• 178.256 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.375.882 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

ninoboy1

• 222 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

Als Aerts mij gevraagd had mijn opmerking weg te halen had ik dat heus wel overwogen. Maar zijn eerste reacties waren er niet een van iemand die geschokt of gekwetst was. Hij gaf mij gewoon van repliek (Insinueerde dat ik een 12 jarige peutermoordenaar was....). Kan ik verder best hebben, maar wel erg vreemd dat je dan zelf zo reageert......

Overwogen, hoe , was toch just a joke?

Hij Insinueerde dat ik een 12 jarige peutermoordenaar was?

Graag wat uitleg a.u.b?

En u insinueerd dat elke belg Dutroux-trekjes heeft, dat moet kunnen.

Vreemd, alle Mods op vakantie zeker?

Tot hiertoe nog geen enkele gehoord waarom zij dit zo grappig vonden dat uw bericht kan blijven staan!

Als aerts u een pm heeft gestuurd waarop hij deze dingen zegt, geen probleem, publiceren zou ik zeggen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Bij Eden Lake:

aerts007 wrote:

(quote)

Ook 12 jarige zeker? En Brits...?

Als het je nog niet duidelijk is dan spit je de topic nog maar eens door. En van die Dutroux trekjes zit ik er blijkbaar niet zo heel ver naast bij hem.

aerts007 wrote:

(quote)

Misbruik werdt afgewezen, aan alle die kinderen hebben bij deze,...allen naar Belgie zou ik zeggen.

Ik heb zeer grote kelder.

Rest my case.

ninoboy1

• 222 messages
  • 0 votes

Animosh wrote:

(quote)
(quote)
(quote)

Je beseft dat het ook mogelijk is om kritiek te leveren zonder mensen op een compleet irrelevante manier persoonlijk af te kraken? Gezien jouw eigen kritiek maak je je op deze manier namelijk slechts compleet belachelijk.

Zoals elke onderneming van het bericht dat elke Belg een Dutroux in zich heeft, ook blijft staan.

Wat is hier belachelijk?

Homo, moslim, lesbian,Nederlander, afblijven zou ik zeggen!

De Belgen hier mag men afzeiken, ....want de mods zijn op vakantie.

compleet belachelijk, inderdaad!

ninoboy1

• 222 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

Bij Eden Lake:

(quote)

Als het je nog niet duidelijk is dan spit je de topic nog maar eens door. En van die Dutroux trekjes zit ik er blijkbaar niet zo heel ver naast bij hem.

(quote)

Rest my case.

Commentaar kwam er na uw stand up zinnetje,Niet?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

ninoboy1 wrote:

(quote)

Commentaar kwam er na uw stand up zinnetje,Niet?

Ja, gaf toch aan dat hij mij van repliek diende.... Beetje jammer om daarna huilend bij de mods aan te kloppen. En zich vervolgens verongelijkt uit te schrijven.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

Ik heb het hier wat opgeschoond. Discussie ging nergens meer over.

Wat we verwijderen of niet verwijderen balanceert op een dunne grens en wordt door mensen bepaald. Voor sommige mensen is het misschien niet consequent, maar dat zal het wat we ook doen, nooit zijn. Het is altijd zoeken naar een evenwicht tussen hier vrij je mening uiten en ervoor zorgen dat zo min mogelijk mensen beledigd raken. Soms zal er discussie zijn omdat we iets wel verwijderen. Soms omdat we iets niet verwijderen, so be it. Wat we daarover bepalen zal altijd een beetje op gevoel gaan. Als we alles zouden verwijderen waar users een alert voor insturen dan is het hier niet alleen de laatste dagen discussie, maar altijd. We hebben in het verleden ook opmerkingen over homo's, marrokanen, vrouwen en nog veel meer laten staan. En daar waren ook opmerkingen bij die verre van smaakvol of slim waren.

Dit grapje balanceert op de grens. Maar een mod heeft geoordeeld dat het er net niet overheen was en. En ik had op dezelfde manier geoordeeld.

Iemand die een echt nare opmerking plaatst die heel erg duidelijk op een specifieke gebruiker gericht is zal sowieso sneller met ons te maken krijgen. En dat is niet meten met twee maten, maar veel slechter voor de sfeer op Moviemeter dan opmerkingen als die van Reinbo. Net zoals iemand die alleen maar of heel vaak van dat soort opmerkingen zou plaatsen er op een gegeven moment ook problemen mee zou krijgen. Ook dat is wat anders dan een keer iets zeggen binnen een discussie. En dat is geen vriendjespolitiek.

Als iemand zich door een modbeslissing uitschrijft is dat jammer, maar daar kunnen we echt geen rekening mee houden. Nogmaals: als we elke alert echt zouden verwijderen dan is hier constant discussie. De meerderheid (op dit gebied) wijzen we zelfs af. Je hebt op Moviemeter niet een recht je nooit beledigd te zullen voelen.

• 22407 messages
  • 5077 votes

Nog wat niks toevoegende berichten verwijderd.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

The Oceanic Six wrote:

Dat je in het echte leven ook wel eens grove teksten hoort.

In het echt leven heb je inderdaad ook veel domme paupers.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

Nu dan maar weer eens een serieus bedoelde suggestie voor een toevoeging op de site (die ik overigens al zeer compleet vind!).

Ik erger me wel eens aan het gebrek aan historisch besef waarmee films worden beoordeeld, maar ik begrijp deze wel omdat de films naar de huidige maatstaven soms gewoon oudbakken zijn. Maar toch krijgen de filmmakers uit het verleden zo niet altijd de credits die ze wel verdienen.

Misschien is het een idee om een MovieMeter Hall of Fame te maken? Je zou dan kunnen denken dat ieder user één persoon of groep personen (e.g. Stan Laurel en Oliver Hardy of The Marx Brothers) kan nomineren.

Of eventueel één per categorie (b.v. acteur, actrice en filmmaker (dus ook cameramensen of componisten)).

Je zou een korte biografie kunnen eisen (met foto) en een uitleg met daarin de verdiensten van de persoon in de filmgeschiedenis waardoor diegene vindt dat de persoon een plaats verdient in de Hall of Fame.

Alle users zou je één of enkele stemmen kunnen geven die ze eenmalig kunnen uitbrengen op een genomineerde. Als de genomineerde, pakweg 10?, stemmen krijgt neem je deze op in de Hall of Fame.

Om een 'Pim Fortuyn' en /of tijdelijke populair persoon-effect te voorkomen zou je kunnen eisen dat de persoon pas opgenomen kan worden na zijn of haar overlijden (dit beperkt dan ook de hoeveelheid werk voor de crew).

Het is maar een hersenspinsel.....

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Staat er niet op omdat het een National Geographic documentaire betreft. Kijk op wiki

silverfaustx

• 521 messages
  • 770 votes

docu's op dvd mogen hier niet in de lijst ?

maar deze staat er wel bij

Earth (2007)

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Maar dat is geen National Geographic documentaire en bovendien heeft die een bioscooprelease gehad.

silverfaustx

• 521 messages
  • 770 votes

ok

ps

wel n aanrader om tezien btw

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Avatars

• 22407 messages
  • 5077 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Avatars

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Mijn avatar was vanmorgen opeens verdwenen?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

Pastichio Rocker wrote:

Mijn avatar was vanmorgen opeens verdwenen?

Hee! Die hoort in: De Site > Algemeen > Avatars, hè?

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Nee hoor. Het is een bug en hoort derhalve in feedback, want ik heb niks aan mijn profiel veranderd.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Is er eigenlijk geen manier om er achter te komen bij welke films je nog geen mening hebt geplaatst zonder dat je ze per stuk moet gaan nakijken? Met 822 stemmen en 812 meningen ben ik toch wel benieuwd welke films ik heb overgeslagen.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Of heb ik nu iets heel vreemds gevraagd?

Onderhond

• 87597 messages
  • 12848 votes

Nee, zou zo'n lijstje ook wel handig vinden. Maar ik kan me goed voorstellen dat 99.99% van MM zich geen bal interesseert in zo'n lijstje, dus hoeft het er van mij ook niet echt te komen.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Onderhond wrote:

Nee, zou zo'n lijstje ook wel handig vinden. Maar ik kan me goed voorstellen dat 99.99% van MM zich geen bal interesseert in zo'n lijstje, dus hoeft het er van mij ook niet echt te komen.

Nee, maar ik zou het nu graag even weten. Dat hoeft ook geen update te worden ofzo.

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

Lijkt me wel handig idd.

Vinokourov

• 3143 messages
  • 2909 votes

Onderhond wrote:

Ik ben zelf een tijdje bezig met alle films waarop ik gestemd hebt, te voorzien van een mening. Ik weet alleen nu al dat ik vast wel een paar films over heb geslagen . Zo'n lijstje lijkt mij dus ook wel wat .

DisPater

• 74 messages
  • 78 votes

Hallo,

Valt het ook andere mensen op dat op deze site, overigens prima site, de samenvattingen (korte beschrijvingen) van de films regelmatig niet kloppen?

Wie schrijft deze stukjes als ik vragen mag?

m vr gr

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11894 votes

Dat is iedere keer anders, maar als je ziet dat er iets niet klopt kun je het corrigeren.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

DisPater wrote:

Hallo,

Valt het ook andere mensen op dat op deze site, overigens prima site, de samenvattingen (korte beschrijvingen) van de films regelmatig niet kloppen?

Wie schrijft deze stukjes als ik vragen mag?

m vr gr

De toevoeger van de film, maar als je een betere omschrijving (plot) vind van een film kun je altijd een correctie insturen.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Hoe steek je eigenlijk meerdere quotes in een bericht ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.