• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.542 actors
  • 9.376.805 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Kan er bij de updates misschien een tabblad Meningen komen? Kun je meteen kijken bij welke films een recensie geplaatst is?

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

AHWA wrote:

Kan er bij de updates misschien een tabblad Meningen komen? Kun je meteen kijken bij welke films een recensie geplaatst is?

Die functie is er al hoor.

Druk op je eigen naam en dan zie je het staan. Het laatste kopje (om het zo maar te zeggen) is het.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

"Bij de updates"...

Dus naast films, regisseurs, forumtopics, toevoegingen en trailers.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Ik probeer er overheen te lezen (maar dat lukt dus niet), maar kan er aub wat gedaan worden aan al die stompzinnige topics over horloges, ijsjes en nu ... kleding?

Gaat echt nergens over.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Bij je profiel kun je de Filmgame updates al uitschakelen. Misschien iets voor de toekomst om dit uit te breiden. Ik heb ook weinig met al die algemene, overige topics over het weer en horloges.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Die filmgames verschijnen toch al vanzelf niet meer bij de updates.

Misschien een idee om dat hele overigen/algemeen ook niet meer bij de updates te laten verschijnen.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Heb ik ook al een keer voorgesteld.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Maar filmgames zijn vaak best leuk, en niet alles in overig/algemeen is geneuzel in de marge, dus om alles uit te schakelen is ook geen optie.

Fox McCloud

• 951 messages
  • 841 votes

Kan iemand mij ook vertellen hoe je een filmlijst openbaar kunt maken?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Rechtsboven in ''Mijn films'' (en dan de betreffende map uiteraard) heb je een balkje met picogrammen. Het eerste pictogram moet je hebben. Ziet er hetzelfde uit als de edit knop hier.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

JohnWilliams wrote:

(quote)

Die functie is er al hoor.

Druk op je eigen naam en dan zie je het staan. Het laatste kopje (om het zo maar te zeggen) is het.

Ik had het over recensies van anderen. Lijkt me fijn als je dat mooi in een lijstje kunt zien, zonder eerste bij de films te hoeven zoeken.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Klik op de naam van iemand, en dan heb je rechtsboven ook "meningen". Als je daarop klikt, dan krijg je de meningen te zien van die persoon.

B_B

• 1969 messages
  • 776 votes

Volgens mij bedoelt ie bij de algemene updates Zou ik ook wel fijn vinden trouwens.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, precies. Dat je meteen kan zien bij welke films er recentelijk Meningen geplaatst zijn. Dat bedoel ik.

Spetie

• 38871 messages
  • 8159 votes

Dat zou inderdaad wel een mooie toevoeging zijn. Lijkt mij ook fijn om dat te kunnen zien.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

AHWA wrote:

Dat je meteen kan zien bij welke films er recentelijk Meningen geplaatst zijn.

Ja, dat zou inderdaad erg handig zijn.

Marker

• 1 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Niet afdrukken filmomschrijving.:

Bij het afdrukken van een filmbeschrijving ontbreekt het raam waar de filmomschrijving staat afgebeeld.

Bij een PrtSc afdruk is de tekst wel afgedrukt.

Wat is het probleem:

Mijn printer

Afdrukken van tekst niet toegestaan.

Fred.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

In het MJ-topic staat vrijwel alle tekst cursief. terwijl dit volgens mij niet de bedoeling is.

Film >> Cast en crew >> Michael Jackson

update: ook het linkermenu in dat topic

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Yekezzez wrote:

In het MJ-topic staat vrijwel alle tekst cursief. terwijl dit volgens mij niet de bedoeling is.

Film >> Cast en crew >> Michael Jackson

update: ook het linkermenu in dat topic

Je was me voor

Bossy3

• 42 messages
  • 1216 votes

Mag de natuurdocumentaire Life in Cold Blood (2008, 5 delen van 50 min) toegevoegd worden op moviemeter?

titia

• 601 messages
  • 1302 votes

In de forumtopics zet ik altijd vinkjes bij waar ik gebleven ben. Meestal werkt dat prima, klik ik het onderwerp aan en kan ik zo verder lezen vanaf waar ik gebleven ben.

Als dit bericht verwijderd is, dan ben je je vinkje kwijt, snap ik. Maar de laatste tijd gaat het vaker mis en springt hij terug naar (veel) oudere berichten. Ben ik de enige, of gaat er iets mis in de site?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Hee, ik zie vaak dat mensen screenshots als afbeelding in een quote hebben hier op MovieMeter. Kan iemand mij uitleggen hoe dat moet, want je moet toch altijd een link typen?

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Aantal berichten verwijderd. Het is niet de bedoeling dat individuele users hier besproken worden dat is bij iedereen zeker bekend inmiddels.

Stuur gewoon een alert in als je vermoed dat er iets niet pluis is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Damn, weer iets gemist

Scheep

• 7 messages
  • 8 votes

In Film > Algemeen > unleashed?:

hallo wie kan mij helpen?

ik zoek unleashed van jet li hier op de site maar hij is er niet?

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

In Overigen > Algemeen > R.I.P.:

Grappig toch dat dat verwijderen altijd gebeurt als ik het laatste woord heb gezegd.

Er wordt in diverse topics zoveel gediscussieerd over wat wel en niet kan en geroepen waar de grens moet worden gelegd, maar zou het in het geval van dit topic niet gewoon een harde afspraak gemaakt moeten worden over (zoals ik al zei) de aard van het topic?

Naar mijn idee mag iedereen die bekend is geplaatst worden, of het nou met films te maken heeft of niet. Want waar wil je de grens leggen met bijvoorbeeld de laatste overlevende van de Titanic?

Wordt er een crimineel geplaatst, bepaal dan zelf of je wel of niet RIP eraan toevoegt.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Mwah, dat is niets persoonlijks hoor Maar hier is het daar beter over discussiëren.

Discussie over de actualiteit zijn niet altijd te voorkomen en dat is op zich ook niet zo erg maar het is hier nu eenmaal geen FOK of GeenStijl.

Zo'n R.I.P topic is daar toch al extra gevoelig voor en uit het verleden is al vaker gebleken dat dergelijke discussie vaak ontaarde in politieke en/of religieuze discussies en die zijn absoluut niet toegestaan hier op de site.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

U-96 wrote:

Naar mijn idee mag iedereen die bekend is geplaatst worden, of het nou met films te maken heeft of niet. Want waar wil je de grens leggen met bijvoorbeeld de laatste overlevende van de Titanic?

Wordt er een crimineel geplaatst, bepaal dan zelf of je wel of niet RIP eraan toevoegt.

Ik prefereer toch wel enig vorm van relatie tussen de overledene en de wereld van de cinema; desnoods met die van de televisie.

Met het laatste trouwens overigens volstrekt eens.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Dan vind ik wel dat je de topic titel moet aan passen aan overleden.

Door het in een RIP topic te plaatsen moedig je (onweldenkende) mensen aan RIP te plaatsen. Zo was er bij Ferdi E. een 20 jarige user die zich volgens mij niet besefte wat de man gedaan had en volgens mij uit automatisme RIP plaatste. Dan kan kwetsend zijn voor mensen die daar (om goede/persoonlijke redenen) heel anders over denken. Met als gevolg heftige discussies.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.