• 178.229 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.336 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ben iets eerder met MusicMeter begonnen, ga daarna nog even wat andere dingen doen, MovieMeter wordt waarschijnlijk eind van de middag verhuisd

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

hoe lang zal het er uit liggen? ben erg verslaafd geraakt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

het wil helaas niet lukken met het overzetten van de databases

we gaan nog even verder op de oude servers, later een nieuwe poging

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Er staat bij gamesmeter dat ik geen toegang heb ??

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

het kan een paar uur duren voor BoekMeter en GamesMeter bij iedereen weer bereikbaar zijn

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

jammer dat het niet gelukt is Jordy.

Better luck next week!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

GamesMeter staat inmiddels toch weer op de nieuwe server (het kan een paar uur duren voor iedereen naar de juiste server verwezen wordt).

Ik wil even een dag of wat aankijken of er problemen naar voren komen voor ik de rest doe.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Wat een klus, succes ermee! Go Jordy go Jordy go

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Is het aan te raden om recensies die de komende dagen worden getypt te bewaren of hoeven we niet bang te zijn dat recente berichten verloren gaan?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De link van Boekmeter lijkt trouwens niet te werken?

@Ajax&Litmanen1:

Kan nooit geen kwaad natuurlijk, ik hou van elke recensie ook een Word kopie voor de zekerheid.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik doe dat eigenlijk nooit, maar nu de boel overgezet wordt is er misschien kans op berichten die verloren gaan. Ik hou ze de komende dagen maar even in Word opgeslagen.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Ik doe dat de laatste tijd ook, sinds een recensie verdwenen was (kan me haast niet voorstellen dat ik het per ongeluk deed

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Als je op versturen drukt bij het melden van een reactie (taalgebruik, schelden, geen spoilertags e.d.) kom je op de homepage terecht. Zou het kunnen dat je weer terug komt op de pagina waar je aan het kijken was (dus bij de film waar de gemelde reactie stond)?

Het is een kleinigheidje, maar ik irriteer me er toch aan .

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Is het een idee om bij quotes de datum van de aanhaling te plaatsen? Of een permalink in de quote te plaatsen? Er wordt wel eens een bericht aangehaald van enige tijd terug. Om die op te zoeken kan lastig zijn, maar handig om de context van dat bericht tussen de andere originele berichten te begrijpen.

Als ik bovenstaand bericht even als voorbeeld gebruik:

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Roel- wrote:

Als je op versturen drukt bij het melden van een reactie (taalgebruik, schelden, geen spoilertags e.d.) kom je op de homepage terecht. Zou het kunnen dat je weer terug komt op de pagina waar je aan het kijken was (dus bij de film waar de gemelde reactie stond)?

Het is een kleinigheidje, maar ik irriteer me er toch aan .

Wat dacht je van het knopje "pijltje terug"? Of werkt dat niet?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Maar je komt dan toch helemaal niet op de homepage terecht? Als je de melding verstuurd krijg je een zin zoals "als je terug wilt keren naar de discussie, klik dan hier" met een linkje naar het topic waar je vandaan kwam. Zo kun je direct terug naar waar je vandaan kwam.

Bélon

• 1795 messages
  • 0 votes

Zal wel eerder gevraagd zijn maar kon het niet vinden in de FAQ:

Is het mogelijk om berichten van gebruikers te filteren cq. onzichtbaar te maken?

Dit soort discussies hier hoef ik echt niet te lezen en ik zou graag de berichten van gebruikers als deze filteren om zo in de toekomst van hun off-topic gezwam verlost te zijn.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Vervloekt! Nou heb ik ze opnieuw allemaal nagelopen en nog heb ik de 11 films waar ik geen mening heb aangekruisd niet kunnen vinden. Ik ben ze nu 3 keer langsgelopen

V

• 8369 messages
  • 3365 votes

Vraagje: het 'crypto' topic heb ik een tijd terug toegevoegd aan mijn 'updates'. Vreemd genoeg kan ik dit topic alleen maar zien in 'mijn updates' en niet tussen de standaard updates. Hoe kan dit?

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Je hebt ook alle forumberichten aangevinkt in Profiel?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Als ik een bericht wil editten en ik druk op de 'smileys' knop dan verschijnen die ergens compleet anders dan normaal. Nu op zich is dat niet echt een probleem maar het stoort toch wel wat.

edit: hier staan ze nog meer uit de richting dan bij Volver.

(afbeelding)

V

• 8369 messages
  • 3365 votes

Kevin13 wrote:

Je hebt ook alle forumberichten aangevinkt in Profiel?

Lol, dat was het inderdaad. Helemaal niet aan gedacht.

Thanks.

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Bélon wrote:

Zal wel eerder gevraagd zijn maar kon het niet vinden in de FAQ:

Is het mogelijk om berichten van gebruikers te filteren cq. onzichtbaar te maken?

Dit soort discussies hier hoef ik echt niet te lezen en ik zou graag de berichten van gebruikers als deze filteren om zo in de toekomst van hun off-topic gezwam verlost te zijn.

Inderdaad. Die nare vervelende Kappeuter telkens met z`n offtopic geouwehoer, lolbroekerij en trolliaans gezwets.

Bannen, die hap!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vanavond zijn BoekMeter en MusicMeter succesvol verhuisd, als er geen problemen naar boven komen gaat later deze week MovieMeter een avondje offline. Misschien morgen wel, dan ben ik er tenminste van af

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

The Oceanic Six wrote:

Is het aan te raden om recensies die de komende dagen worden getypt te bewaren of hoeven we niet bang te zijn dat recente berichten verloren gaan?

De kans is iets groter dan normaal. Als het totaal niet blijkt te werken op de nieuwe server, dan zal een backup van het moment van de verhuizing teruggezet worden.

Ceasar

• 72 messages
  • 197 votes

Klopt het dat ik nog steeds niet op Musicmeter kan inloggen?

sxesven

• 24 messages
  • 699 votes

Heb hetzelfde, maar volgens Twitter is MuMe al sinds 21:30 weer in de lucht?

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Boek- en MusicMeter zijn voor mij ook nog niet toegankelijk. Valt dat nog steeds onder "even wachten", of gaat er dan toch iets niet helemaal goed?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hier zijn beiden gewoon toegankelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.