• 178.335 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.592 actors
  • 9.377.368 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Alles staat er nu we netjes ja, mijn normale top 10 was eerst wel zomaar verdwenen, maar die kon ik uit mijn hoofd wel weer makkelijk invoeren.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Gisteren stonden ze er netjes, maar de lijstjes zijn bij mij nu weer verdwenen..

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bedoel je de lijstjes, of de links naar de lijstjes in het menu?

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ik bedoel de linkjes naar de lijstjes. Gisteren stonden die er weer, links in het menu,maar vandaag zijn ze wederom verdwenen?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Daar heeft Jordy inmiddels al een antwoord opgegeven, aangezien ik hetzelfde melde:

JDSsmetje schreef:

Het zijn enkel de links die kapot waren/zijn blijkbaar.

Jordy schreef:

Nee, deze haal ik bewust weg als er problemen worden gemeld.

kooss

• 14 messages
  • 699 votes

kooss wrote:

(quote)

Werkt helaas ook niet.

Ik kan wel op de homepagina van moviemeter en als ik dan een film typ en op zoeken klik gaat het fout.

Als ik de film typ of plak en druk op de spatiebalk verschijnen de relavante films.

Ook vanuit FTD kan ik niet op moviemeter komen.

Ik moet dan de titel van de film plakken in moviemeter home en op de spatiebalk klikken.

Wie het snapt mag het zeggen????????????????????

Heb inmiddels Firefox geinstalleerd en niets overgenomen vanuit i.e.8 {dus geen cookies e.d.) en het probleem blijft hetzelfde.

Ik weet het echt niet meer.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Wat je ook nog kunt proberen is je modem en eventueel router (indien aanwezig) herstarten. Trek daarvoor de stekker uit het contact en laat hem 20-30sec eruit (dan is hij volledig ontladen), stop de stekker terug en wacht totdat alles weer is opgestart. Herstart eventueel ook je computer, zodat die opnieuw verbinding met je router/modem maakt.

Had je al een poging gedaan een handmatige DNS in te stellen van OpenDNS? Kijk hier hoe dat in Vista moet. Voor dan alleen bij "Use the following DNS server addresses" het volgende in:

Preferred DNS: 208.67.222.222

Alternate DNS: 208.67.220.220

Herstart je computer voor de zekerheid na het veranderen hiervan.

Mocht dat ook niet baten, kun je de instelling altijd terugzetten naar "Obtain DNS server automatically".

kooss

• 14 messages
  • 699 votes

Ga ik straks proberen.

Bedankt voor het meedenken riesma.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Pas du problème!

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

JDSsmetje wrote:

Daar heeft Jordy inmiddels al een antwoord opgegeven, aangezien ik hetzelfde melde:

JDSsmetje schreef:

Het zijn enkel de links die kapot waren/zijn blijkbaar.

Jordy schreef:

Nee, deze haal ik bewust weg als er problemen worden gemeld.

Ah, oke. Ik dacht dat we weer zover waren dat ze er wél moeten staan.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Norma wrote:

(quote)

Ah, oke. Ik dacht dat we weer zover waren dat ze er wél moeten staan.

Dat is ook een mogelijkheid.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De linkjes voor de toplijsten zijn weer terug.

Nogmaals voor de duidelijkheid, de reden dat deze telkens weer weg worden gehaald zijn omdat diverse mensen problemen meldden. Het invoeren van top 2009 of top '00 lijsten zou tot gevolg hebben dat de normale top 10 verwijderd werd. Als je die nog steeds tegenkomt, meld het dan svp.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Werkt uitstekend hoor !

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Mijn top 10 allertijden is altijd blijven staan, alleen is nu mijn top 10 jaren 00 verdwenen (niet dat het erg is, want zo weer ingevoerd, maar meld het even).

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ik merk de laatste tijd dat om middernacht MovieMeter even een paar minuten niet te bereiken is. Is dan de back-end bezig nieuwe stemmen e.d. te verwerken?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

riesma wrote:

Ik merk de laatste tijd dat om middernacht MovieMeter even een paar minuten niet te bereiken is. Is dan de back-end bezig nieuwe stemmen e.d. te verwerken?

Klopt, ik ben meestal rond 12en net op mm als ik uit ik uit mijn werk komen dan is dat altijd al zo geweest.

noknoke

• 391 messages
  • 134 votes

riesma wrote:

Inderdaad het was me net opgevallen met een bericht, niet dat hij nog verschijnt was exact op m.nacht. raar.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Leuk dat er met een site-mijlpaaltje ook vaak een suf (persoonlijk) probleempje samen gaat. The Shawshank Redemption heeft nu meer dan 10000 stemmen. Het zou fijner zijn als er zo'n duizend-punt bij 'stemmen' komt te staan. 10001 stemmen leest minder prettig dan 10.001 stemmen.

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Mug wrote:

Leuk dat er met een site-mijlpaaltje ook vaak een suf (persoonlijk) probleempje samen gaat. The Shawshank Redemption heeft nu meer dan 10000 stemmen. Het zou fijner zijn als er zo'n duizend-punt bij 'stemmen' komt te staan. 10001 stemmen leest minder prettig dan 10.001 stemmen.

Dit zou ik ook prettiger vinden.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Mag er ook een Flop '00 komen?

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Vraagje: Er wordt een film toevoegt met een still, omdat er geen oorspronkelijke filmposter van de film uit het land van herkomst (U.S.A.) beschikbaar is, ook geen videohoes. En erg veel later is er dat er nog steeds niet, maar wel diverse officiële posters en videohoezen uit 1 bepaald ander land: Japan, omdat de film alleen in Japan een officiële bioscoop-release heeft gehad. In de U.S.A. heeft hij alleen 1malig op een festival gedraaid.

Wordt het dan niet mogelijk om bij die film de poster uit een het niet-producerende land Japan toe te voegen? Simpelweg omdat dat de enige posters (meerdere, maar wel allemaal uit Japan) zijn die er zijn.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Ik denk niet dat dit zal toegestaan worden. De poster moet van het land van herkomst komen (USA dus in dit geval) of het moet een internationale poster zijn (meestal Engelstalig dus).

Maar misschien kan je je vraag hier even voorleggen: Zelf films toevoegen aan Mo...

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Wat valt er te winnen bij die toplijsten? Ik wil wel mijn kerstcadeau van MM ontvangen

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

Valt er serieus wat te winnen dan?

Bélon

• 1795 messages
  • 0 votes

Zou inderdaad wel aardig zijn om er ook een prijs aan te koppelen, b.v. alle films uit de uiteindelijke Top 10 2009 op DVD of Blu-ray naar keuze.

Dat zal wel lastig zijn dus iets als vrijkaartjes voor de bioscoop is ook wel leuk, of een home cinema set (leest U mee electronica bedrijven? )

Lui (crew films)

• 3492 messages
  • 11900 votes

Tuurlijk valt er niks te winnen, is toch ook nergens voor nodig. En wie zou die prijs moeten betalen dan..?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Snap hem even niet. Je vult je toplijst in en wint dan een prijs. Waar/wanneer krijg je in jullie opvatting dan een prijs voor?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Diegene met de meeste films op de juiste plek vergeleken met de uiteindelijke uitslag. Zoek eerst een leuke sponsor daarvoor, maar ik gok dat Jordy dat niet wil. Er staat ook niet voor niets geen reclame, op GoogleAds na, op de site. En dat mag van mij wel zo blijven.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Nee moet je niet doen, zo ga je je eigen lijst invullen op een manier zoals je dat anders nooit zou gaan doen uiteraard.

Als jij van alternatieve of arthouse films houdt die weinig mensen zien heb je al weinig kans op een prijs.

Dus oneerlijke concurrentie, als je een prijs zou moeten uitdelen moet dit toch echt op een andere manier gebeuren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.