geleden niet en nu ook niet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het zijn enkel de links die kapot waren/zijn blijkbaar.
Nee, deze haal ik bewust weg als er problemen worden gemeld.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Ikzelf heb nergens last van. Alledrie de lijstjes zijn en blijven netjes ingevuld.
Misschien dat de fout pas optreedt bij wijziging na invoeren?
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
ik heb er ook nog geen enkele problemen mee gehad (voor zover je iets met deze informatie kunt).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.