- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Kom je toevallig ook uit Leiden?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Kom je toevallig ook uit Leiden?
Denk jij ook dat LEIDENAAR187 terug is?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Over die gebruikersmijlpalen ben ik het ook wel mee eens.
Het is leuk als iemand een bepaald aantal toevoegingen heeft gehaald. Veel tijd in gestoken en dat is ook een mooie bijdrage aan de site. Zoiets is een mooie mijlpaal.
Maar je hebt ook mensen die het vermelden als ze 250 berichten hebben geschreven. Twee dagen later staan ze in dat topic met 300 berichten. Nog twee dagen later zijn het er 350. En dan 400.
Is het echt nodig om iemand om de 50 berichten te feliciteren?
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Ach ja, tuurlijk is zo'n gebruikersmijlpalen-topic er een beetje over, en God beware me, ik zal er nooit ook maar één keer in posten, maar als er nou mensen zijn die dat leuk vinden, waarom niet?
"Leven en laten leven", da's mijn motto.
I agree.
Ik zei al dat ik het wiel niet heb uitgevonden en iedereen zijn eigen ding moet doen.
Maar in deze topic mag je toch je mening wel geven.
That's all i'm doing 
beautifull
-
- 1 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Functie zoeken:
Jullie weten natuurlijk dat je op moviemeter ook uitgebreid kan zoeken naar films met de functie ´zoeken´. Maar als je dus bijvoorbeeld films wil zoeken die na 2007 zijn uitgekomen krijg je een lijst te zien, maar die lijst is maar beperkt. Soms stopt die opeens bij films die met een ´c´ beginnen of een andere letter (ligt eraan hoe veel films het zijn). Dus ik denk dat je naar de volgende lijst moet gaan door op een pijltje ofzo te klikken maar dat is er dus niet weet iemand hier iets meer van?
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1741 votes
gewoon bij het tabblad films en dan op zoeken klikken dan krijg je een hele lijst te zien en anders staat de film gewoon nog niet op de site. Beetje raar Topic trouwens
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
....Of pas antwoord geven als je daadwerkelijk een juist(er) antwoord hebt ipv giswerk en gelul in de ruimte. Zoeken naar grote lijsten is (helaas) onmogelijk, er is een maximum van (ik dacht) 100 titels die je te zien krijgt. Je doet er verstandiger aan je zoektocht enger te definieren.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zou graag een top 100 of top 250 willen zien op basis van de 100 users met de meeste stemmen. Gewoon om te kijken in hoeverre de mening van veelstemmers (die een uitgebreid referentiekader hebben) afwijkt van de 'massa'.
Hoeft geen prominente plaats te hebben, of van mijn part wordt hij eenmalig of eens per jaar samengesteld, maar ik ben wel zeer benieuwd.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Dan kan je toch gewoon naar Gebruikers gaan? Of bedoel je dat niet?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee, ik bedoel een beste film top 100 samengesteld uit de stemlijsten van de 100 users met de meeste stemmen.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Dat is ook een beetje zinloos Reinbo.
Er zijn hier ook users met veel stemmen die zelden of nooit een berichtje achterlaten. Hoe weet je dan wat je aan zo iemand hebt?
Voor hetzelfde geld stemmen ze gewoon maar om te stemmen.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
http://www.moviemeter.nl/users/reviews/
Ook wel benieuwd 
Van die users een top 250 voorgeschoteld krijgen leidt lijkt m.i. tot een bloedserieuze toplijst.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Yeeeeeeehhhhhh!!!! Ik sta zowat bovenaan!!!!! Whoehoeeee!!!! 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Net niet in de Top 50. Maar mijn superieure recensies schrijf je dan ook niet even in 5 minuten.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dat is ook een beetje zinloos Reinbo.
Er zijn hier ook users met veel stemmen die zelden of nooit een berichtje achterlaten. Hoe weet je dan wat je aan zo iemand hebt?
Voor hetzelfde geld stemmen ze gewoon maar om te stemmen.
Ach, het is ook geen exacte wetenschap. Geloof wel dat die personen veel films ook echt gezien hebben. 't zou leuk zijn al er een tool kwam waarmee je zelf allerlei lijstjes kon samenstellen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik zou graag een top 100 of top 250 willen zien op basis van de 100 users met de meeste stemmen. Gewoon om te kijken in hoeverre de mening van veelstemmers (die een uitgebreid referentiekader hebben) afwijkt van de 'massa'.
Erg goed idee
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Ook wel benieuwd 
Van die users een top 250 voorgeschoteld krijgen leidt lijkt m.i. tot een bloedserieuze toplijst.
Nog beter idee, denk ik.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ook wel benieuwd 
Denk het niet, want als je enkel van de eerste 100 users een top 100 of 250 (maakt niet uit) gaat samenstellen, dan kan bijvoorbeeld Reinbo zelf niet meedoen (staat 146ste).
Als je de hele lijst gaat gebruiken (250 users dus) dan sta ik er ook in, en dan mis je de hele opzet, want ik ben geen veelstemmer. Dus die reviews als leidraad gebruiken is ook niet de beste oplossing.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Maakt mij niet uit. Ik hecht ook weinig waarde aan de meningen lijst. Die funktionaliteit is nog nauwelijks ingeburgerd en zegt niets over het aantal films dat men heeft gezien.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Pff, ik zie dat Onderhond bij maar liefst 200 films waar hij op gestemd heeft nog geen review heeft geplaatst. Zwak hoor.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
121 om precies te zijn. Review van Acolytes is op komst.
aerts007
-
- 1324 messages
- 54 votes
Net niet in de Top 50. Maar mijn superieure recensies schrijf je dan ook niet even in 5 minuten.
Zet er dan wel even een smiley achter ja?
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Misschien was het geen grap ... 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Waarom?
arjan_hoek
-
- 10 messages
- 14 votes
In De Site > Algemeen > Sterren geven:
Kan ik ergens zien welke films ik sterren heb gegeven en hoeveel? Of alleen bij de film zelf?
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Dat kan: http://www.moviemeter.nl/user/85007/votes/
Via je eigen userpagina; via het tabblad: stemmen
Je kunt dan de films selecteren op het aantal sterren of op beginletter (cijfer) van de titel.
arjan_hoek
-
- 10 messages
- 14 votes
Ok bedankt
Lijkt me niet het handigste systeem trouwens. Lijst met films zou makkelijker zijn, met de waardering erachter, maargoed.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Waarom blijft de tent hier altijd precies om 0:03 uur ongeveer een minuut hangen? Heb het echt elke dag.
Misschien moet ik ook wel eens wat vroeger naar bed, vooral als je moet werken de volgende dag. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.