• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.421 actors
  • 9.376.783 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Roel_

• 287 messages
  • 2062 votes

Misschien dat ooit een backup niet goed terug is gezet.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Verdwijnen er ooit stemmen op MM?

Net een cijfer bij een film moeten plaatsen, terwijl ik er haast zeker van ben dat ik er als eens op gestemd heb.

Ik ben er zeker van dat dit af en toe voorkomt.

Heb ik ook al een paar keer gehad.

EveroN

• 48 messages
  • 6402 votes

Nomak wrote:

(quote)

Ik ben er zeker van dat dit af en toe voorkomt.

Heb ik ook al een paar keer gehad.

Ook bij mij al een aantal keer voorgekomen.

Behoorlijk irritant !!!!!!!

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Misschien heb ik iets gemist, maar waarom is de 'Zoek bericht' optie verdwenen bij speelfilms?

[edit] Raar. De optie is er wel wanneer je op de link van de film zelf klikt bij de updates, maar niet wanneer je naar het laatste bericht gaat.

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Niemand anders met hetzelfde probleem?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

Ramon K wrote:

Ik heb een soortgelijke vraag: verdwijnen er soms films en berichten van MM?

Ongeveer een jaar geleden werd deze film: Kichiku toegevoegd op de site, terwijl ik zou zweren dat die er al op stond (alleen dan met de oranje regio 1 dvd-hoes als poster). Compleet met berichten en stemmen.

Maar misschien had ik gewoon een deja vu....

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Niemand anders met hetzelfde probleem?
Ja, had er vandaag een paar keer last van. Nog niet eerder meegemaakt ook.

John23Doe

• 2 messages
  • 0 votes

Hallo, ik heb eigenlijk al een profiel hier onder de naam Joker_Frantic, maar ik weet mijn email-adres nog wachtwoord daarvan meer, is het misschien mogelijk om op een of andere manier achter het e-mail adres te komen? Dat zou fijn zijn.

Ik ben trouwens op MuMe bekend als schizodeclown, dus ik ben niet zomaar een ''vreemdeling'' die hier even komt om het zo maar te zeggen, ik kan mijn gegevens/wachtwoord daarvan geven mocht het nodig zijn.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Even een moderator pm'en.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Je hebt PM.

John23Doe

• 2 messages
  • 0 votes

Ja bedankt .

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Als ik via de "naar laatste bericht" link een filmpagina open mist bovenin de pagina het tabblad "zoek bericht."

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Dat was nog niet eerder gemeld.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Vandaar dat ik het even zeg.

(Dit topic heeft namelijk best veel pagina´s en ik zie het niet in Jordy´s lijst staan)

Jordy wrote:

bekende bugs

...

Edit: Na wat zoeken ben ik erachter dat het geen bug is maar een functie die niet nodig blijkt te zijn. (hoewel mijn mening daarover anders is) Mijn excuses.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik zet het op de lijst, bedankt

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Ramon K wrote:

Net een cijfer bij een film moeten plaatsen, terwijl ik er haast zeker van ben dat ik er als eens op gestemd heb.

Ja, volgens mij heb ik dat ook wel eens gehad. Ik vond onlangs via de zoekopties de film The Tower terug, en ik meende bijna zeker te weten daar al lang op te hebben gestemd! Maar dat is dus niet het geval.

Misschien is wel mijn straf voor mijn ultra-lange afwezigheid.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Het zou wel handig zijn moest de site nog iets meer nut hebben voor de Belgen. Belgische bioscooprealises, videotheekrealises en films op Belgische stations. Ik en waarschijnlijk nog meer Vlaamse gebruikers willen zich daar wel voor inzetten. Nu maken we een overzicht in een forumtopic maar je hebt toch meer functies als deze in 'op televisie' komen.

In De Site > Algemeen > 2 vragen: 1. Zoeken 2. Gebruikesnaam:

1. Als ik de zoekfunctie gebruik en er zijn veel resultaten, dan komt er een lijst, maar ik heb het idee dat er meerdere pagina's zouden moeten komen maar dat gebeurt dus niet. Voorbeeld: zoek films met een gemiddelde van minimaal 3.5

2. Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen, Smooth Criminal is leuk maar ik zou hem toch graag wijzigen.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Smooth Criminal wrote:

In De Site > Algemeen > 2 vragen: 1. Zoeken 2. Gebruikesnaam:

1. Als ik de zoekfunctie gebruik en er zijn veel resultaten, dan komt er een lijst, maar ik heb het idee dat er meerdere pagina's zouden moeten komen maar dat gebeurt dus niet. Voorbeeld: zoek films met een gemiddelde van minimaal 3.5

Max wat je te zien krijgt zijn 101 titels (als ik het goed heb). Je zal dus verder moeten verfijnen qua zoeken.

Smooth Criminal wrote:

2. Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen, Smooth Criminal is leuk maar ik zou hem toch graag wijzigen.

Niet mogelijk.

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Is het niet mogelijk om er een nieuwe functie bij te doen, namelijk:

"zien welke films je in de wachtrij hebt staan om toegevoegd te worden"

Dit zou ik, en ik neem aan andere mensen ook, erg handig vinden, vooral nu het tegenwoordig zo lang duurt voordat je films worden toegevoegd (of afgewezen natuurlijk).

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Wellicht wil Jordy dat wel maken.

Dat duurt overigens niet langer dan anders hoor, eerder korter met de recente uitbreiding van de crew.

Binnen 4 tot 7 dagen wordt je toevoeging behandeld. Soms sneller.

Jouw toevoegingen zijn naar verwachting vandaag aan de beurt.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Is het niet mogelijk om dit werkbalkje gewoon standaard boven de quick reply box te zetten? Ik vind het uitermate vervelend om steeds mensen te moeten gaan quoten om beschikking te krijgen tot dat balkje.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Klik op de Nieuw Bericht tab!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Of alt-m drukken.

Al vind ik het wel een goed idee van Pastichio.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Klik op de Nieuw Bericht tab!

Dat kan ja, maar dan zie ik de rest van de berichten niet meer. En dat lijkt me nou juist de functie van de quick reply, dat je niet een aparte pagina hebt maar gewoon effe snel kan reageren?

-fal

• 2028 messages
  • 2290 votes

kinjutsu wrote:

Is het niet mogelijk om er een nieuwe functie bij te doen, namelijk:

"zien welke films je in de wachtrij hebt staan om toegevoegd te worden"

Nog handiger zou ik het vinden als je ze zou kunnen editten voor ze behandeld worden. Het gebeurd niet echt heel vaak, maar soms vind ik een betere plot, heb de film inmiddels gezien en wil plot veranderen of vind een betere poster/sitll.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

In zo'n geval kun je een crewlid altijd even een PM sturen, dan kan één van ons je toevoeging aanpassen.

-fal

• 2028 messages
  • 2290 votes

Oh, ok, heb altijd gedacht dat dat als hinderlijk ervaren zou worden, want extra werk.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Owh, nee hoor, stuur gerust een PM. Zovaak komt het niet voor en een beter plot is altijd welkom, net als een betere poster of still natuurlijk.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

narva77 wrote:

Ja, volgens mij heb ik dat ook wel eens gehad. Ik vond onlangs via de zoekopties de film The Tower terug, en ik meende bijna zeker te weten daar al lang op te hebben gestemd! Maar dat is dus niet het geval.

Misschien is wel mijn straf voor mijn ultra-lange afwezigheid.

Heb ik ook wel eens gehad(dacht ik toch), ik hou nu zelf een lijst bij van wat ik gestemd heb om eventueel in de toekomst te kunnen checken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.