• 178.267 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.422 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Prima voorstel. Ik zou er ook wel enkele genre aanduidingen bij willen.

Dan denk ik bijvoorbeeld aan Martial Arts, en nog enkele andere.

En wat denk je van chanbara en jidai geki?

Er staan hier heel veel films op de site die nu onder het genre drama of actie vallen.

Maar meer genres wil natuurlijk ook zeggen dat er heel wat films aangepast moeten worden. Wie gaat dat doen? De crew heeft al handenvol werk met het behandelen van de toevoegingen en met het corrigeren van filmposters en dergelijke.

Daarom vrees ik dat er geen genres zullen bijkomen op de site. Ik denk ook dat dit al eens eerder gevraagd is.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Eens wat betreft de martial arts film.

Logico

• 80 messages
  • 0 votes

Dat lijkt me echt een downgrade voor de site. Moviemeter is een site voor de massa en een massapubliek zit niet te wachten op details. De mensen die wel details willen kunnen binnen 1 klik worden doorverwezen naar IMDB.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Martial arts als extra genre is geen downgrade maar een verrijking voor de site. Nu staat het allemaal onder het genre actie.

Transformers, Die Hard,..... allemaal films die onder actie staan. Maar dat is een totaal ander soort films dan de films die onder het genre martial arts vallen. Er mag best wel eens een onderscheid gemaakt worden.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Hoe kan martial arts een downgrade zijn?

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Moviemeter is een site voor de massa en een massapubliek zit niet te wachten op details.

Martial arts als genreduiding is geen detail. Vind het zelfs ongelooflijk dat het hier niet eerder doorgevoerd is. Scheiding in toon qua komedie vind ik wel erg gedetailleerd.

Logico

• 80 messages
  • 0 votes

Als martial arts zich genoeg kan onderscheiden van het genre actie zou het wel iets kunnen toevoegen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zwarte komedie aanduidelijk lijkt me erg nuttig. Een film als Fight Club of Snatch zou daaronder vallen. Nu heten ze nog komedie maar dat zijn ze zeker niet. Dan denk ik aan heel andere films.

Onderhond

• 87597 messages
  • 12849 votes

Het hele probleem met die toevoegingen is dat het geen opzich staande genres zijn, maar subgenres die steeds onder een grotere noemer vallen. Een martial arts film zal namelijk altijd een actiefilm zijn.

Je zoekt dus niet naar genre uitbreidingen, maar verfijningen van huidige genres.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Ik kan me ook vinden in het voorstel van Querelle. Vooral wat betreft het melodrama. Animatie staat hier ook, dat is natuurljik al helemaal geen genre, dus die hele genre aannduiding kan nog wel wat verbetering (noem het verfijning, verdieping, verbreding - het is in elk geval een verbetering) gebruiken.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Martial Arts vind ik een prima toevoeging. Melodrama en gothic gaan mij te ver. Vind Outsiders ook gewoon drama. Experimental zou kunnen, maar ik vrees dat dat al gauw aan elke niet mainstream film gaat worden toegevoegd. Het zou dan enkel voor echt experimentele films moeten worden gebruikt en dat zijn er niet zo veel...

Onderhond

• 87597 messages
  • 12849 votes

Dus als je dan in de toplijst "Actie" gaat kijken staat er geen enkele martial arts film meer in Zulke verfijningen op hetzelfde niveau zetten als hoofdgenres is gewoon onzinnig.

Dat er wat verfijningen toegevoegd zouden mogen worden, daar ben ik het dan wel weer mee eens.

En ook al eerder gezegd, maar Animatie zou een aanduiding moeten worden ipv een genre, maar vrees dat dat technisch niet zo eenvoudig is.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

Wat ik me afvraag:

indien iemand zich uitschrijft, verdwijnen dan ook zijn toegevoegde films van de site???

Dit n.a.v. films waarvan ik zweer dat ik ze ooit op de site heb gezien, maar die later soms zomaar weer (opnieuw?) werden toegevoegd.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Nee.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

Pastichio Rocker wrote:

Nee.

Nee, meneer, hè!

Maar heb ik soms last van deja-vu's, of zijn soms tijdelijk films verdwenen en weer toegevoegd op de site (o.a. The Demon van Yoshitaro Nomura)?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Dus als je dan in de toplijst "Actie" gaat kijken staat er geen enkele martial arts film meer in Zulke verfijningen op hetzelfde niveau zetten als hoofdgenres is gewoon onzinnig..

Dat hoeft helemaal niet je kan immers twee genres toekennen.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Logico wrote:

Moviemeter is een site voor de massa en een massapubliek zit niet te wachten op details.

.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Waar is die tijd gebleven kos, dat MovieMeter nog niet voor de massa was?

Onderhond

• 87597 messages
  • 12849 votes

Reinbo wrote:

Dat hoeft helemaal niet je kan immers twee genres toekennen.

Maar actie als genre toevoegen is overbodig aangezien elke martial arts film toch wel een actiefilm is. En dat maakt het toevoegen van andere hoofdgenres alweer onmogelijk.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

De toevoeger kan in het plotje vermelden om wat voor een eventueel subgenre het gaat. "Deze tragi-komedie..."

Of gebruik later desnoods de correctiefunctie.

aerts007

• 1324 messages
  • 54 votes

Discussie bij Eden Lake-:Nee, in België sluiten ze jongeren van deze leeftijd op in hun kelder...

Reinbo heeft even een steek laten vallen zou ik zeggen.

Droevig!

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

aerts007 wrote:

Discussie bij Eden Lake-:Nee, in België sluiten ze jongeren van deze leeftijd op in hun kelder...

Droevig!

Alweer?Ja erg droevig...

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Wat is de context en waar is die smiley gebleven.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

aerts007 wrote:

Droevig!

Dit hoort niet in dit topic, meld het met de misbruik knop zou ik zeggen

aerts007

• 1324 messages
  • 54 votes

Querelle wrote:

(quote)

Dit hoort niet in dit topic, meld het met de misbruik knop zou ik zeggen

Bij deze..

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Weet er iemand hoe je afbeeldingen kunt aanpassen zodat je films kunt toevoegen (de poster lukt me nooit)?

Alvast bedankt !

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Kr!kke wrote:

Weet er iemand hoe je afbeeldingen kunt aanpassen zodat je films kunt toevoegen (de poster lukt me nooit)?

Alvast bedankt !

De MM-Wiki geeft tekst en uitleg: klik!!

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

OK, merci

Hopelijk lukt het me nu

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Baggerman wrote:

(quote)

Nee, meneer, hè!

Sorry opa.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)

12 uur is inderdaad bedtijd.

Haha. Maar nu even serieus?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.