• 178.263 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.375.972 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

HarmJanStegenga wrote:

(quote)
Hou toch op...

Waar mensen zich al niet druk om maken.

Haha precies wat ik ook dacht toen ik die waarschuwingen kreeg van jullie mods

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

HarmJanStegenga wrote:

Hou toch op...

Nou, zeg dat maar tegen Aerts007...

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Jawaddedadde wrote:

Nou, zeg dat maar tegen Aerts007...

Gaat een beetje moeilijk hé.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Mijn punt exact.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Leland Palmer wrote:

Dat sloeg dus ook op aerts007.

Als iemand zich uitschrijft om zo'n onbenullige reden weet ik het ook niet meer. Ga me hier voor de rest ook niet mee bemoeien. Grote onzin allemaal. Kom op zeg...

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

'kweetnie of het gebeurd is, maar misschien had Aerts007 ook een PM naar Reinbo kunnen sturen met de melding dat hij diens opmerking kwetsend vond i.p.v. meteen een klacht in te dienen bij de moderators. Dat lijkt me veel netter en eerlijk. Ik hier zou nu ook een, vanuit Nederlanders hun oogpunt wat betreft Belgen, generaliserende term kunnen bezigen (achterbaks), maar dat doe ik maar niet gezien de lange tenen.

Wellicht had Reinbo dàn wel de opmerking ingetrokken. Zoniet kun je altijd nog contact opnemen met de moderators.

Als Aerts007 wèl persoonlijk contact heeft opgenomen, beschouw dit dan als niet geschreven....

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

HarmJanStegenga wrote:

Tja, toen er in het grappentopic een grapje werd gemaakt over een Turk en een Marokkaan, toen stond heel MM op zijn kop.

Toen werd de grap ook in ijltempo verwijderd.

HarmJan, kan jij me vertellen waar de grens ligt?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Nomak wrote:

(quote)

HarmJan, kan jij me vertellen waar de grens ligt?

Die vraag kun je beter aan een moderator stellen. Zij zijn degenen die bepalen waar de grens ligt en berichten verwijderen, indien nodig.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Baggerman wrote:

'kweetnie of het gebeurd is, maar misschien had Aerts007 ook een PM naar Reinbo kunnen sturen met de melding dat hij diens opmerking kwetsend vond i.p.v. meteen een klacht in te dienen bij de moderators. Dat lijkt me veel netter en eerlijk. Ik hier zou nu ook een, vanuit Nederlanders hun oogpunt wat betreft Belgen, generaliserende term kunnen bezigen (achterbaks), maar dat doe ik maar niet gezien de lange tenen.

Wellicht had Reinbo dàn wel de opmerking ingetrokken. Zoniet kun je altijd nog contact opnemen met de moderators.

Als Aerts007 wèl persoonlijk contact heeft opgenomen, beschouw dit dan als niet geschreven....

Hij heeft mij niet gepmd en gaf nu ook niet direct blijk er geschokt door te zijn. Volgens mij heeft hij zich uitgeschreven omdat de moderator hem geen gehior gaf. In dat geval vind ik het kleuter gedrag.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

SelmaDuim wrote:

Die vraag kun je beter aan een moderator stellen. Zij zijn degenen die bepalen waar de grens ligt en berichten verwijderen, indien nodig.

In mijn eerste bericht vroeg ik ook beleefd of een moderator misschien een woordje uitleg kon geven waarom die misbruikmelding niet behandeld werd.

Van zo een uitleg is het makkelijker om af te leiden waar de grens ligt. Want zoals gezegd, als een grap over twee allochtonen wel wordt verwijderd, en een sneer in de vorm van een opmerking over kinderen die opgesloten worden in Belgische kelders gewoon mag blijven staan, dan vind ik het zeer onduidelijk worden.

Helaas heeft nog geen moderator gereageerd, misschien komt dat nog.

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

(quote)

In mijn eerste bericht vroeg ik ook beleefd of een moderator misschien een woordje uitleg kon geven waarom die misbruikmelding niet behandeld werd.

Van zo een uitleg is het makkelijker om af te leiden waar de grens ligt. Want zoals gezegd, als een grap over twee allochtonen wel wordt verwijderd, en een sneer in de vorm van een opmerking over kinderen die opgesloten worden in Belgische kelders gewoon mag blijven staan, dan vind ik het zeer onduidelijk worden.

Helaas heeft nog geen moderator gereageerd, misschien komt dat nog.

Die moderators hebben zelf ook geen idee joh,het is een moment-opname.

Ze doen maar wat,want als ik het had gezegt had ik nu een ban gehad.

Ligt ook aan wie wat zegt,en iemand als reinbo die kind aan huis is hier sinds een lange tijd pikken ze natuurlijk (?) veel meer van.

Moderators zijn net scheidsrechters,ene keer geven ze een overtreding en in een andere wedstrijd laten ze het weer gaan.

Net als in voetbal heb je ook bewust of onbewust vriendjes-politiek en fluiten ze sneller tegen een suarez dan voor een vriendje.

Ach,Aerts007 had ook nog ergens een bericht kunnen plaatsen over de reden waarom die zijn profiel heeft opgezegt zodat veel van dit gezeik niet nodig is.

Hij had hier nu zelf kunnen ouwehoeren hierover in plaats van anderen het voor hem laten opnemen.

Die opmerking was niet nodig van Reinbo maar de reactie van Aerts007 is wel erg overdreven.

Misschien heeft het er helemaal niks mee te maken en lullen we hier over niks

ninoboy1

• 222 messages
  • 0 votes

HarmJanStegenga wrote:

(quote)
Dat sloeg dus ook op aerts007.

Als iemand zich uitschrijft om zo'n onbenullige reden weet ik het ook niet meer. Ga me hier voor de rest ook niet mee bemoeien. Grote onzin allemaal. Kom op zeg...

Ik ga me even moeien, als het mag van de crew en mods.

Ik ben de zoon van aerts ,de reden dat hij zich uitgeschreven heeft is het feit dat hij inderdaad nogal redelijk betrokken was in deze onbenullige zaak

Als bepaalde pubers hier grappen gaan over maken,en men meld dit, gaan de mods hier redelijk humoristisch over.Waaruit blijkt dat hun IQ gelijkstaat aan hun leeftijd.Dat kan men toch aannemen,niet? Niemand hier die zijn verantwoordelijkheid durft nemen, toch niet over zulke zaken.

En inderdaad verry strange dat die zelfde personen zich nu niet laten horen, maar waar ligt de grens?

Gaan we elke kankerpatient ook een beetje uitlachen, per slot van rekening kent iemand wel zo iemand die de ziekte heeft.

Gaan we ook met z'n allen lachen, of is er misschien iemand die zich geraakt voelt.

Zijn er dan geen normen meer? Of hoeft dit niet op een filmsite?

Ergens ben ik fier op mijn vader dat hij uitgeschreven heeft, toch nog iemand met respect voor anderen.

Lullen en zeiken over debiele films oke, voor de rest zijn er voor bepaalde mensen nog grenzen! Wat een geluk zou ik zeggen!

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

En daarom moet je je maar gelijk uitschrijven? Ik bedoel, je kan natuurlijk ook gewoon even weg van de computer en je bezatten.

ninoboy1

• 222 messages
  • 0 votes

Pastichio Rocker wrote:

En daarom moet je je maar gelijk uitschrijven? Ik bedoel, je kan natuurlijk ook gewoon even weg van de computer en je bezatten.

Of je laten bannen is ook een optie natuurlijk.

Misschien had hij wel genoeg van de moviemeter familie!

Kan ik wel ergens begrijpen, vrienden onder elkaar.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

ninoboy1 wrote:

(quote)

Ik ben de zoon van aerts ,de reden dat hij zich uitgeschreven heeft is het feit dat hij inderdaad nogal redelijk betrokken was in deze onbenullige zaak

Als bepaalde pubers hier grappen gaan over maken,en men meld dit, gaan de mods hier redelijk humoristisch over.Waaruit blijkt dat hun IQ gelijkstaat aan hun leeftijd.Dat kan men toch aannemen,niet? Niemand hier die zijn verantwoordelijkheid durft nemen, toch niet over zulke zaken.

En inderdaad verry strange dat die zelfde personen zich nu niet laten horen, maar waar ligt de grens?

Gaan we elke kankerpatient ook een beetje uitlachen, per slot van rekening kent iemand wel zo iemand die de ziekte heeft.

Gaan we ook met z'n allen lachen, of is er misschien iemand die zich geraakt voelt.

Ergens ben ik fier op mijn vader dat hij uitgeschreven heeft, toch nog iemand met respect voor anderen.

Lullen en zeiken over debiele films oke, voor de rest zijn er voor bepaalde mensen nog grenzen! Wat een geluk zou ik zeggen!

Take it easy makker! Het leven is al zo kort

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Het leven is kort inderdaad, misschien zelfs te kort om deze louter te vullen met niet ter zake doende opmerkingen.

Zo zie ik nergens hoofdletters of schreeuwende onliners staan in het stuk geschreven door ninoboy1. Ninoboy1 schrijft hier gewoon zijn mening, deze afdoen als vermeend "hysterie" is dan ook een dooddoener en weinig inhoudelijk.

Reageer gewoon inhoudelijk eens op z'n stuk of reageer gewoon niet. Emoticons plaatsen kan iedereen.

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Die zoon heeft wel zijn woordje klaar,prachtig.

Zou wel zwak zijn als zijn berichtten nu gewist worden door de mods,want aangezien reinbo's opmerkingen met een korreltje zout genomen moesten worden kunnen deze opmerkingen van ninoboy ook wel blijven staan...

Mooi gesproken Ninoboy,je vader zal trots op je zijn

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

@ Dragje: Ik heb geen zin om met jou hierover in discussie te gaan nu, maar volgens mij mag iedereen hier plaatsen wat hij/zij wil. Ik heb hier al eens onzinniger berichten gelezen hoor. Dat wat jij nu plaatst is niet onnodig ofzo?

Back ontopic.

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Take it easy Linn,het leven is al zo kort

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

ninoboy1 wrote:

(quote)

"Met alle respect": . Zo vader, zo zoon.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Linn wrote:

@ Dragje: Ik heb geen zin om met jou hierover in discussie te gaan nu, maar volgens mij mag iedereen hier plaatsen wat hij/zij wil. Ik heb hier al eens onzinniger berichten gelezen hoor. Dat wat jij nu plaatst is niet onnodig ofzo?

Zoals ik al eerder vandaag zei: sommige mensen hier hebben geen lev... nemen MM veels te serieus. Doe rielekst en als een antwoord je niet bevalt, ga er dan niet zo serieus op in, denk aan de leuke dingen in het leven, laat de computer voor wat het is en ga eens naar buiten.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Nou inderdaad zeg, dit neemt wel een beetje Second Life-vormen aan hier...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ook weer behoorlijk onzinnige opmerking. Alsof alles in het leven en ook op het internet allemaal maar niet zo serieus genomen moet worden. Ik zou zo niet willen leven hoor, door alles maar losjes op te vatten.

Enfin, die bezem mag hier flink doorheen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

Ben één dagje niet online en heb blijkbaar een hele discussie gemist. Nogal een storm in een glas water blijkbaar. Beetje relativering zou sommige mensen wel eens van pas komen. 't Leven is zoals neo zegt al serieus genoeg.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Zoals ik al eerder vandaag zei: sommige mensen hier hebben geen lev... nemen MM veels te serieus. Doe rielekst en als een antwoord je niet bevalt, ga er dan niet zo serieus op in, denk aan de leuke dingen in het leven, laat de computer voor wat het is en ga eens naar buiten.

Heb jij het nu tegen mij?? Ben de hele dag al buiten geweest hoor..

Onderhond

• 87597 messages
  • 12848 votes

dragje wrote:

deze afdoen als vermeend "hysterie" is dan ook een dooddoener en weinig inhoudelijk.

Maar wel terecht natuurlijk.

"zijn er dan geen normen meer" zijn uitspraken eigen aan gefaked verontwaardige politici en opas. Niet aan "zoon" Aerts. Sowieso heeft die familie trouwens de neiging om plots een ander lid te laten opduiken wanneer het ene zich uitgeschreven heeft. Is zeker niet de eerste keer.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Linn wrote:

(quote)

Heb jij het nu tegen mij?? Ben de hele dag al buiten geweest hoor..

Nee, ik bedoel al die figuren die hier gelijk op hun achterste poten staan als er iets 'verkeerds' wordt gezegd, en dan de ziekelijke neiging hebben om iedereen dit te laten weten. Het onrecht!

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Film Pegasus wrote:

Ben één dagje niet online en heb blijkbaar een hele discussie gemist. Nogal een storm in een glas water blijkbaar. Beetje relativering zou sommige mensen wel eens van pas komen. 't Leven is zoals neo zegt al serieus genoeg.

Dat was mijn hele punt niet. Ik pleitte er juist voor dat dingen niet maar meteen al van de tafel geveegd moeten worden als 'je moet het niet zo serieus nemen'. Zowel hier op MM als elders. Als een keer iemand een grap niet kan waarderen en zich gekwetst voelt is het erg makkelijk om er totaal geen begrip voor te tonen. Mij doet die hele grap ook helemaal niks, maar als een gast op de site (zoals iedereen dat is) zich gekwetst voelt moet dit meteen als onzin worden weggezet. Of zo'n bericht wel of niet verwijderd doe ik geen uitspraken over, want dat vind ik vrij lastig en laat ik liever aan moderators over.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Als Aerts mij gevraagd had mijn opmerking weg te halen had ik dat heus wel overwogen. Maar zijn eerste reacties waren er niet een van iemand die geschokt of gekwetst was. Hij gaf mij gewoon van repliek (Insinueerde dat ik een 12 jarige peutermoordenaar was....). Kan ik verder best hebben, maar wel erg vreemd dat je dan zelf zo reageert......

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

neo wrote:

Ook weer behoorlijk onzinnige opmerking.

Niet dus. Ik doel op het feit dat half MovieMeter zich weer stort op zoiets ontiegelijk onbenulligs. Paar PM'etjes, modje erbij, zaak opgelost. Maar nee hoor, dit moet zonodig weer opgeblazen worden en dagen lang bediscussieerd worden. Get a life.

neo wrote:

Enfin, die bezem mag hier flink doorheen.

Ja.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.