• 178.285 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.493 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

arjan_hoek wrote:

Ok bedankt Lijkt me niet het handigste systeem trouwens. Lijst met films zou makkelijker zijn, met de waardering erachter, maargoed.

Als je naar beneden scrolt op je userpagina zie je ook een lijst van de 25 meest recente stemmen die je geplaatst hebt. Zolang je minder als 25 stemmen hebt, is die lijst dus eigenlijk een overzicht van al je stemmen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

MR APOCALYPSE wrote:

Ik wil niet nog meer klagen na mijn laatste bericht,maar kan het ff niet laten.

Uit nieuwsgierigheid klik ik net op een topic genaamd gebruikersmijlpalen.

Dan heeft iemand bijvoorbeeld op 400 films gestemd of 10.000 berichtten geplaatst en gaat iedereen hun feliciteren.

Zelfs iemand die 4444 berichtten geplaatst heeft waarna zat mensen hem feliciteren. Niet te geloven.

Ik dacht ff dat het een grap was maar dit is gewoon serieus.

Mensen controleren echt hun statistieken om het daar neer te kunnen zetten(weer die aandacht he) en dan zijn er genoeg mensen die dan hun felicitaties uiten alsof ze een diploma hebben behaald.

Behoorlijk triest naar mijn bescheiden mening.

Nu ga ik niet meer klagen

Ik blader dit topic sinds een tijdje weer eens door en kwam deze nog tegen. Ik moet zeggen, treffend verwoord. Lekker doelloos inderdaad om mensen te feliciteren met een reactie aantal. Hiermee moedig je bij bepaalde users hun gespam ook nog aardig aan ook. Een mijlpaal vind ik een aantal stemmen, meningen of periode dat ze lid zijn op MM. Niet dat iemand de 1500 reactie's heeft bereikt want dat kan iedereen en het is ook niet knap ofzo. Tegenwoordig zie ik lieden voor de gekste '''mijlpalen'' er wat posten.

Ik vind trouwen wat Reinbo zei over het onzichtbaar maken van het aantal reactie's voor andere leden een nuttig idee. Behalve jezelf misschien heeft niemand er wat aan en het ontmoedigd ook spammen.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik vind trouwen wat Reinbo zei over het onzichtbaar maken van het aantal reactie's voor andere leden een nuttig idee. Behalve jezelf misschien heeft niemand er wat aan en het ontmoedigd ook spammen.

Ik vind het een kolderieke gedachte om op een 'openbaar discussie platform' reacties van bepaalde bezoekers onzichtbaar te kunnen maken.

Mochten mensen serieus niet in staat zijn schouders op te halen bij datgeen wat op een openbaar forum wordt geschreven en mogelijk hier 'emotioneel' hinder bij ondervinden dan betreft zo'n functionaliteit geen remedie; de daadwerkelijke oplossing zit dan overduidelijk tussen de oren.

Geloof me, zo'n oplossing zal zonder twijfel resulteren tot over en weer stormbuien vol klachten. Bovendien is het nog maar de vraag waar de 'grens' ligt. Het is mijns inziens alleen de taak van moderators om in 'extreme' gevallen in te grijpen en niet om voor Griekse goden te gaan spelen om iemand zijn/haar reacties 'wel' toe te staan maar deze onzichtbaar te maken voor derden. Overbodig, maar vooral een zinloze methodiek.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Onzichtbaar maken is natuurlijk onzin. Alleen het bestaan van dit lijstje is met de komst van het 'meningenlijstje' en het berichtencount in vele games-topics behoorlijk ridicuul. Dat lijstje kan van mijn part in de prullenbak gegooid worden. Ik zie er de meerwaarde niet van in.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Zo'n lijst toont hooguit aan hoe 'actief' personen zich op een forum manifesteren. Derhalve voegt het inhoudelijk inderdaad niets toe.

Maar als men hier blij van wordt of hier enig waarde aan hecht vind ik het prima verder. Ik denk echter dat gedetailleerde en server gerelateerde statistieken wel van waarde zijn voor de 'makers' van deze site maar daar hoort deze lijst dan weer niet tussen.

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Mug wrote:

Onzichtbaar maken is natuurlijk onzin. Alleen het bestaan van dit lijstje is met de komst van het 'meningenlijstje' en het berichtencount in vele games-topics behoorlijk ridicuul. Dat lijstje kan van mijn part in de prullenbak gegooid worden. Ik zie er de meerwaarde niet van in.

Eens,eerste keer dat ik dit lijstje zie en wat is het nut ervan?

Ik zou als ik onderhond en reinbo enz was maar eens afvragen of er niks anders in het leven is dan moviemeter...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik vind dat een handige lijst. Kun je snel klikken op de users die hier veel komen om snel te zien of zij nog ergens op gestemd hebben. Kan ook bij user-updates, maar dit werkt sneller.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Die berichten toplijst zegt niet eens zoveel over hoe vaak iemand hier komt. De ene persoon kan hier 4 uur op een dag zitten en 2 berichten plaatsen, terwijl de andere persoon hier 4 uur zit en 45 berichten plaats.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Het idee van bepaalde berichten onzichtbaar maken binnen een topic is volslagen belachelijk. Het enige waar ik toekomst in zie is om hele topics onzichtbaar te kunnen maken. Dat je er zelf ervoor kan kiezen om een hele categorie onzichtbaar te maken en ook individuele topics uit welke categorie dan als zichtbaar of onzichtbaar kan aanvinken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb toch nooit wat gezegd over bepaalde berichten onzichtbaar maken? Ik doelde op het niet meer weergeven van het aantal berichten dat is gepost van de leden.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Ah, je zin was nogal verwarrend.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Pastichio Rocker wrote:

Waarom blijft de tent hier altijd precies om 0:03 uur ongeveer een minuut hangen? Heb het echt elke dag.

Misschien moet ik ook wel eens wat vroeger naar bed, vooral als je moet werken de volgende dag.

12 uur is inderdaad bedtijd.

jackie chan

• 296 messages
  • 1479 votes

Ik heb dit niet doorgelezen. Maar ik zie graag een TOP 100/250 VAN NEDERLANDS TALIGE FILMS (dus ook Vlaamse films).

Er wordt vaak gezegd dat Nederlandse films slecht zijn. Laten we dus een top 100/250 van Nederlandstalige films erop zetten.

Alleen Nederlands dus GEEN films die zich gedeeltelijk in NL afspelen (als Who Am I? of Diamants are forever). Ook geen films van bijv. Jansen (One spy). Want deze zijn toch niet echt Nederlands.

Schnitzel paradijs waar bijv wel veel Turks/ Marokkaans in wordt gesproken maar toch 90% Nederlandse cast. Of Flodder in New York dat valt dus wel onder de Nederlandse films.

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en hoop dat het te realiseren valt. Lijkt me toch een leuke promotie. voor de Nederlands talige film

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

Flauwe reacties verwijderd.

@Jackie Chan: We hebben voor elk land een lijstje, ook voor Nederland. Te bereiken als je bij toplijsten naar overigen gaat en dan bij landen Nederland selecteert. Hij is wel wat korter dan een top 100 of top 250, maar als de lijst zo lang zou worden zou het gemiddelde van de laatste plaats niet hoog meer zijn.

Baldur

• 691 messages
  • 3075 votes

starbright boy wrote:

Flauwe reacties verwijderd.

Op die van Jordy na dan

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

In Film > Overige films > Harper's Island:

Mag deze er niet op? Dit is toch ook een miniserie?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Kan helaas niet op de site. Ik zie dat het hier 13 afleveringen bevat, en dat is meer dan het max. afleveringen dat een miniserie mag bevatten op Moviemeter.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nog een kleine ergernis. Kunnen we overmatig hoofdletter gebruik in de username niet verbieden...... Zijn bovendien ook vaak vervelende users die dat doen.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Knisper wrote:

Kan helaas niet op de site. Ik zie dat het hier 13 afleveringen bevat, en dat is meer dan het max. afleveringen dat een miniserie mag bevatten op Moviemeter.

Maar een serie als The Triangle duurt maar een half uurtje langer in totaal en die mag wel.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Spartaan1986 wrote:

(quote)

Maar een serie als The Triangle duurt maar een half uurtje langer in totaal en die mag wel.

Nogmaals, het gaat om het aantal afleveringen. 7 is het maximum.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Reinbo wrote:

Nog een kleine ergernis. Kunnen we overmatig hoofdletter gebruik in de username niet verbieden...... Zijn bovendien ook vaak vervelende users die dat doen.

Ach, heel kleine ergernis niet? Mij stoort het alvast niet. En of het daadwerkelijk vervelende users zijn weet ik niet, maar als ze vervelend doen zullen de mods zich er wel mee bezighouden neem ik aan.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

Dacht precies hetzelfde toen ik zonet zo'n schreeuwerige nick zag staan. Zelfde geldt trouwens voor gebruikersnamen met leestekens erin zoals %%%%%%. Ben ze zelfs met hartjes tegengekomen.

Groetjes,

Ap☼ll♣n♦sc♡

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Ergenis zijn mensen die over alles wat te zeiken en huilen hebben..

Boehoehoe iemand met hoofdletters in zijn naam boehoe

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Lelijke clowns als avatar zouden ze ook moeten verbieden.

Maar alle gekheid op een stokje, zo'n raar voorstel is het echt niet Genoeg forums waar het al niet kan hoor.

%u2022 Geen overbodige hoofdletters

%u2022 Geen leestekens of andere speciale tekens

%u2022 Cijfers alleen als dit niet te vermijden is of een aanwijsbare functie heeft

%u2022 Geen "breezer" of "1337"-taal dus

%u2022 Het moet (redelijkerwijs) fatsoenlijk uit te spreken zijn en begrijpelijk leesbaar voor iedereen

%u2022 Geen URL of email-adres (of iets wat hierop lijkt)

%u2022 Geen naam van een organisatie

Een tip bij het inschrijven: kies een gebruikersnaam waardoor je niet traceerbaar bent. Bedenk dat al je bijdragen openbaar zijn, en door zoekmachines geïndexeerd zullen worden. Wellicht ben je over enkele jaren minder trots op je denkbeelden van nu; realiseer je dat wanneer je over enige tijd mocht solliciteren je mogelijke werkgever je berichten van hier en nu kan achterhalen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Gelukkige voelt de betreffende user zich onmiddellijk aangesproken.... En hij komt weer met zijn standaard geklaag dat iedereen zeurt...

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Ik wil het best me naam veranderen,waar kan dat?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

MR APOCALYPSE wrote:

Ik wil het best me naam veranderen,waar kan dat?

Stuur een pm naar een moderator.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Ik zou graag zien dat er een aantal genre aanduidingen bijkomen w.o.:

- melodrama. Of te wel Soap Opera. Er is een groot verschil met normale drama films en melodrama's. Melodrama's hebben een veel groter tempo, zijn veel minder realistisch en eerder moraal gebonden dan werkelijkheids gebonden.

Ik noem de films van Douglas Sirk, een aantal van F.F. Coppola w.o. the Outsiders, the Cotton Club en the Day of the Locust (Schlesinger).

- Gothic. Een aantal horrorfilms kun je allang geen horror meer noemen, maar worden wel zo genoemd omdat het vroeger onder het horror genre viel. Te noemen zijn de films van Whale, Browning, Corman, Fisher (en alles van de Hammer studio's) en Bava. En sommige films kun je desnoods classificeren als Gothic/ horror.

- Zwarte Komedie/ Tragikomedie/ Lichte Komedie: Op MM kennen we alleen de genre aanduiding komedie. Terwijl in naslagwerken die ik vroeger raadpleegde en in common language bovenstaande genre aanduidingen ook vaak de revu passeerden. Veel Japanse komedie, een aantal werken van Fassbinder en natuurlijk ook veel Britse komedies zijn gewoon Black Comedy. Tragikomedie en Lichte Komedie hoeft voor mij niet zo nodig, maar ik denk wel dat je films op die manier beter kan onderscheiden van normale komedie of drama.

- Experimenteel: Als tussenvorm, films die eigenlijk geen genre hebben, abstract zijn of vernieuwend zijn. In combinatie met een genre aanduiding meer verhelderend denk ik.

Just an Idea!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Het komt vaak voor dat mensen de film verkeerd benaderen omdat de genre aanduiding het nogal ruim neemt, dat is inderdaad iets wat best irritant kan worden maar om duidelijkheid te scheppen zul je tientallen sub-genres moeten toevoegen om het genre helemaal (precies) duidelijker te maken, en dat word dan weer zo warrig allemaal..lijkt mij

Logico

• 80 messages
  • 0 votes

Als ik bij een film 'experimenteel' of 'gothic' zou zie staan zou ik die nooit kijken. Laat maar gewoon lekker comedy of horror staan dan bepaal ik zelf wel hoe ik de film ervaar..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.