• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.732 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Nou, als je definitief geband bent is er dus al heel veel gebeurd, dat je geen herkansing meer krijgt. Als je geband bent kun je hier geen berichten meer posten, ook niet via een omweg.

Het heeft geen enkele zin om dat op dergelijke wijze aan te vechten.

De user weet dat 'ie een mail kan sturen naar [email protected].

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Ja, maar dat zal dan ook niet meer veel zin hebben denk na 3 kansen.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Ik heb even een vraagje;

Ik probeer een lijst in te vullen bij "Mijn Films", maar ik kan niks invullen. De eerste vier films gaan wél, maar de vijfde doet ie niet.

Ook kan ik vervolgens niet op "Toevoegen en Meer" en de andere twee opties klikken. Die knoppen worden maar voor de helft weergegeven. Dus ik kan nu geen persoonlijke lijsten maken. Hebben meer mensen dit ook?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik heb wel eens dat de titel niet verschijnt op 1 van die 5 regels maar als ik dan op toevoegen en meer klik staat de film wel in mijn lijstje. Probeer gewoon eerst 1 film toe te voegen om te kijken of dat lukt. Ik zit ook wel eens vast dan log ik uit en dan weer in, dat helpt ook.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Ik kan dus niet op de knop "Toevoegen en Meer" klikken, omdat hij maar voor de helft wordt weergegeven. Het lijkt net alsof het maar voor de helft wordt geladen....

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Het is me toch gelukt, maar vraag me niet hoe. De knoppen waaronder de knop "Toevoegen en Meer" worden nog steeds half weergegeven.

Bokito

• 70 messages
  • 189 votes

weet ff niet waar ik het moet melden maar volgens mij zend Veronica vanavond laat Point Break uit van Patrick Swazey ivm zijn overlijden en niet dat andere filmpje, misschien kunnen jullie de speellijst van vandaag even aanpassen.

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76937 votes

Was al gebeurt.

Bokito

• 70 messages
  • 189 votes

Ik zat vast al ingelogd waardoor het niet zichtbaar was in mijn sessie.

Toppie, jullie reactie tijd!

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Waar is het Scheiding der Geesten topic gebleven?

Indien het topic verwijderd is: waarom?

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Okido. Scheiding der Geesten klinkt wel beter dan Dit of dat spel...

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

neo wrote:

De andere onderwerpen (man/vrouw, koud/warm) horen hier niet thuis. Svp enkel filmgerelateerde onderwerpen

Ik neem aan dat er dus niks op tegen is een niet-filmgerelateerde versie in het gebruikersforum te posten.

Vragen over je medegebruikers? Wil je je voorstellen? Doe het hier.
Dat lijkt me dan duidelijk.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Met hier niet thuis bedoel ik de site.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

neo wrote:

Met hier niet thuis bedoel ik de site.

Nu dan kun je de bezem door veel topics halen (graag zelfs!) van kledingmerken, telefoons, huiswerkbegeleiding tot weet ik niet wat.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

http://www.moviemeter.nl/forum/13

Ik wens je alvast veel plezier met vegen, kerel. Want al die topics hebben verder ook niks met films te maken en behoren dus derhalve, volgens jouw beleving, niet op de site.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Filmgames -> games mbt film

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

Zolang het filmgerelateerd is zie ik hier geen probleem in. Er zijn wel simpelere spelletjes hier met plusjes en minnetjes zonder enige motivatie. Ook al is het een spel, het is meer film dan topics als Studio Sport, Welke dieren heb jij, Welk karakter uit The Simpsons ben jij of Biertje drinken.

En waarom niet eventueel met een verwijzing naar bestaande topics. Zonder dat spel had ik waarschijnlijk minder snel iets geschreven in het topic rond 'Voice-over'.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Niet alle topics die er geopend worden worden er getolereerd omdat we geen site als Fokforum en GeenStijl willen worden. De nadruk ligt op de filmsite en de balans moet niet te ver doorslaan naar een algemeen discussieforum, want daar zijn andere sites voor. De mods zien er op toe dat de balans gehandhaaft blijft. Een paar grote algemene topics is de opzet; centraal sport topic, centraal muziek topic etc. Hetzelfde geldt voor de Gebruikers categorie. Soms is het moeilijk een lijn te trekken, maar we voeren hier dus een restrictief beleid.

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

De oplossing van het naar het speltopic dit of dat te trekken is idd wel een goeie oplossing. Als het filmgerelateerd is zie ik geen enkel verschil met andere games hier. Al begrijp ik wel dat je ergens een lijn moet trekken natuurlijk.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Is er een sneltoets voor de schuine letters (dit dus )

Ik drukte net perongeluk iets in en opeens verschenen ze.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Het topic waarvan sprake vond ik nu net dat ietsje dieper gaan dan de gemiddelde speltopics. Begrijp dan ook niet zo goed waarom dit persé verdwijnt (of ergens in een hoekje geduwd wordt) terwijl al die andere irritante zeiktopics gewoon het forum mogen blijven vervuilen.

DieGo

• 5808 messages
  • 2366 votes

hanvank wrote:

Wat is het toch jammer dat wanneer ik vanuit een lijst (allemaal films onder elkaar nadat ik via de zoekfunctie deze heb gevonden) steeds wanneer ik een filmpagina uit de lijst heb bezocht en ik weer terug wil naar de lijst, ik helemaal weer bovenaan de lijst kom. Ik moet dus vervolgens mijn laatst gecheckte film zoeken. Dat kan toch anders?

Even een ouwe koe uit de sloot halen maar ik ben het hier nog steeds roerig mee eens.

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

jumpstylemovie wrote:

Is er een sneltoets voor de schuine letters (dit dus )

Ik drukte net perongeluk iets in en opeens verschenen ze.

Ctrl + Alt + i ?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik moest net opnieuw inloggen

hellblazer93

• 650 messages
  • 924 votes

Heb ik de laatste paar dagen al vaker, begint me flink te irriteren.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Zo erg is het niet.

Edit: Nou dis ik mezelf omdat ik het hier wel meld.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Verdwijnen er ooit stemmen op MM?

Net een cijfer bij een film moeten plaatsen, terwijl ik er haast zeker van ben dat ik er als eens op gestemd heb.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.