• 178.229 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.261 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mug wrote:

Euhm, wat valt er dan te discussieren over mijn filmlog? Ik discussieer liever over de inhoud en achtergrond van films. Zouden meer mensen moeten doen.

LOL....sterker nog, wat heeft een persoonlijke filmlog te maken met een filmdiscussiesite? Het zijn gewoon statistieken.

Je lolt maar wat af man. Dat jij het niks vind weten we nu wel.

Op sites als MM kijken andere leden nu eenmaal vaak bij anderen in het profiel en ook voor jezelf is het handig om bij te houden wat je recent hebt gezien. En vind jij zoiets onzinnig, dan moet je het vooral niet doen. Mooi he, leven in een vrij land.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12846 votes

Norma wrote:

En dat vinden andere mensen razend interessant omdat .......??

Dat is de kern van het probleem lijkt me. Punt is dat sommige mensen er zeker in geïnteresseerd zijn. Dat is genoeg motivatie om zo'n functie te overwegen. Dat Jan en Piet het niets vinden is best, maar het is jammer dat Jan en Piet met enkel die motivatie het plezier van een ander weer proberen te vernaaien.

Mensen volgen een persoon en zijn filmactiviteit op een site als deze. Wat die persoon vooraf zag en deed is in dat opzicht niet zo interessant.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

En ik vind het dan onbelangrijk voor de buitenwereld of ik een film heb herzien of niet. En zo nu en dan verander ik een cijfer van een film zonder hem te hebben herzien. Wat dan? Dat staat dan ook in mijn filmlog. Daar moet ook iets voor verzonnen worden! Wat moeten de medegebruikers van deze site dan wel niet van me denken!!!!!! Help!!

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

[quote]Ajax&Litmanen1 wrote:

(quote)

Dat vind ik ook rotmerking, ik ben hier wel degelijk voor mezelf. Zet dan alleen een honderdtal films erop waar veel op wordt gestemd en ga daar lekker over lullen. Dan moet je er geen films op gaan zetten waar maar weinig belangstelling voor is en dus ook weinig op wordt gestemd.

Ik wil me best uitschrijven maar dan wil ik wel dat die stemmen blijven staan. Die vraag heb ik al gesteld maar het antwoord is er blijkbaar niet. Ik ga echter niet eerst heel veel tijd steken in al dat gestem om me vervolgens weer uit te schrijven, dat schiet niet op.

Dat overzicht zegt niks ik stem met regelmaat verkeerd. Dan corrigeer ik dat maar dat is geen stemverhoging of verlaging maar gewoon een correctie van mijn stem.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Quote je nu een stuk van Mug of van mij? Je quotten lukte niet zo.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dat quoten lukt niet goed. Maar ik bedoel dus wel jouw reactie op die van Mug.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Dat is de kern van het probleem lijkt me. Punt is dat sommige mensen er zeker in geïnteresseerd zijn. Dat is genoeg motivatie om zo'n functie te overwegen. Dat Jan en Piet het niets vinden is best, maar het is jammer dat Jan en Piet met enkel die motivatie het plezier van een ander weer proberen te vernaaien.

Mensen volgen een persoon en zijn filmactiviteit op een site als deze. Wat die persoon vooraf zag en deed is in dat opzicht niet zo interessant.

Ik denk niet dat het er om gaat om het plezier van een ander te vernaaien, niet als ik voor mezelf spreek iig. Maar het lijkt me logisch dat iedereen die de site veelvuldig gebruikt zijn/haar idee heeft bij mogelijke toevoegingen. En deze dus toejuicht als ze nuttig lijken en vraagtekens zet als hij/zij er het nut niet van inziet.

Mijn vraag vind ik dan ook niet gek. Ik heb er alleen geen antwoord op gekregen waardoor ik dacht, tsjee, nooit geweten dat ik de site ook op die manier zou kunnen gebruiken, wat gaaf! Het is me nog steeds onduidelijk waarom dit interessant zou kunnen zijn, maar mocht ik het tzt anders ervaren zal ik de eerste zijn om het toe te geven. Just don't hold your breath

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

Misschien is een nieuwe functie waarbij je aan kan duiden hoevaak je een bepaalde film gezien hebt wel een handig idee?

Op andere websites wordt deze ook gebruikt volgens mij.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Dus je wilt iets doen om aan te geven dat er niets verandert? Die logica ontgaat mij ook. Hoe vaak en wanneer je een film hebt gezien interesseert toch niemand iets?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Voelt dan meer aan als een logboekje voor jezelf waar een ander inderdaad niks aan heeft, maar wel interessant voor jezelf kan zijn.

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

moviemafketel wrote:

Voelt dan meer aan als een logboekje voor jezelf waar een ander inderdaad niks aan heeft, maar wel interessant voor jezelf kan zijn.

Zelf vind ik het ook maar overdreven om dat via een lijstje bij te houden maar misschien dat anderen het wel handig zullen vinden.

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Terugbrengen naar de videotheek.

Hoort hier ook niet thuis zo'n vragen.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Zulke.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Vlaams.

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Dat ook niet. Hier misschien. In Vlaanderen kan dat volgens mij alleszins wel.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12846 votes

Mug wrote:

Wat moeten de medegebruikers van deze site dan wel niet van me denken!!!!!! Help!!

Hoe je toch steeds discussies en opinies verzint die er helemaal niks toe doen. En nog met veel gevoel voor drama te grabbel gooien.

Ga er nu gewoon van uit dat er mensen zijn die de stemlijsten (en/of filmlog,whatever) van andere personen volgen op deze site en daar oprechte interesse in hebben.

Het is gewoon een leuke toevoeging die zorgt voor een volledigere kijk op iemand's kijkgedrag. Hoe je dat dan zelf gebruikt (als je het al wil gebruiken) is je eigen keuze, maar punt is dat er mensen zullen zijn die het waardevol vinden.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

titia wrote:

opgeleverd?

hmmm...dat klinkt spannend, vertel! (ben niet nieuwsgierig, wil alleen graag alles weten! )

Yak

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Dk2008 wrote:

Dat overzicht zegt niks ik stem met regelmaat verkeerd. Dan corrigeer ik dat maar dat is geen stemverhoging of verlaging maar gewoon een correctie van mijn stem.

Als ik je goed begrijp, kan je die mislukte stem gewoon verwijderen en vervolgens de juiste stem weer aanvinken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mug wrote:

En ik vind het dan onbelangrijk voor de buitenwereld of ik een film heb herzien of niet. En zo nu en dan verander ik een cijfer van een film zonder hem te hebben herzien. Wat dan? Dat staat dan ook in mijn filmlog. Daar moet ook iets voor verzonnen worden! Wat moeten de medegebruikers van deze site dan wel niet van me denken!!!!!! Help!!

Tja dan gebruik je die functie toch niet? Er zijn genoeg mensen die dit deel van de site wel gebruiken, en als zij tips geven over hoe het beter kan dan zijn die welkom.

titia

• 601 messages
  • 1302 votes

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Heb de GamesMeter verhuizing vast gedaan als test, lijkt gelukt. Het is even wachten tot alle providers deze verhuizing hebben verwerkt in hun DNS, de site kan voor sommigen een paar uur offline zijn. Ik ben van plan om MovieMeter en MusicMeter anders aan te pakken zodat de downtime daar een stuk minder is.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

belchinees wrote:

Terugbrengen naar de videotheek.

Hoort hier ook niet thuis zo'n vragen.

Bedankt

Ik weet niet waar ik het moest plaatsen...

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

laundromat wrote:

(quote)

Bedankt

Ik weet niet waar ik het moest plaatsen...

Je kan dat misschien hier plaatsen: Kies de film uit de 'nog zi...

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Jawaddedadde wrote:

(quote)

Je kan dat misschien hier plaatsen: Kies de film uit de 'nog zi...

dankje, dat klinkt een stuk aardiger.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Jordy wrote:

(quote)

Tja dan gebruik je die functie toch niet? Er zijn genoeg mensen die dit deel van de site wel gebruiken, en als zij tips geven over hoe het beter kan dan zijn die welkom.

Mij maakt het echt geen zak uit of er zo'n functionaliteit komt. Je hebt het alleenrecht wat je wel/niet functioneel vindt voor de site. Waar ik me tegen verzette, daar wordt als politici weer compleet omheen gedraaid, was de redenering:

Ajax&Litmanen1 wrote:

Maar dan lijkt het voor de buitenwereld alsof ik de film pas voor de 1e keer heb gekeken.

Ik snap werkelijk waar niet dat je je daarom druk kunt maken. Toch een geheel andere redenering dan 'leuk voor mijn filmkijk-logboek'. Dat is wel begrijpelijk...

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Meneer Bungel wrote:

(quote)
Als ik je goed begrijp, kan je die mislukte stem gewoon verwijderen en vervolgens de juiste stem weer aanvinken.

Natuurlijk kan dat vooral als je dat bijvoorbeeld dezelfde dag doet. Maar anders klopt de datum niet meer. Dan lijkt het net of je vandaag de film hebt gezien terwijl je dat al veel eerder hebt gedaan. Erg belangrijk is het toch allemaal niet. Maar de vraag wat doe je dan hier? Tsja

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

Veel gebruikers gaan af op de stemmen of de top 10 van medegebruikers van de site. Als ik merk dat iemand recent een film beoordeeld heeft geeft dat verschil met pakweg 5 jaar geleden. Ik herbekijk regelmatig films die ik een score heb gegeven van jaren terug, toen ik nog geen kaas had gegeten van anime, arthousefilms, zwartwit klassiekers, ... M'n kijkgedrag is toch vrij wel wat veranderd. En er zit toch wel verschil op een recente score bij een film, of een score die ik jaren terug heb geplaatst.

Uiteindelijk is het misschien wat banaal om daar een zaak van te maken, maar toch is het een klein handig tooltje, zeker voor mensen die wat van statistiekjes houden of het stemgedrag van gebruikers.

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

Ik vind dit maar een nutteloze discussie.

Als de moviemeter crew van plan is om deze functie te gaan gebruiken dan doen ze dat toch lekker. Dat iemand het een onnodige functie vindt betekent niet dat anderen dat ook vinden en de website zal er zeker niet slechter op worden.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

MusicMeter.nl is wegens een verhuizing tijdelijk niet beschikbaar. Excuses voor het ongemak

?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

https://twitter.com/moviemeter_nl

BoekMeter is ook verhuisd, ga nu met MusicMeter beginnen

De Site >> Algemeen >> Downtime zaterdagmiddag (28 nov)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.