- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Had ook het idee dat het de laatste tijd steeds erger werd. Maar misschien omdat het me begon te storen, dat ik er meer op ging letten.
Pastichio Rocker had ook heel wat trouwe "fans". Kijk maar eens in dit topic. Die mensen willen steeds meer en daar is hij slachtoffer van geworden.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Je weet niet waar je over praat. Haha. 
Als je wat beter leest, lees je dat ik zeg dat het hier op Moviemeter juist goed is.
Daarom respecteer ik de mods hier ook (behalve die ene dan), ze voelen zich niet zo verheven boven ons, de users.
'behalve die ene dan', over goed lezen gesproken.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ja, behalve die ene inderdaad. Waarvan ik de naam niet noem, goed he? Als ik de naam nou had genoemd, had ik me wel iets kunnen voorstellen dat jij voor diegene op komt, maar nu niet echt.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ja, behalve die ene inderdaad. Waarvan ik de naam niet noem, goed he? Als ik de naam nou had genoemd, had ik me wel iets kunnen voorstellen dat jij voor diegene op komt, maar nu niet echt.
Heel goed, in plaats van de naam te noemen, wat mij verder niet interesseert, plaats je wel een suggestief bericht dat zich onder de appels een rotte tussenzit.
Waarvan akte, en nu?
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
Nee, hij maakte alleen in de maanden dat hij hier zat schijnbaar met enige regelmaat schuldig aan 'gedrag' waarvoor hij het verzoek had van de moderators hiermee op te houden. Op een gegeven moment overschrijd je dan een grens.
Met enige regelmaat als in een 10-tal berichten per dag (gebaseerd op de reden die door kappeuter aangedragen werd)?
Als dat echt het probleem was dan verwacht ik toch van een mod dat ze kordater optreden, zeker als er geen beterschap zichtbaar is.
En die "naam" zal trouwens wel starbright boy zijn. De enige die volgens mij zowel hier als op MuMe opereert. Altijd een zeer eerlijk en betrouwbare mod gevonden trouwens, maar dat ter zijde.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Heel goed, in plaats van de naam te noemen, wat mij verder niet interesseert, plaats je wel een suggestief bericht dat zich onder de appels een rotte tussenzit.
Klopt.
Waarvan akte, en nu?
Zeg het maar. Jij moest zo nodig reageren?
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Met enige regelmaat als in een 10-tal berichten per dag (gebaseerd op de reden die door kappeuter aangedragen werd)?
Als dat echt het probleem was dan verwacht ik toch van een mod dat ze kordater optreden, zeker als er geen beterschap zichtbaar is.
Wellicht, maar het lijkt mij een lastige zaak hier een 'grens' aan te stellen. PR 'misdroeg' zich niet op een wijze dat een direct 'ban' vereiste, daar is iedereen het wel over eens.
We spreken hier dan ook niet over elke zin die PR achterliet maar over enkele 'misstappen' die naderhand in aantal toenamen i.p.v. afnamen.
In de berichtgeving van PR in deze draad geeft hij duidelijk aan dat hij sarcastische opmerkingen maakte richting andere users. Dit kan voor sommige users als ergerlijk worden ervaren (zo getuige ook enkele opmerkingen van users in deze draad); wat de één ziet als 'humor' ziet de ander als een 'flauwe opmerking' en weer iemand anders haalt zijn/haar schouders op.
De opvatting dat 'anderen' maar zuurpruimen zouden zijn en geen gevoel voor humor zouden hebben en, waar het schijnbaar op neerkomt, dat 'anderen' zich maar zouden moeten aanpassen is nu eerder aanmatigend. Aanmatigend omdat je een persoon zijn/haar commentaar per definitie als 'humor' classificeert en mensen die zich hier aan irriteren afdoet als zuurpruimen. Dat noem ik nou aanmatigend en een 'verheven' houding aannemen.
PR wilde een eenvoudig verzoek om hiermee op te houden schijnbaar niet inwilligen, dat mag, maar dan moet je ook accepteren dat hier consequenties aan hangen. Volgens mij valt er niet veel meer van te maken. Ik laat het dan ook hierbij.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
Wellicht, maar het lijkt mij een lastige zaak hier een 'grens' aan te stellen. PR 'misdroeg' zich niet op een wijze dat een direct 'ban' vereiste, daar is iedereen het wel over eens.
Oneens.
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Dat van dat uitnodigen door vrienden, vind ik eerlijk gezegd geen goed idee.
Ikzelf kende niemand die lid is van deze site, en zo zullen er nog wel wat mensen zijn. Ik zou dus niet op de site zijn geraakt, moest dit systeem gehanteerd worden.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Dat is toch te zien op de starpagina van de site? Daar staat welke users er aanwezig zijn, dus online!
Iedereen die daar niet op staat is dan offline!
Ik bedoelde eigenlijk zo dat je ook offline kan staan waneer je de site bezoekt.
Nog iets trouwens wat ze mogen doen: de filmlog van de Users verbreden naar al de jaren dat ze op de site zitten ipv alleen maar dit jaar. Dus bijvoorbeeld de filmlog van de jaren 2004, 2005, 2006... ga zo maar door.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Nog iets trouwens wat ze mogen doen: de filmlog van de Users verbreden naar al de jaren dat ze op de site zitten ipv alleen maar dit jaar. Dus bijvoorbeeld de filmlog van de jaren 2004, 2005, 2006... ga zo maar door.
Dat kan al. Alleen even 2009 in de url vervangen door het gewenste jaartal.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Nochtans is het soms wel aangenamer dat alles discreet gebeurt via PM's. Het is maar sinds dit topic dat er zoveel vragen rond komen. En er is toch niemand die zomaar een ban krijgt, ik veronderstel toch dat daar altijd waarschuwingen voor komen. Bij Pastishio Rocker is het tijdelijk geloof ik, maar bij Lad ben ik het compleet eens dat hij voorgoed geband is. Hij zorgde enkel voor oproer en de discussies waren totaal niet filmgerelateerd. Pastishio had een pikante stijl van schrijven die bij sommige gebruikers zal gestoord hebben. Dat is een ander verhaal, al zal het daar toch ook niet over één nacht ijs gegaan zijn zeker?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Zo krijg je wel een heel selectief publiek. Ik ken ook niemand persoonlijk op de site en zou hier dan nooit geraakt zijn. En met sollicitaties beginnen is wel heel drempelverhogend. En de mods gaan wel wat werk hebben denk ik....
83Utreg!
-
- 827 messages
- 0 votes
Ik vond Pastichio's pikante stijl ook irritant af en toe. Maar dit zullen sommige mensen van mij ook wel vinden. Ik ben opzich ook wel een voorstander van pittige discussies, waarin je de ander niet altijd hoeft te ontzien.
Ik vraag me dan ook af wat PR nog meer gedaan heeft, want een opmerking als: ''triest ventje'' vind ik niet wereldschokkend. Ik bedoel kom op dit is internet, niet persoonlijk, no big deal als je het mij vraagt. Ik vind persoonlijk dat er wel erg gevoelig word gedaan over harde taal, of felle discussie. Maar goed voor mij is dit ook een waarschuwing , ik heb me namelijk ook niet altijd even netjes gedragen, en ik zie nu dat enkele uitspattingen kunnen lijden tot een ban. ik zal vanaf nu proberen om ten alle tijden fatsoenlijk te blijven.
Iets wat bijvoorbeeld Reinbo erg goed doet. Ik ben het nooit met hem eens, en hij al helemaal niet met mij, maar buiten enkele opmerkingen over mijn iq, blijft hij altijd netjes, en onderbouwd hij zijn mening inhoudelijk.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Dat kan al. Alleen even 2009 in de url vervangen door het gewenste jaartal.
Merci boncour!
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1741 votes
waar ging de hele discussie eigenlijk over als ik vragen mag?
DeCol
-
- 7009 messages
- 3023 votes
waar ging de hele discussie eigenlijk over als ik vragen mag?
Lees maar bij Scarface zou ik zeggen..
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes
Iets wat bijvoorbeeld Reinbo erg goed doet. Ik ben het nooit met hem eens, en hij al helemaal niet met mij, maar buiten enkele opmerkingen over mijn iq, blijft hij altijd netjes, en onderbouwd hij zijn mening inhoudelijk.
Klopt als een bus.
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes
Zo krijg je wel een heel selectief publiek. Ik ken ook niemand persoonlijk op de site en zou hier dan nooit geraakt zijn. En met sollicitaties beginnen is wel heel drempelverhogend. En de mods gaan wel wat werk hebben denk ik....
Klopt, is hetzelfde bij mij. Ik kwam hier ook zomaar, was verdwaald ofzo. Maar Moviemeter heeft nu een vaste groep mensen die bijdragen en posten dus nu zou het ingevoerd kunnen worden. Dat approval-idee is inderdaad teveel werk.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
maar buiten enkele opmerkingen over mijn iq, blijft hij altijd netjes, en onderbouwd hij zijn mening inhoudelijk.

M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Ik kijk trouwens niet echt naar de sterren maar meer naar de recensies van de leden zelf, kan er veel meer uit halen.
Sommige mensen steken moeite in om een deftig recensie in mekaar te steken en doen een gouden sterretje (superbe idee trouwens) waardoor je ook ineens al die off topic gezeur kwijt bent. Ik heb dan zo een klaar beeld van de film.
Natuurlijk moet je soms alles met een korreltje zout nemen.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik vroeg me enkel af waar die 83 voor stond. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zie profiel.
Duh! 't is niet mijn IQ. 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes

1. Ik maak gebruik van de optie "toevoegen aan Mijn Films".
2. De films worden toegevoegd aan "Overig - nog zien".
3. Ik zie de films liever in een andere map verschijnen.
Doe ik iets verkeerd of behoort dat niet tot de mogelijkheden?
En dit snap ik ook niet.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ach, het was dezelfde moderator die op Musicmeter ook ernstig baasje loopt te spelen en over wie ik al een stuk of 8 klachten heb gehoord van users. De enige irritante mod trouwens hier op Moviemeter.
Geen van hen is ooit moderator geweest van MuMe.
Beperk je gelul tot het studio sport-topic.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Verrek, je hebt gelijk.
Ik zal mn gelul ernstig beperken, heb ik door! Het wordt minder met me. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.