- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Klein foutje gevonden met de preview-knop bij privé-berichten.
Bericht wordt verstuurd ipv te previewen. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
oh dat is niet erg netjes inderdaad, die preview knop hoort daar niet, zal er gelijk even naar kijken
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Klein foutje gevonden met de preview-knop bij privé-berichten.
Bericht wordt verstuurd ipv te previewen.
Toch niet per ongeluk schaamtevolle berichtjes verstuurd hè? Anders gewoon Jordy de schuld geven. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
En nog bedankt! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jordy, bedankt voor de aanpassing dat de reactie-icoontjes nu ook bij een quick reply staan. Heel handig en een stuk gebruikersvriendelijker. Ik vond het ook lastig steeds iemand te moeten quoten of bovenaan de pagina op een nieuwe reactie te moeten klikken. Topwerk! 
Multivitamine
-
- 187 messages
- 616 votes
Ik maak graag zoveel mogelijk gebruik van het toetsenbord, als ik bovenin zoek en er wordt iets gevonden, pop-up geeft dit netjes weer, en klik op het 'pijltje naar beneden' en dan 'enter' dan opent het "helaas" niet direct, het is nodig dat je hier de muis voor gebruikt.
Het is iets heel kleins, maar mocht er weer een keer een update of zo zijn, zou het prettig zijn als het meegenomen kon worden.
Of zijn er andere mogelijkheden voor die ik nog niet ontdekt heb?
Overigens vindt dit plaats onder IE 7 en FF OS XP prof.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Misschien is dit nieuw, anders al eens vermeld, maar toch:
Kan er iets gedaan worden het volgende:
Na elk 30e bericht bij privé-gesprekken, dus het laatste bericht per pagina, heb je niet de mogelijkheid om een quick reply te doen, dat venstertje staat er niet dan. Ik ben dan verplicht om op de quote-knop te duwen.
Zuzuu
-
- 557 messages
- 757 votes
Ik weet niet of dit al eerder was vermeld.
De laatste tijd, wanneer ik een film corrigeer, bijvoorbeeld als ik de speelduur van een film wijzig, dan komt het waarschijnlijk heel anders over naar de crew.
Laatst had ik een film gecorrigeerd en veranderd in een mini-serie.
Toen kreeg ik een bericht van één van de crewleden waarbij mijn correctie niet was geacccepteerd, toelichting: In Finland? Ik kan daar niets over vinden!
Tjah, dat kan je ook niet geachte crew lid. Want ik heb dat ook niet doorgegeven. Ik denk dat het MovieMeter systeem een beetje vreemd doet de laatste tijd 
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
Ik weet niet of dit al eerder was vermeld.
De laatste tijd, wanneer ik een film corrigeer, bijvoorbeeld als ik de speelduur van een film wijzig, dan komt het waarschijnlijk heel anders over naar de crew.
Laatst had ik een film gecorrigeerd en veranderd in een mini-serie.
Toen kreeg ik een bericht van één van de crewleden waarbij mijn correctie niet was geacccepteerd, toelichting: In Finland? Ik kan daar niets over vinden!
Tjah, dat kan je ook niet geachte crew lid. Want ik heb dat ook niet doorgegeven. Ik denk dat het MovieMeter systeem een beetje vreemd doet de laatste tijd
Je hebt hierover een PM gehad. Info op IMDB heeft het over dat alleen in Finland de desbetreffende film een mini-serie is. Het enige wat je moet doen is iets meer info geven of die film ook in andere landen als mini-serie is vertoond!
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Kan het nieuwe stemsysteem niet veranderd worden naar het oude? Ik vond het dan beter met het vervolg keuze pijltje dan nu, en ik kon dan 'gemakkelijker' stemmen. En dat je je eigen stemmen in sterretjes ziet vind ik ook wat overbodig.
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Ik vond het oude stemsysteem eigenlijk óók makkelijker. Maarja, ik heb dan ook ruim 2,5 jaar niet meer gestemd, dus ik heb die hele verandering niet meegemaakt! 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik weet niet of er al een discussie over is gevoerd maar is het een idee om in plaats van of samen met een jaarlijst aan het einde van het jaar ook een decenniumlijst te maken ? Mijn voorkeur is dan een lijst van alleen 2009 plus een lijst van de jaren '00 van deze eeuw.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Hier is iets verkeerd gegaan (onderaan): Pescuit Sportiv (2007)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Vreemd, ik zie niets afwijkends.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Volgens mij dit bericht van Knisper. Het ziet er vreemd uit, maar er is gewoon wat geknoeid met quotes en spoilers.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Volgens mij zijn de tags correct gebruikt.
Als je niet hebt gestemd ziet het bericht er leeg uit, maar dat komt doordat het allemaal spoilers zijn.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ziet er nu ook gewoon uit. Lag misschien aan de computer waar ik zat ofzo.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Er is daar toch duidelijk iets mis met dat laatste bericht van Redlop.
Het lijkt erop dat iemand een bericht gepost heeft maar dat de username, avatar en alle andere info onzichtbaar zijn. Maar dit hoort blijkbaar gewoon bij het bericht van Redlop.
Het is niet de eerste keer dat ik zoiets zie. Maar nu Knisper het erover heeft lijkt het me toch de moeite waard om het eens te vermelden en een afbeelding te plaatsen.

Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Zoals het er bij jou uitziet is het bij in elk geval niet. Niks geks te zien.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Bij mij ook niet. Dat laatste zinnetje Maar nu begrijp ik de emotionele reis nog minder staat bij mij gewoon bij het bericht van Redlop...Vreemd
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Nou ja, zo zag het er bij mij vanmiddag ook uit, maar nu ik op een andere computer zit, ziet het er gewoon normaal uit.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Ik heb de nieuwste berichten trouwens bovenaan staan. Wat gebeurt er bij jou als je die optie aanvinkt?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Daar heeft het niet mee te maken. Bij mij ziet het er namelijk wel gewoon uit en nieuwe berichten verschijnen hier onderaan.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4513 votes
Als ik in de zoekbalk "K3" intik, dan behoort de film "K3 en het ijsprinsesje" niet tot de zoekresultaten.
Hoe kan ik de K3-films vinden op MoMe?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Kan het nieuwe stemsysteem niet veranderd worden naar het oude? Ik vond het dan beter met het vervolg keuze pijltje dan nu, en ik kon dan 'gemakkelijker' stemmen. En dat je je eigen stemmen in sterretjes ziet vind ik ook wat overbodig.
Hier ben ik het helemaal eens. In het verleden bracht ik een stem en die was dan als het ware vergrendeld. Paar dagen geleden moest ik tot drie keer toe mijn stem verwijderen omdat het niet goed ging.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.