• 178.306 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.376.921 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Ik kan de film Dream With The Fishes NIET toevoegen aan mijn persoonlijke Updates.

Ik krijg elke keer linksonder op mijn scherm in beeld:

"javascript: void()"

en

"fout op pagina".

Hoe kan dit?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

narva77 wrote:

Ik kan de film Dream With The Fishes NIET toevoegen aan mijn persoonlijke Updates.

Ik krijg elke keer linksonder op mijn scherm in beeld:

"javascript: void()"

en

"fout op pagina".

Hoe kan dit?

javascript heb ik ook al eens problemen mee gehad. Ik heb toen een java-update gedaan en nu werkt het weer perfect. java site Succes!

Woutrr

• 178 messages
  • 742 votes

Ik weet niet of deze vraag al veel is opgekomen, maar is het misschien mogelijk om de zoekfunctie aan te passen?

Vanaf dat je 1 letter afwijkt van de titel krijg je geen resultaten meer.

Als ik bv. 'Ghosts of Girlfriends Past' wil opzoeken, per ongeluk typ ik 'Ghost of Girlfriends Past' -> ik krijg geen enkel resultaat.

Is het ook mogelijk om meer Belgische TV-zenders toe te voegen?

Films op Eén & Canvas worden vermeld, terwijl de echte filmzenders (VT4, 2BE, 5TV) niet worden vermeld.

barcelonagek

• 75 messages
  • 75 votes

In Overigen > Algemeen > De meest sympathieke bekende Nederlanders:

HUh hier kan ik wel een bericht plaatsen maar bij films niet, en ik kan niet eens een mailtje ofzo sturen weet iemand hoe ik verder kan, wie me kan helpen ? Alvast bedankt, fijne dag

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Meneer Bungel wrote:

(quote)
javascript heb ik ook al eens problemen mee gehad. Ik heb toen een java-update gedaan en nu werkt het weer perfect. java site Succes!

Java heeft behalve de naam niets met Javascript te maken. "javascript: void()" is niet vreemd, "fout op de pagina" natuurlijk wel, maar die fout kan ik niet nabootsen. Misschien even je cache legen en de pagina opnieuw laden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Woutrr wrote:

Ik weet niet of deze vraag al veel is opgekomen, maar ...

zie dit topic: De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

Java heeft behalve de naam niets met Javascript te maken.

Dat wist ik niet, toch apart(en vooral prettig) dat die download dan wel goed geholpen heeft...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Woutrr wrote:

Als ik bv. 'Ghosts of Girlfriends Past' wil opzoeken, per ongeluk typ ik 'Ghost of Girlfriends Past' -> ik krijg geen enkel resultaat.

.

Dit is overigens wel een terechte (nieuwe) melding. Bij "snelzoeken" vind je inderdaad alleen resultaten als je de titel precies goed typt, maar na een enter bij bovenstaande zoekopdracht zou de film wel gevonden moeten worden. Gaat op de lijst.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

Java heeft behalve de naam niets met Javascript te maken.

Meneer Bungel wrote:

Dat wist ik niet, toch apart(en vooral prettig) dat die download dan wel goed geholpen heeft...

Misschien heb ik rond dezelfde tijd de cache(= tijdelijke internet bestanden, etc.?) geleegd...

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Vandaag viel me op dat de tijdsaanduiding in de filmlog niet klopt.

Vanaf 00u01 begint de volgende dag in principe, maar dat is in de filmlog niet het geval. Voorbeeldje: Mijn recensie van Drag Me To Hell werd geplaatst in de nacht van 13 op 14 oktober, om 1u41. Technisch gezien dus op woensdag, maar de log vermeldt het als volgt: dinsdag 13 oktober, 1:41 uur.

Een detail misschien, maar zoals het er nu staat klopt het eigenlijk niet.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Meneer Bungel wrote:

Jordy wrote:

Java heeft behalve de naam niets met Javascript te maken. "javascript: void()" is niet vreemd, "fout op de pagina" natuurlijk wel, maar die fout kan ik niet nabootsen. Misschien even je cache legen en de pagina opnieuw laden.

Ik weet niet of het toeval is, maar ik heb dus die Java-update gedaan, en daarna kon ik die film wél weer toevoegen aan mijn persoonlijke updates!

Thanks Meneer Bungel!

BTW, wat is je cache?

Zijn dat Temps, tijdelijke Internetbestanden, cookies o.i.d.?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Geen dank, narva77, het leek bij mij ook wel te helpen, maar ik weet niet precies hoe het nu zit. Cache is dacht ik wel tijdelijk i-net bestanden etc.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Zijn/waren er problemen met de site? Tussen 12u en nu lukte het me maar amper aan te loggen. Kreeg enkel witte pagina met "done" onderaan. Geen foutmedlingen o.i.d. Nu schijnt het weer okee te zijn.

Edit: na het plaatsen van dit laatste bericht was het weer van dat. Witte pagina, verder niks. En met geen mogelijkheid raak er en dan terug op. Andere sites werken wel zonder problemen.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Het lukt idd allemaal niet zo lekker vandaag.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2378 votes

oke ben niet de enige dus.. ook retetraag allemaal.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Heb ik ook last van. Geen foutmelding, gewoon telkens een blanco pagina.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Het lijkt echt met momenten te zijn. Overigens, heel erg traag ook allemaal. Maar ben blijkbaar dus niet de enige.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11897 votes

Zelfde probleem hier.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Same here, op MuMe nog erger. Daar ben ik nog niet voorbij de frontpage geraakt.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Same shit

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Ja, de ene keer doet de site het wel en dan zomaar ineens blijft ie hangen en krijg je blanco. En dan doet ie het weer en daarna weer niet.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Hier ook dat probleem zowel in Safari als op mn iPhone..

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja de servers hebben het vandaag moeilijk, er gaat iets mis op MusicMeter. Die is even offline tot het probleem gevonden is.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Toch maar ff poging doen...

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Jeej! Het lijkt weer goed. Ik kon weer spammen

hunkydory

• 168 messages
  • 0 votes

Movie- en musicmeter zaten vandaag goed in de knel ja. Enige indicatie hoelang het gaat duren voordat musicmeter gebruiksklaar is Jordy?

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Aantal berichten verwijderd.

Chatten kan uitstekend via PM, beste mensen.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Mijlpalen

Kristiaan

• 72 messages
  • 230 votes

In De Site > Gebruikers > Quote:

Goedenavond.

Ik vroeg mij het volgende af; wanneer iemand je quotet (jawel, dit is wèl correct Nederlands. ) word je hiervan op de hoogte gebracht? Of is het de bedoeling dat als je wil replyen op iemand, je al je reacties afgaat om te zien of er al dan niet op gereplied is?

Alvast bedankt voor de (hopelijk) spoedige reacties.

Kristiaan.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Het tweede: Als je ergens verwacht te worden gequote, zul je er toch zelf even achteraan moeten gaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.