- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Ik kan de film Dream With The Fishes NIET toevoegen aan mijn persoonlijke Updates.
Ik krijg elke keer linksonder op mijn scherm in beeld:
"javascript: void()"
en
"fout op pagina".
Hoe kan dit?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik kan de film Dream With The Fishes NIET toevoegen aan mijn persoonlijke Updates.
Ik krijg elke keer linksonder op mijn scherm in beeld:
"javascript: void()"
en
"fout op pagina".
Hoe kan dit?
Woutrr
-
- 178 messages
- 742 votes
Ik weet niet of deze vraag al veel is opgekomen, maar is het misschien mogelijk om de zoekfunctie aan te passen?
Vanaf dat je 1 letter afwijkt van de titel krijg je geen resultaten meer.
Als ik bv. 'Ghosts of Girlfriends Past' wil opzoeken, per ongeluk typ ik 'Ghost of Girlfriends Past' -> ik krijg geen enkel resultaat.
Is het ook mogelijk om meer Belgische TV-zenders toe te voegen?
Films op Eén & Canvas worden vermeld, terwijl de echte filmzenders (VT4, 2BE, 5TV) niet worden vermeld.
barcelonagek
-
- 75 messages
- 75 votes
In Overigen > Algemeen > De meest sympathieke bekende Nederlanders:
HUh hier kan ik wel een bericht plaatsen maar bij films niet, en ik kan niet eens een mailtje ofzo sturen weet iemand hoe ik verder kan, wie me kan helpen ? Alvast bedankt, fijne dag
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Java heeft behalve de naam niets met Javascript te maken. "javascript: void()" is niet vreemd, "fout op de pagina" natuurlijk wel, maar die fout kan ik niet nabootsen. Misschien even je cache legen en de pagina opnieuw laden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik weet niet of deze vraag al veel is opgekomen, maar ...
zie dit topic: De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Java heeft behalve de naam niets met Javascript te maken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik bv. 'Ghosts of Girlfriends Past' wil opzoeken, per ongeluk typ ik 'Ghost of Girlfriends Past' -> ik krijg geen enkel resultaat.
.
Dit is overigens wel een terechte (nieuwe) melding. Bij "snelzoeken" vind je inderdaad alleen resultaten als je de titel precies goed typt, maar na een enter bij bovenstaande zoekopdracht zou de film wel gevonden moeten worden. Gaat op de lijst.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Java heeft behalve de naam niets met Javascript te maken.
Dat wist ik niet, toch apart(en vooral prettig) dat die download dan wel goed geholpen heeft...
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Vandaag viel me op dat de tijdsaanduiding in de filmlog niet klopt.
Vanaf 00u01 begint de volgende dag in principe, maar dat is in de filmlog niet het geval. Voorbeeldje: Mijn recensie van Drag Me To Hell werd geplaatst in de nacht van 13 op 14 oktober, om 1u41. Technisch gezien dus op woensdag, maar de log vermeldt het als volgt: dinsdag 13 oktober, 1:41 uur.
Een detail misschien, maar zoals het er nu staat klopt het eigenlijk niet.
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
javascript heb ik ook al eens problemen mee gehad. Ik heb toen een java-update gedaan en nu werkt het weer perfect. java site Succes!
Java heeft behalve de naam niets met Javascript te maken. "javascript: void()" is niet vreemd, "fout op de pagina" natuurlijk wel, maar die fout kan ik niet nabootsen. Misschien even je cache legen en de pagina opnieuw laden.
Ik weet niet of het toeval is, maar ik heb dus die Java-update gedaan, en daarna kon ik die film wél weer toevoegen aan mijn persoonlijke updates!
Thanks Meneer Bungel! 
BTW, wat is je cache?
Zijn dat Temps, tijdelijke Internetbestanden, cookies o.i.d.?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Geen dank, narva77, het leek bij mij ook wel te helpen, maar ik weet niet precies hoe het nu zit. Cache is dacht ik wel tijdelijk i-net bestanden etc.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Zijn/waren er problemen met de site? Tussen 12u en nu lukte het me maar amper aan te loggen. Kreeg enkel witte pagina met "done" onderaan. Geen foutmedlingen o.i.d. Nu schijnt het weer okee te zijn.
Edit: na het plaatsen van dit laatste bericht was het weer van dat. Witte pagina, verder niks. En met geen mogelijkheid raak er en dan terug op. Andere sites werken wel zonder problemen.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Het lukt idd allemaal niet zo lekker vandaag.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
oke ben niet de enige dus.. ook retetraag allemaal.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Heb ik ook last van. Geen foutmelding, gewoon telkens een blanco pagina.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Het lijkt echt met momenten te zijn. Overigens, heel erg traag ook allemaal. Maar ben blijkbaar dus niet de enige.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Same here, op MuMe nog erger. Daar ben ik nog niet voorbij de frontpage geraakt.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ja, de ene keer doet de site het wel en dan zomaar ineens blijft ie hangen en krijg je blanco. En dan doet ie het weer en daarna weer niet.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hier ook dat probleem zowel in Safari als op mn iPhone..
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja de servers hebben het vandaag moeilijk, er gaat iets mis op MusicMeter. Die is even offline tot het probleem gevonden is.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Jeej! Het lijkt weer goed. Ik kon weer spammen 
hunkydory
-
- 168 messages
- 0 votes
Movie- en musicmeter zaten vandaag goed in de knel ja. Enige indicatie hoelang het gaat duren voordat musicmeter gebruiksklaar is Jordy?
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Aantal berichten verwijderd.
Chatten kan uitstekend via PM, beste mensen.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Mijlpalen
Kristiaan
-
- 72 messages
- 230 votes
In De Site > Gebruikers > Quote:
Goedenavond. 
Ik vroeg mij het volgende af; wanneer iemand je quotet (jawel, dit is wèl correct Nederlands.
) word je hiervan op de hoogte gebracht? Of is het de bedoeling dat als je wil replyen op iemand, je al je reacties afgaat om te zien of er al dan niet op gereplied is?
Alvast bedankt voor de (hopelijk) spoedige reacties. 
Kristiaan.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Het tweede: Als je ergens verwacht te worden gequote, zul je er toch zelf even achteraan moeten gaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.