• 178.291 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.542 actors
  • 9.376.848 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Bestaat er op MM ook al zoiets als: deze week zijn volgende films aan de site toegevoegd (met een link naar die films). ??

-fal

• 2028 messages
  • 2290 votes

Links boven op updates clicken en daar de tab "toevoegingen". Daar verschijnen ze meteen na toevoegen.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

Dk2008 wrote:

Bestaat er op MM ook al zoiets als: deze week zijn volgende films aan de site toegevoegd (met een link naar die films). ??

Jazeker. http://www.moviemeter.nl/updates/additions/

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Da's mooi. Bedankt voor het antwoord.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Apollinisch wrote:

Ik zie de films liever in een andere map verschijnen.

Doe ik iets verkeerd of behoort dat niet tot de mogelijkheden?

Goed punt, het "selecteer een map" venstertje zou daar ook moeten verschijnen. Gaat op de lijst.

Nonick2007

• 102 messages
  • 658 votes

Op 2 genres tegelijk kunnen zoeken, wordt daar aan gewerkt of is dat niet mogelijk?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Hee jongens, nu is Pastichio Rocker weer Unbanned. Ik vind het wel mooi. Hij is een coole gast maar een tijdelijke Bann bestaat dus ook?

Alfred Mok

• 128 messages
  • 191 votes

jumpstylemovie wrote:

Hee jongens, nu is Pastichio Rocker weer Unbanned. Ik vind het wel mooi. Hij is een coole gast maar een tijdelijke Bann bestaat dus ook?

Ik denk dat de crew het met elkaar moet bespreken. Het is niet zo dat hij waarschijnlijk een tijdelijke ban krijgt maar gewoon een 2e kans. Mocht deze er komen.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Maar hij is al weer terug hoor, dus die 2e kans heeft ie nu al.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat een tijdelijke ban niet echt bestaat. Ze geven verbannen users gewoon een tweede kans, mits ze zich verontschuldigen. Ik vermoed wel dat ze users die het echt te gortig hebben gemaakt geen tweede kans geven.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2865 votes

"The Only second chance I know, is the chance to make the same mistake twice."

Sorry, heb net State and Main gekeken (blijft een filmforum he).

Hoop dat PR gewoon unbanned blijft hoor, vind dat hij een fijne smaak heeft en de site goed levendig houd.

Iron Maiden

• 2651 messages
  • 7065 votes

de site levendig houdt door mensen op te fokken en proberen uit te lullen.

Ik heb hem niet gemist.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Laatste bezoek: 20 juni

Kan hier geen jaartal achter worden gezet? Makkelijk om te checken hoe lang een user al inactief is.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Dan heb ik niks gezegd.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Welcome back Pastichio Rocker.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Dank u.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Weet niet of het eerder is vermeld, ga geen 550 pagina's doospitten.

Misschien om onder de films bij de berichtvakken een soort van uitlegje geven van de richtlijnen waar posts aan moeten voldoen en tips over spoilertags e.d.

Dan heb je dit ook minder vaak denk ik:

Een waarschuwing voor de kids onder ons: Op MovieMeter zitten we niet te wachten op nietszeggende reacties als "vet cool man!", of "eg wel de bom". Een taalfoutje is natuurlijk absoluut niet erg, maar probeer normaal mee te discussiëren, en plaats alleen een bericht als je iets te melden hebt.

Komt nog te vaak voor, heb niet het gevoel dat mensen dit lezen.

Scheelt moderators denk ik ook wel wat werk

aerts007

• 1324 messages
  • 54 votes

rep_robert wrote:

Weet niet of het eerder is vermeld, ga geen 550 pagina's doospitten.

Misschien om onder de films bij de berichtvakken een soort van uitlegje geven van de richtlijnen waar posts aan moeten voldoen en tips over spoilertags e.d.

Dan heb je dit ook minder vaak denk ik:

Een waarschuwing voor de kids onder ons: Op MovieMeter zitten we niet te wachten op nietszeggende reacties als "vet cool man!", of "eg wel de bom". Een taalfoutje is natuurlijk absoluut niet erg, maar probeer normaal mee te discussiëren, en plaats alleen een bericht als je iets te melden hebt.

Komt nog te vaak voor, heb niet het gevoel dat mensen dit lezen.

Scheelt moderators denk ik ook wel wat werk

Alsof de mensen alle andere zever en kul lezen?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Getuige de discussie bij the Hangover wel ja.

En ja, mensen lezen het inderdaad. Dat jij je er niet aan stoort ok, maar anderen wel.

Waarom zou MovieMeter het anders in hun welkomstmailtje neerzetten, om je er vervolgens nooit aan te houden?

Het is denk ik ook gewoon handiger voor Moderators als de mensen normaler posten en ook meer verstand van zaken hebben over bv. the spoilertags.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Als je bij een User kijkt zie je bij laatste bezoek bijvoorbeeld 19:00 staan.

Betekent dat dat ie om 19:00 is ingelogd of dat ie om 19:00 is uitgelogd?

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Het laatste tijdstip dat diegene online (ingelogd) was op de site wordt weergegeven in het profiel.

Moet je maar eens controleren bij mensen die online zijn (of bij jezelf), dan zie je (als je later nogmaals op de usernaam klikt) dat het tijdstip verandert.

KB-013

• 33 messages
  • 21 votes

Toen ik een te grote avatar had moest ik een deel uitknippen, dit liet hij helaas niet goed zien in Firefox.

Ik opende Moviemeter daarna nog eens in IE7 en daar deed hij het ook al niet.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Klopt, dat uitknippen is hoe dan ook verneukt.

aerts007

• 1324 messages
  • 54 votes

rep_robert wrote:

Getuige de discussie bij the Hangover wel ja.

En ja, mensen lezen het inderdaad. Dat jij je er niet aan stoort ok, maar anderen wel.

Waarom zou MovieMeter het anders in hun welkomstmailtje neerzetten, om je er vervolgens nooit aan te houden?

Het is denk ik ook gewoon handiger voor Moderators als de mensen normaler posten en ook meer verstand van zaken hebben over bv. the spoilertags.

Ik bedoel, het gaat hier over een komedie.Of men vind zoiets leuk,of men vind zoiets niet leuk.Is het dan nodig om elke grap te belichten waar men in een deuk lag?Of bv:'' gisteren met een paar vrienden na een etentje naar Hangover gaan kijken''. Zulke zaken intereseert toch weinige mensen.Dat hoort thuis in een soap.

Leuke film,of goeie film. Als men zich daar al aan gaat storen.Heeft iemand daar iets aan....,neen.Maar storen,komaan zeg!

Bla

• 769 messages
  • 2146 votes

Geen idee waarom maar een nieuwe avatar gebruiksklaar maken levert veel problemen op. Wanneer je een afbeelding hebt geselecteerd moet je een gedeelte van de afbeelding weer selecteren wat vervolgens je avatar wordt maar dat vierkant loopt gigantisch te kutten. Kan aan mij liggen, dan moet ik het er maar mee doen.

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

Dat probleem had ik ook. Maar na lang "kutten" is het me dan toch gelukt.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik snap eigenlijk niet wat al die heisa is. Wat ik doe is gewoon een afbeelding pakken, een deel eruit snijden met Irfanview en dat verkleinen tot 54 x 54. Uploaden en het is klaar.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Dante's Cove (2005) is naar het televisie-forum verplaatst aangezien het een tv-serie betreft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.