- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Van a midnigt clear. Toen ik die zocht.had Martijnnn die in het verleden ook al gepost.
Ik heb wel eens bij TCM een vraag gesteld en dan wordt dat apart in een topic gezet. Dat is wel overzichtelijker, want net als in dit topic gaan diverse gesprekken door elkaar. Ik stuur je wel een PM.
Haha, het wordt idd een beetje chaotisch nu.
Eigenlijk had je die vraag aan mij over die vraag van Martijnnn beter in het topic "Ik zoek... een filmtitel" kunnen plaatsen.
En dat soms diverse gesprekken of gezochte filmtitels dwars door elkaar lopen, vind ik wel wat hebben eigenlijk, het heeft zo zijn charme. 
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Bij Master and Commander: The F... staat er bij links achter IMDb niet het gemiddelde (van imdb), terwijl dat bij andere films er wel altijd bij staat (zover ik kan beoordelen).
Dat is momenteel bij héél veel films het geval!
Zou een bugje kunnen zijn ofzo.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Ik kan in elk geval niet meer volgen want ik heb geen enkel idee waar TCM voor staat.
Ik dacht eerst aan Texas Chainsaw Massacre. 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Daar dacht ik ook even aan.
Daarom is het ook beter om enkel afkortingen te gebruiken als het ook duidelijk is waar het over gaat. Kom je ook regelmatig tegen in een filmdiscussie, dan halen ze er allerlei andere films bij, maar men schrijft enkel de afkortingen. Tja, dat leest dan heel erg ongemakkelijk en niet iedereen kent die afkortingen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
BIHME oftewel ben ik het mee eens.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Tja, dat leest dan heel erg ongemakkelijk en niet iedereen kent die afkortingen.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4513 votes
In de VPRO-gids las ik een beschrijving van een film op tv en die komt exact overheen met de plotomschrijving hier op de site. Grappig dat die redactie ook van MoMe gebruik maakt.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4513 votes
Dat is momenteel bij héél veel films het geval!
Zou een bugje kunnen zijn ofzo.
Ja dat viel mij ook op. Bij heel veel films komt dit voor.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
In de VPRO-gids las ik een beschrijving van een film op tv en die komt exact overheen met de plotomschrijving hier op de site. Grappig dat die redactie ook van MoMe gebruik maakt.
Ik denk eerder dat de toevoeger op MM een plotje van cinema.nl (VPRO/ Volkskrant) gekopieerd heeft.

Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4513 votes
Check! Slim opgemerkt
. Dat klopt inderdaad.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Al komt het soms wel voor dat toevoegers opeens hun eigen plotomschrijving terugvinden op de achterkant van een dvd.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11897 votes
Dat komt inderdaad veel voor, maar meestal passen ze het net iets aan! UPC digitaal gebruikt overigens ook informatie afkomstig van deze site!
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Is er ook nog een reden waarom je je stemmen kwijt bent en de berichten blijven staan bij uitschrijving?
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Volgens mij omdat anders heel veel berichten van nog actieve gebruikers in reactie op berichten van inmiddels uitgeschreven gebruikers nergens meer op zouden slaan.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Al komt het soms wel voor dat toevoegers opeens hun eigen plotomschrijving terugvinden op de achterkant van een dvd.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Behalve als de makers van de DVD- cover een nogal flinke spelfout uit je tekst gewoon overnemen.
De spelfout in m'n omschrijving op de site is inmiddels aangepast, maar die op de hoes zal er voor altijd pijnlijk blijven staan. Beetje jammer.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Volgens mij omdat anders heel veel berichten van nog actieve gebruikers in reactie op berichten van inmiddels uitgeschreven berichten nergens meer op zouden slaan.
Ik kom interessante berichten tegen van users die helaas al lang niet meer actief zijn. Als ik daar dan bijvoorbeeld een vraag aan stel kan ik lang wachten. Dat blijft hetzelfde. Maar eigenlijk doelde ik meer op stemmen.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Behalve als de makers van de DVD- cover een nogal flinke spelfout uit je tekst gewoon overnemen.
De spelfout in m'n omschrijving op de site is inmiddels aangepast, maar die op de hoes zal er voor altijd pijnlijk blijven staan. Beetje jammer.
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Wat een verassing lees net dat Pastichio Rocker definitief weg is
Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Hoort het topic van Film >> Cast en crew >> Johnny Depp gewoon niet bij Johnny Depp te staan?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Hij is vooral bekend als acteur.
Zou beetje onlogisch zijn om alles onder de kapstok regisseur te hangen.
Ik denk dat de meesten niet weten dat hij ook heeft geregisseerd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het scriptje dat de imdb scores ophaalt werkte niet meer. Heb het gefixed, als het goed is verschijnen de komende dagen overal weel de juiste scores naast het linkje bij de films.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Is het persoonlijke mijlpalen-topic gedelete?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.