- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
angelotus
-
- 25 messages
- 22 votes
In De Site > Algemeen > Is Moviemeter Betrouwbaar?:
Een paar testjes leverden dit op:
Leuke site, maar nu weet ik waardoor ik zoveel spam ontvang 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Tsss. Je kunt bij het aanmelden aangeven of je e-mail adres openbaar leesbaar is, of verborgen blijft. Daarnaast kun je dit ten allen tijde nog wijzigen.
Lijkt me een storm in een glas water dit. 
Bij jouw account staat
E-mailadres: verborgen
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Allemaal leuk en aardig, maar die gele status slaat nergens op. Zoals kappeuter al zei: Je kan zelf kiezen of je e-mail adres openbaar is of niet.
Mc Afee mag wel iets beter de een site bekijken eer ze een oordeel vellen.
Daarnaast hebben BoekMeter en MusicMeter wel een groene status.
Ruben. K.
-
- 155 messages
- 50 votes
In De Site > Algemeen > Omlijning:
Mischien een rare vraag........
Hoe krijg ik iemand anders zijn bericht omlijnt in mijn eigen bericht????
Je weet wel , als je iemand quote....... "Ruben.K. schreef:...etc etc
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Dan klik je op het "quote" icoontje bij het bericht dat je gequote wil hebben.
Ruben. K.
-
- 155 messages
- 50 votes
Ok, dat heb ik gedaan maar als ik dan in de lijst kijk staat er alleen het bericht dat ik gequote heb, alsof ik het zelf geschreven heb.
Bij andere plaatsingen staat het omlijnt??
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
Dan doe je het toch echt niet goed.
Je kunt je quote ook handmatig tussen [quote ] en [/quote ] zetten, maar dan zonder de spaties.
Ruben. K.
-
- 155 messages
- 50 votes
Dan doe je het toch echt niet goed.
Je kunt je quote ook handmatig tussen [quote ] en [/quote ] zetten, maar dan zonder de spaties.
Dank je....
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes

Voeg dan eens een top10 in..
Gaat er een film niet. (en bij dat bovenste kwam er zelf geen "geen resultaat")
Gebeurde op MuMe ook wel, maar als je daar de artiest op heeft kun je gewoon de titel selecteren, dus was er geen probleem.
Hier dus wel 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Great Dictator en dan tab, werkt bij mij gewoon.
Maar je had dus Charles Chaplin willen invoeren en dan al zijn films willen zien waaruit je kon kiezen?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Maar je had dus Charles Chaplin willen invoeren en dan al zijn films willen zien waaruit je kon kiezen?
Zou idd handig zijn, spijtig dat het hier niet kan (en op MuMe de artiest invoegen wel volstaat).
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Dat gaat trouwens wel via de zoekfunctie. Zowel Chaplin als regisseur als acteur.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Zijn er gisteren films van de site gehaald die niet voldeden aan de toevoegcriteria? Mijn stemmenaantal is namelijk voor de zoveelste keer gedaald.
Ik kan enkel iets terugvinden over een verwijderde docu bij het "zelf films toevoegen aan de site"-topic, maar daar kan het volgens mij niet aan liggen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Jawel daar stond jouw stem bij.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
"Memory of the Camps" lees ik nu in dat andere topic. Die had ik inderdaad gezien. Bedankt voor de info.
SameAsUsual
-
- 16 messages
- 36 votes
In De Site > Algemeen > 1ste bericht:
Hey, ben dus nieuw hier, maar viel mij iets op toen ik m'n eerste bericht wou plaatsen.
Ik was ingelogd, maar zag onderaan de berichten geen tekstveld. De Nieuwe Bericht knop werkte wel. Na mijn bericht zag ik het tekstveld wel. Heb het met firefox en IE gecheckt om te zien of het niet aan men standaardbrowser firefox lag, nee dus.
Een fout in de website dan?
Ik weet, is niet echt een groot probleem, maar wou het toch even melden.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Welkom. Ik denk persoonlijk dat het aan je browser ligt. Misschien mis je een aantal updates? Ik zie namelijk wel het tekstveld wanneer ik een nieuw bericht wil plaatsen.
ps; Gebruik anders net zoals ik vaak doe de sneltoets; ALT + M.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Had ik ook toen ik m'n eerste bericht wou plaatsen. Volgens mij hoort het gewoon zo.
SameAsUsual
-
- 16 messages
- 36 votes
Welkom. Ik denk persoonlijk dat het aan je browser ligt. Misschien mis je een aantal updates? Ik zie namelijk wel het tekstveld wanneer ik een nieuw bericht wil plaatsen.
ps; Gebruik anders net zoals ik vaak doe de sneltoets; ALT + M.
Ja, ik heb nu ook een tekstveld, maar toen ik nog maar juist geregistreerd had en wou men 1ste bericht bij een film plaatsen, stond het er nog niet.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Ja, dat is steeds zo, omdat als je je eerste bericht wil plaatsen de Forum-regels nog eens uitgelegd worden (geen chat-taal, niet schelden, etc.)...
Een kopie van Gamesmeter stond nog in mijn mailbox:
Je staat op het punt je eerste bericht op de site te plaatsen. Nog eenmaal de volgende regels:
GEEN MSN/SMS/TMF/BrEeZaAh-TAAL. We zitten op deze site niet te wachten op teksten als "egt cool" en "w8 ff".
GEEN SPOILERS. Verpest geen belangrijke gebeurtenissen voor mensen die een bepaalde game nog niet gezien hebben. Lees de Wiki voor informatie over het plaatsen van spoilertags.
GEEN ONZINNIGE BERICHTEN. Alleen een bericht plaatsen als je écht iets te melden hebt. Aan berichten als "mee eens" of "Goede game, 4 sterren" hebben we niets.
Bij overtreding van één van deze regels zullen je berichten verwijderd worden, en wordt je account geblokkeerd.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Wow, wacht even, kan je account geblokkeerd worden als je berichten schrijft als `goede film, 4 sterren´?'
Sinds wanneer is dat dan?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Niks nieuws.
Dat is alleen als je niks aantrekt van vriendelijke verzoeken.
Bans komen zelden voor.
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Geen idee meer of ik het al eens eerder heb gevraagd, maar ik kan het niet meer terugvinden. Hoe krijg je een lijst van gebruikers te zien die dezelfde filmsmaak hebben terwijl je ingelogd bent? Dat lukt enkel als je niet ingelogd bent volgens mij.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Dat tooltje is uitgeschakeld. De resultaten vielen tegen, leverde vaak geen relevante resultaten op.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Dubbele toevoeging Koi... Mil Gaya (2003) is verwijderd. Deze film stond al op de site.
yellow59
-
- 4 messages
- 0 votes
Hallo
Zoals eerder gemeld ben ik een rookie op dit gebied.
Toen ik de oude versie had 7.3 kon ik bin of nzb adressen vinden,om te downloaden.
Nu vindt ik deze niet meer met de nieuwe versie 3.8,doe ik iets fout of gaat het nu anders ????
Frans
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ik heb geen idee waar je het over hebt. 
yellow59
-
- 4 messages
- 0 votes
Nou je ziet een film in de lijst,dan ga je naar movie meter of imd en dan zie je onder in de recensies op eens een web adres staan waar bijv,bin search in staat,en dan kun je daar een nzb in vinden om de film te downloaden.
Nu vindt ik dit nergens meer.
Frans
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Heb je het over FTD 3.8? Als je daar vragen over hebt, moet je volgens mij niet hier zijn. MovieMeter heeft niets te maken met FTD (usenet) of nzb bestanden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Klik bij een film op de link 'Vergelijk prijzen van deze DVD' en schaf de dvd aan bij het goedkoopste adres.
Je zult de dvd in de regel binnen 5 dagen ontvangen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.