• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 648.279 actors
  • 9.381.118 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Was min of meer rhetorisch bedoeld.

Ga daar dan je LOTR en PotC personages ophemelen, maar om nou voor elke film zo'n topic te gaan openen....

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Goto wrote:

Dus nu nog een slotje op al die andere character topics.

Precies!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kos wrote:

Henk, werk aan de winkel. . TV-overzicht is een beetje verlaat.

Teveel bezig met films toe te voegen.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Ramon K wrote:

Was min of meer rhetorisch bedoeld.

Ga daar dan je LOTR en PotC personages ophemelen, maar om nou voor elke film zo'n topic te gaan openen....

Nou ja voor elke film, vind dat nogal meevallen. Zie het verschil ook niet zo met al die (sub)genre TOP 10- en die op het forum staan. Je gaat toch ook niet zeuren bij een "Top 10 Japanse films" of " Favoriete filmquotes" -topic?

eRCee

• 13443 messages
  • 1980 votes

Madecineman wrote:

Je gaat toch ook niet zeuren bij een "Top 10 Japanse films" of " Favoriete filmquotes" -topic?

Daar zou anders ook best wat in mogen worden gesnoeid. Het plaatsen van lijstjes is aardig aan het doorschieten.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Nou ja voor elke film, vind dat nogal meevallen.

Tuurlijk valt dat nu nog mee. Juist omdat de anderen dat niet doen (een favoriete personage topic) voor hun favoriete Aziatische film of Tarkovsky. Ik ben helemaal voor lijstjes maar het moet niet onzinnig gaan worden. Maak er dan een algemeen topic van want daarmee moet je een top 10 Japanse film of favoriete filmquotes-topic vergelijken.

Wat krijgen we hierna? plaats hier je favoriete filmquotes uit LOTR?

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

LOTR is dan ook niet zomaar een film, maar een fenomeen. Daar mogen best wat topics voor geopend worden.

Demoniac

• 413 messages
  • 1462 votes

Ik heb een vraag over het inloggen. Normaal wanneer ik op de site kom hoef ik me niet in te loggen. Heb een vinkje staan bij "blijf op deze computer ingelogd" ofzo. Maar sinds een paar dagen moet ik me elke keer inloggen, terwijl het vinkje er nog wel staat. Iemand een idee hoe ik weer gewoon automatisch op de site kom zonder steeds mijn wachtwoord en gebruikersnaam te moeten invullen?

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Demoniac wrote:

Ik heb een vraag over het inloggen. Normaal wanneer ik op de site kom hoef ik me niet in te loggen. Heb een vinkje staan bij "blijf op deze computer ingelogd" ofzo. Maar sinds een paar dagen moet ik me elke keer inloggen, terwijl het vinkje er nog wel staat. Iemand een idee hoe ik weer gewoon automatisch op de site kom zonder steeds mijn wachtwoord en gebruikersnaam te moeten invullen?

Ik heb hetzelfde probleem, al een maand nu. Kan iemand hier wat aan doen?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Nog nooit problemen mee gehad. Enkel als ik eens mijn coockies opruim moet ik inloggen, andoers nooit.

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7393 votes

Ik heb een probleem met mijn top10. Ik kan geen film verwijderen en een andere toevoegen? Het 'dropdownmenu' verandert niet, enkel de film die er al staat, ook al tik ik een andere film in de linkerkolom.

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3473 votes

Is het geen idee op optie "Mijn films" wat uit te breiden? Met bijvoorbeeld meerdere kolommen, met per film de regisseur, productiejaar, datum van toevoeging aan de lijst. Per kolom kun je de mijn films-lijst dan weer ordenen (bijvoorbeeld de oudste films als eerst...)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De 4 Sites zijn verschrikkelijk hard aan het flashen bij mij! Iemand hier nog problemen mee?

Site ziet er ook zo uit

(afbeelding)

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Waren we toevallig net een kwartiertje uit de lucht? Site doet nog steeds raar.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

@Metalfist

Metersites cookies even weggooien wil dit soort incidentele bugs meestal wel verhelpen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ja nu is het in orde terwijl ik niets heb gedaan, mijn cookies worden trouwens direct verwijdert als ik Firefox afsluit en dat had ik al een keer gedaan maar ze gingen gewoon niet open en als het dan lukte kwam ik op dat scherm uit... Nu is het wel allemaal in orde.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Goodfella_90 wrote:

Waren we toevallig net een kwartiertje uit de lucht? Site doet nog steeds raar.

Geen problemen gehad.

mafiaferzeti

• 51 messages
  • 258 votes

hoeveel moet je betalen zodat je niet meer al die reclame dinge krijgt? vooral aan die foto van die 3 meisjes die te voorschijn komt wanneer je een film zoekt, erger ik me mateloos.

Is het dan de bedoeling dat je een premium account neemt zodat die troep niet meer te voorschijn komt?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Premium account? Foto van drie meisjes?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Dacht het aan mij lag, dat ik nooit een pop up van drie meisjes krijg

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik begrijp het ook niet helemaal. Oningelogd krijg je inderdaad helaas ook wat grafische reclame te zien, maar als ingelogde gebruiker zou dat niet het geval moeten zijn.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Is het eigenlijk niet handiger om wanneer je via het tabje zoeken iets opzoekt bv: genre Western, dat je een hele lijst te zien krijgt van A - Z i.p.v. maar de eerste 100 of 200?

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7393 votes

brucecampbell wrote:

Ik heb een probleem met mijn top10. Ik kan geen film verwijderen en een andere toevoegen? Het 'dropdownmenu' verandert niet, enkel de film die er al staat, ook al tik ik een andere film in de linkerkolom.

Hulp?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Het enige wat ik kan doen is m verwijderen.

Wellicht is het dan wel weer mogelijk normaal titels in te voeren.

Anders even op Jordy's hulp wachten.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2245 votes

Ik had dat ook bij MusicMeter. Maar als ik dan een andere titel intypte dan degene die ik wilde invoeren, dan veranderde het dropdown menu wel. Daarna reageerde hij wel op de titel die ik wilde invoeren.

Soms lijkt het feit als een titel al in je top 10 staat een rol te spelen. Pas als je hem op zijn oude positie hebt veranderd, dan pas kun je hem opnieuw ergens anders in de top 10 in vullen.

Soms helpt ook om meerdere keren op tab te drukken

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7393 votes

Het is gelukt! Thanks!

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

Is dat een bug?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

Vind je het zo frustrerend dat je geen echte bug kan vinden, en ze daarom maar gaat verzinnen?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Het is me compleet ontgaan, maar waarom staat er "link" achter de "geplaatst op 9 maart, 2008, 8:13 uur," in het bericht?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.