- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Sorry, ik begrijp er niks van. Die films zijn niet uit 2006, dus staan niet in de lijst "films met productiejaar 2006", en ik kan de films gewoon in m'n jaarlijstje zetten.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
als een film uit 2005 komt, kan je hem dus eigenlijk niet in die top 10 zetten?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Jawel, genoemde films hebben in de bioscoop gedraaid, danwel zijn op dvd uitgekomen in 2006.
TDH
-
- 3 messages
- 572 votes
Weet iemand of er National Geographic documentaires op de site te vinden zijn en zo ja, hoe opvragen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Nee, die staan niet op de site. Die plaatsen we niet op de site, omdat we die niet binnen het kader van deze filmsite vinden passen. Helaas.
http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Criteria_voor_toevoegbaarheid
henkula
-
- 934 messages
- 4990 votes
Sorry, ik begrijp er niks van. Die films zijn niet uit 2006, dus staan niet in de lijst "films met productiejaar 2006", en ik kan de films gewoon in m'n jaarlijstje zetten.
Nee, dat klopt, het waren ook geen goede voorbeelden, ik raakte de kluts kwijt met het productie jaar denk ik, moeilijk na te gaan.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Bij de recente stemmen van tuureluur vind ik het merkwaardig dat er bij bepaalde stemmen(Solyaris, Memento) staat dat er een verandering heeft plaatsgevonden, terwijl de film daarvoor al hetzelfde cijfer had.
henkula
-
- 934 messages
- 4990 votes
Dat kan gebeuren als je twee vensters open hebt staan.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Op dit moment staan bij de films op tv vanaf 1 januari geen tijden vermeld..........
Foutje wellicht....????
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Hier moet Jordy elk jaar geloof ik op een zeker moment iets handmatig aanpassen. 
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Ah, oké thanks. Dat verklaart 
Snelle reactie trouwens 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Inderdaad een bugje, maar volgens mij gaat dit maandag vanzelf weer goed. Anders beloof ik dat ik het dan met een kater ga fixen 
Locutus
-
- 606 messages
- 5885 votes
Ooit, heel heel lang geleden toen deze site net in zijn laatste jasje was gestoken, was er een discussie over het kunnen aangeven bij een post (bij een film) of het een nuttige post was of niet. Er zou dan ook een filteroptie kunnen komen om zo alle nutteloze posts snel te kunnen skippen. Gaat dit ooit nog uitgevoerd worden? Of is dit wel heel erg web 2.0?
He, kijk hier een quote van mezelf.
Ik heb hier geen antwoord op gekregen. Betekent dit dat dit niet gebouwd gaat worden? Dit zou meteen ook het grote aantal breezah posts kunnen terugdringen.
Jordy?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als er geen antwoord komt is dat meestal omdat een onderwerp al 40x besproken is
Nee, gaat er niet komen.
Locutus
-
- 606 messages
- 5885 votes
Aha ok sorry. Jammer. Ik erger me mateloos aan die nutteloze posts "deze ga ik ech wel zien". :-s
Besje
-
- 9 messages
- 19 votes
bug: als je een persoonlijke top 10 van het jaar 2006 wil toevoegen en je zoekt op een film die geen resultaten heeft en je doet dat 4 keer (of meer) dan gaat de dropdown ernaast zich ophogen met geen resultaten gevonden.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Aha ok sorry. Jammer. Ik erger me mateloos aan die nutteloze posts "deze ga ik ech wel zien". :-s
Vind ik zeker ook of deze 'in 2 woorden geweldige film 5 sterren'
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
"in een woord heel erg mooi" is daarentegen wel weer grappig. Ook tot een bepaald punt natuurlijk. 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Bij mij werkt de link naar de top 100 van 2006 niet. Ik krijg alleen het bovendste stukje text, heeft iemand anders hier nog problemen mee?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
De 'l' in het tabblad "filmlijsten" in de gebruikersprofielen is lichtgroen i.p.v. zwart. Of ik moet een enorme pixel op mijn scherm hebben zitten 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij mij werkt de link naar de top 100 van 2006 niet. Ik krijg alleen het bovendste stukje text, heeft iemand anders hier nog problemen mee?
Haha, ja dat linkje had morgen om 12.00 pas moeten verschijnen, in plaats van vandaag 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Haha, ja dat linkje had morgen om 12.00 pas moeten verschijnen, in plaats van vandaag 
Ik dacht al wat vroeg....maargoed dan ligt het verder niet aan m'n computer. 
123crap
-
- 31 messages
- 0 votes
In De Site > Gebruikers > Berichten van vroeger:
Ik zou graag mijn berichten lezen die ik 3 jaar geleden heb gepost
Kan iemand mij zeggen hoe?
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Naar de film of het forum te gaan waar je ze geplaatst hebt en opzoeken. Je kan bv. bij een film bovenaan op zoek bericht klikken, je username invoeren en dan komen alle berichten die JIJ bij de film hebt geplaatst.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Op het grote opmerkingen / feedback topic??? 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Op het grote opmerkingen / feedback topic??? 

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Hercule Poirot's Christmas (1994) en "Poirot" Dumb Witness (1996) zijn uit de database verwijderd. Afleveringen uit tv-serie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.