- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Dat doe ik nu ook ja. Maar vroeger dus niet. Tegenwoordig hou ik alles bij op ouderwets papier (niet op mijn PC)! Erg handig, zeker als je (zoals ik) tot voor kort al ruim 2,5 jaar niet meer had gestemd. 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Aha, papier, dat kan ik mij nog wel herinneren, ja. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Klik op de Nieuw Bericht tab!
Dat kan ja, maar dan zie ik de rest van de berichten niet meer. En dat lijkt me nou juist de functie van de quick reply, dat je niet een aparte pagina hebt maar gewoon effe snel kan reageren?
Dat klopt van die tab, maar ook ik vind het onhandig dat de andere berichten dan verdwijnen. Zou het fijn vinden als dat balkje er standaard was. Met name 'het boompje' of 'het kettinkje'.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
De previewknop daarentegen zou wel fijn zijn.
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Wellicht wil Jordy dat wel maken.
Dat zou ik erg op prijs stellen
Jordy...
Jouw toevoegingen zijn naar verwachting vandaag aan de beurt.
Ik heb het gezien, dankje
Nog handiger zou ik het vinden als je ze zou kunnen editten voor ze behandeld worden. Het gebeurd niet echt heel vaak, maar soms vind ik een betere plot, heb de film inmiddels gezien en wil plot veranderen of vind een betere poster/sitll.
Zou inderdaad nog beter zijn
Jordy!! Please!!
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Misschien is het al geopperd (ik kon niets vinden), maar kan het 'toevoegen aan Mijn Updates' ook niet gekoppeld worden aan het plaatsen van een stem ipv alleen aan het plaatsen van een bericht?
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
Even een opmerking rond de visuele banners. Op zich weinig op tegen, maar het is wel erg jammer dat het opengeklapt zoekboxje achter de banners verdwijnt.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Dat doe ik nu ook ja. Maar vroeger dus niet. Tegenwoordig hou ik alles bij op ouderwets papier (niet op mijn PC)! Erg handig, zeker als je (zoals ik) tot voor kort al ruim 2,5 jaar niet meer had gestemd.
Trouwens, top dat er nog gestemd wordt op MM, zie dat bij steeds minder films (soms bij commentaren.)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Trouwens, top dat er nog gestemd wordt, zie dat bij steeds minder films (wel com- mentaren.)
Bedoel je hier of op imdb? Dat eerste is me eerljik gezegd nooit opgevallen. De stemmers (en verder 'zwijgers') zijn volgens mij in een overweldigende meerderheid.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Even een opmerking rond de visuele banners. Op zich weinig op tegen, maar het is wel erg jammer dat het opengeklapt zoekboxje achter de banners verdwijnt.
Dat is inderdaad niet de bedoeling, heb het even aangepast, bedankt
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik via de "naar laatste bericht" link een filmpagina open mist bovenin de pagina het tabblad "zoek bericht."
Dit probleem kan ik niet nabootsen, waar klik je precies? Kun je de url geven van een pagina waar die optie mist?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
(afbeelding)
Is het niet mogelijk om dit werkbalkje gewoon standaard boven de quick reply box te zetten? Ik vind het uitermate vervelend om steeds mensen te moeten gaan quoten om beschikking te krijgen tot dat balkje.
Alstublieft
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Heel goed inderdaad. Zat hier ook al een tijdje op te wachten
.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Heel fijn, maar waarom niet alle icoontjes (ik heb wel eens een .jpg-link als kopie die ik in een MM-bericht wil plakken). Gaat het handigste via het icoontje.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Erg handig ja, ben wel benieuwd of het smiley gebruik daardoor toeneemt
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Heel fijn, maar waarom niet alle icoontjes (ik heb wel eens een .jpg-link als kopie die ik in een MM-bericht wil plakken). Gaat het handigste via het icoontje.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Bij mij niet
(kwestie van cookies of geschiedenis refreshen??)
edit: ik zie het al. Bij forum topics wel inderdaad. Bij films niet. Kun je daar geen plaatjes bij plakken, dan? Is me nooit eerder opgevallen eigenlijk.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Bij films kan je toch geen afbeeldingen plaatsen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij films mag je geen afbeeldingen plaatsen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Nee dat heb ik net ontdekt. Dat wist ik helemaal niet en was me ook nog nooit opgevallen. Maar nu je het zegt... 
Ik bezoek de site blijkbaar te weinig.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Jordy, wat is nu dan nog het nut van de tab "Nieuw bericht" bovenaan de pagina? Kan/mag die ook niet weg dan?
* Oh, de preview-functie gaat nog via die tab .
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
* Oh, de preview-functie gaat nog via die tab .
Dit probleem kan ik niet nabootsen, waar klik je precies? Kun je de url geven van een pagina waar die optie mist?
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Ja dat zie ik, maar als je er dan daadwerkelijk op klikt, beland je wel op de "Nieuw bericht" tab.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
O, ik dacht al. Is die belchinees blind of wat.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Blijkbaar is het alleen zeggen: ¨Ik zet het op de lijst, bedankt¨ al voldoende om het probleem op te lossen. 
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Met Google Chrome kan ik in het (erg fijne!) zoekresultaten-dropdown-dingetje rechtsbovenin geen resultaten selecteren.
Moet ik dan een plug-in oid installeren of komt dat door de site?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.