• 178.382 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.963 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Als ik in mijn update-lijst hier op een film klik (als iemand er dus een nieuw bericht heeft geplaatst) kom ik altijd op mijn eigen bericht bij die film terecht en moet ik dus elke keer opnieuw helemaal naar boven scrollen en soms zelfs van pagaina wisselen. Heel vervelend. Is hier iets aan te doen ?

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Mister_Movie wrote:

Als ik in mijn update-lijst hier op een film klik (als iemand er dus een nieuw bericht heeft geplaatst) kom ik altijd op mijn eigen bericht bij die film terecht en moet ik dus elke keer opnieuw helemaal naar boven scrollen en soms zelfs van pagaina wisselen. Heel vervelend. Is hier iets aan te doen ?

Het is weer even onder de aandacht

Je kunt het probleem(pje) tijdelijk verhelpen door de film uit je updates te verwijderen en dan direct weer toe te voegen. Maar begreep laatst van Jordy dat hij hier tzt een oplossing voor wil zoeken....(toch?)

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Vraagje: Ik probeer wel eens een bericht te plaatsen met een url, in de vorm van [url=www.moviemeter.nl] ... [ /url], en dan kan ik dat bericht niet plaatsen omdat de url te lang is. Maar de url komt dan toch helemaal niet in het bericht te staan? Alleen een linkje ernaar. Dus waarom kan ik het bericht dan niet plaatsen? En wat moet ik dan doen om hem wel te plaatsen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Dan zou je de link los kunnen plaatsen:

Als je los de link plaatst met http:// ervoor maakt ie er automatisch een link van. Dan hoef je geen url tags te gebruiken.

Dus:

http://www.moviemeter.nl/forum/1/9/

Volgens mij moet het linken dan wel werken. Iets minder chique, maar je link wordt dan wel geplaatst en je krijgt geen melding dat de url te lang is.

ok thx Norma

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Norma wrote:

Maar begreep laatst van Jordy dat hij hier tzt een oplossing voor wil zoeken....(toch?)

Ja ik zal binnenkort weer eens aan de slag gaan, heb de afgelopen weken geen tijd gehad voor de site. Ik denk dat de standaard functionaliteit maar moet worden om discussies zonder "bladwijzer" toe te voegen aan de updates, TENZIJ iemand zelf bewust bij een bericht zelf op het "toevoegen aan updates" icoontje drukt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

serpico wrote:

Vraagje: Ik probeer wel eens een bericht te plaatsen met een url, in de vorm van [url=www.moviemeter.nl] ... [ /url], en dan kan ik dat bericht niet plaatsen omdat de url te lang is. Maar de url komt dan toch helemaal niet in het bericht te staan? Alleen een linkje ernaar. Dus waarom kan ik het bericht dan niet plaatsen? En wat moet ik dan doen om hem wel te plaatsen?

Bugje waarschijnlijk, dat onder bepaalde omstandigheden voorkomt. Als je het nog een keer tegenkomt svp even het precieze bericht melden dat je probeert te plaatsen (bv via mail naar [email protected])

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

Ik heb dat ook eens gehad, toen bleek dat ik URL met hoofdletters had getypt. Ik weet niet of Serpico dat ook gedaan heeft, maar bij mij was dat de reden dat ik dezelfde melding kreeg als hij. Nadat ik het had gewijzigd in kleine letters werd de link normaal geplaatst.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Hannibal wrote:

Ik heb dat ook eens gehad, toen bleek dat ik URL met hoofdletters had getypt. Ik weet niet of Serpico dat ook gedaan heeft, maar bij mij was dat de reden dat ik dezelfde melding kreeg als hij. Nadat ik het had gewijzigd in kleine letters werd de link normaal geplaatst.

Nee, dat had ik niet. Maar ik probeerde precies hetzelfde bericht(het bericht waar ik die link in heb staan) gisteren nog een keer te plaatsen, en toen werkte het wel. En ik weet helemaal zeker dat het bericht precies hetzelfde was als de eerste keer dat ik het probeerde te plaatsen. Waarschijnlijk was het dan dus inderdaad een bug, maar ik zal het de volgende keer melden.

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

In De Site > Algemeen > Hoe lang bestaat MovieMeter al?:

Hoe lang bestaat MovieMeter al?

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Dat kun je allemaal vinden op de Wikipagina.

starbright boy (moderator films)

• 22412 messages
  • 5077 votes

Sinds september 2000, maar het staat inderdaad in de wiki.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mister_Movie wrote:

Volgens mij is dit probleem nu opgelost, dit is hoe het nu werkt als het goed is

- Als je bovenaan een discussie op "toevoegen aan mijn updates" klikt, wordt de discussie zonder bladwijzer toegevoegd en kom je altijd bij de laatste pagina uit als je de discussie opent vanaf je updates (dit was al zo)

- Als je de optie "discussies waar ik een bericht plaats automatisch toevoegen aan mijn updates" aan hebt staan wordt de discussie nu ZONDER bladwijzer naar jouw laatste bericht toegevoegd. Je komt dus bij de laatste pagina uit (dit is dus gewijzigd, deze werking was te onduidelijk)

- Als je bewust gebruik wilt maken van de "geavanceerde" functionaliteit van de bladwijzer bij de updates, dan moet je ZELF bladwijzers aanbrengen door middel van het klikken op het kleine icoontje naast de datum

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Jordy wrote:

(quote)

en kom je altijd bij de laatste pagina uit als je de discussie opent vanaf je discussie (dit was al zo)

Ik begrijp alleen deze zin nog niet helemaal: wat bedoel je met "de discussie openen vanaf je discussie"? Als je hem toevoegt aan mijn updates, open je hem toch vanzelfsprekend ook vanuit mijn updates? En dan kom je dus bij je eigen bericht uit - of is dit dan juist de bedoeling?

*edit*: ik realiseer me nu dat ik vanuit mijn updates altijd op de topicnaam klik ipv op de paginanummers...heeft dit er mee te maken? (heb ik het mezelf onnodig moeilijk gemaakt?)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Sorry, "vanaf je updates" bedoelde ik, heb het even gecorrigeerd

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Oke, ik heb zojuist aangevinkt dat alle topics waar ik een bericht plaats automatisch toegevoegd moeten worden. Ik heb nu dit topic geopend vanuit mijn updates door op de naam van dit topic te klikken en dan kom ik toch weer uit op de vorige blz.?

Doe ik het al die tijd al fout en moet ik gewoon op het laatste paginanummer klikken?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

Ik klik altijd op het "naar laatste bericht" icoontje en scroll dan gewoon een stukje naar boven tot ik het eerste witte icoontje zie.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Norma wrote:

Oke, ik heb zojuist aangevinkt dat alle topics waar ik een bericht plaats automatisch toegevoegd moeten worden. Ik heb nu dit topic geopend vanuit mijn updates door op de naam van dit topic te klikken en dan kom ik toch weer uit op de vorige blz.?

In de database staat dat je ooit een keer wel bewust handmatig een bladwijzer hebt aangebracht in dit topic, deze staat dus nog steeds. In de toekomst zal het in ieder geval goed moeten gaan, voor nu kun je de discussie even verwijderen en opnieuw toevoegen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hannibal wrote:

Ik klik altijd op het "naar laatste bericht" icoontje en scroll dan gewoon een stukje naar boven tot ik het eerste witte icoontje zie.

Prima, maar het moet natuurlijk ook gewoon werken voor mensen die wel op de link klikken.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Hannibal wrote:

sssssttt...niet verder vertellen maarre...ik heb dat icoontje nooit eerder gebruikt...bedankt!

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

Jordy wrote:

(quote)

Prima, maar het moet natuurlijk ook gewoon werken voor mensen die wel op de link klikken.

Natuurlijk.

Maar de "ouderwetse" manier werkt voor mij het beste.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Jordy wrote:

(quote)

In de database staat dat je ooit een keer wel bewust handmatig een bladwijzer hebt aangebracht in dit topic, deze staat dus nog steeds. In de toekomst zal het in ieder geval goed moeten gaan, voor nu kun je de discussie even verwijderen en opnieuw toevoegen.

Nou ja, " bewust"...

Maar i.i.g. bedankt voor alle tijd en moeite die je er in steekt Jordy!!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jij bedankt voor de feedback Leuk dit soort geavanceerde(re) functionaliteiten, maar als ze het normaal gebruik in de weg zitten dan kun je ze beter niet hebben.

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

http://www.moviemeter.nl/forum/7/165/5340#5343

fout op pagine kan ineens geen berichten maar plaatsen als ik op Ik zoek... een filmtitel klik en als ik naar laatste bericht ga dan kan ik ineens wel weer berichten plaatsen....

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

Je kunt daar geen berichten plaatsen omdat dat niet de laatste pagina van het topic is.

cjdijk

• 1 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > url om te zoeken op moviemeter:

Ik ben iemand die het liefst zoveel mogelijk dingen automatiseert.

Nu ben ik op zoek naar de indeling die moviemeter gebruikt om te kunnen zoeken.

Meestal kun je dit simpel vinden door in de internet geschiedenis te kijken.

Helaas werkt dit niet voor de site van moviemeter.

Met google heb ik het volgende gevonden:

http://www.moviemeter.nl/?search&q=Blade

Maar het opgeven van 2 woorden gaat fout:

http://www.moviemeter.nl/?search&q=Blade II

Kan iemand mij het exacte formaat vertellen?

Indien van belang, Ik gebruik internet explorer.

Alvast bedankt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Ik heb dit even uit de Firefox search plugin gehaald:

http://www.moviemeter.nl/?search=firefox&q=blade+II

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

De tv-serie The Tudors (2007) is verwijderd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kappeuter wrote:

Ik heb dit even uit de Firefox search plugin gehaald:

http://www.moviemeter.nl/?search=firefox&q=blade+II

Dit is de "officiele" link, misschien een goede voor de wiki:

http://www.moviemeter.nl/film/search/Naam van de Film

of als je er via PHP naar linkt, even de urlencode() functie over de titel halen:

http://www.moviemeter.nl/film/search/Naam+van+de+Film

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het rare gedrag van Mijn Updates (een week geen nieuwe berichten = lege pagina) is ongedaan gemaakt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.