- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Locutus
-
- 606 messages
- 5885 votes
Ooit, heel heel lang geleden toen deze site net in zijn laatste jasje was gestoken, was er een discussie over het kunnen aangeven bij een post (bij een film) of het een nuttige post was of niet. Er zou dan ook een filteroptie kunnen komen om zo alle nutteloze posts snel te kunnen skippen. Gaat dit ooit nog uitgevoerd worden? Of is dit wel heel erg web 2.0?
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Als je zoekt in het bovenste zoekbalkje naar de regisseur Doug Naylor vind ie wel de regisseur maar helemaal geen films. Maar als je via de zoekfunctie van regisseur zoekt vind ie geen Doug Naylor.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik vermoed dat dit komt door een verwijderde film. Wel regisseur aangemaakt maar film (Red Dwarf meen ik) later verwijderd vanwege tv-serie.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Baywatch: River of No Return (1992) van de site verwijderd. Tv-serie aflevering volgens imdb.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Toen ik deze site pas net 'ontdekt' had, stond er onder de lijst van recente stemmen van een user een kort lijstje van users die ongeveer dezelfde smaak hadden qua films, gebaseerd op de stemmen ofzo. Waarom is dat weggehaald? Ik vond het eigenlijk wel leuk 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ja die is een tijdje geleden al weggehaald, hij klopte niet echt vandaar.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
De film Big Town After Dark uit 1947 staat 2x op de site.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Dank je. Ik heb de laatst toegevoegde verwijderd.
Niki,
-
- 16 messages
- 0 votes
Hoi, Is deze site eigenlijk gratis??? en als je wilt kan je je dan ook afmelden??? of gaat dat vanzelf als je er heel lang niet meer op zit, niet dat ik dat al wil hoor
maar ik vind het handig om te weten
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Nee, het kost 5 euro per maand. Stuur me maar een pm dan laat ik je het bankrekeningnummer weten.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
- De site is gratis.
- Je kan je niet afmelden.
- Dat gebeurt ook niet automatisch.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Vrijwillige giften worden denk ik wel erg geapprecieerd
.
Tyler G
-
- 3 messages
- 0 votes
Moet de documentaire Pervert's Guide to Cinema Part 1 & 2, The aangepast worden? Er is nu immers al een derde deel toegevoegd zoals je kunt zien op Imdb. http://us.imdb.com/title/tt0828154/
Ik ga deze complete versie binnen een week zien in de Mukha, maar ik vroeg me af hoe het dan zit met de stemmen die reeds geregistreerd staan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Zijn die 3 delen niet tegelijk uitgekomen dan?
Imdb doet alsof dat wel zo is. Op iffr draaide ie ook met alle drie delen.
Overige bronnen vermelden ook de korte titel (wiki, officiële site). Ik zal m aanpassen.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Met het risico iets te vragen dat al genoemd is of al kan:
is het mogelijk om direct vanuit bijv het videoreleaseoverzicht films naar Mijn Films te verplaatsen (in het kader van: wil ik nog zien)?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee momenteel moet dat dan helaas met een tussenstap (film openen, dan op Mijn Films klikken).
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Dank. Jammer, maar op zich prima te doen natuurlijk.
deperry
-
- 52 messages
- 43 votes
zou het mogelijk zijn om bij de films die worden gezocht te vermelden voor welke leeftijd deze bestemd zijn.
Als het al ergens vermeld staat, waar kan ik het dan vinden????
henkula
-
- 934 messages
- 4990 votes
en hier een lijst van jouw stemmen op films met productiejaar 2006.
Top 10 2006, deze lijst klopt niet.
Ik kan me trouwens ook vinden in de bovenstaande opmerking van deperry.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31152 messages
- 5450 votes
is er geen verschil in Nederland en België qua leeftijden bij sommige films?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
deze lijst klopt niet
Wat klopt er niet aan?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
is er geen verschil in Nederland en België qua leeftijden bij sommige films?
Die zijn er bij releasedata toch ook?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Verder moet je dit topic maar even doorzoeken met de zoekterm "kijkwijzer", we hebben het er al een paar keer over gehad.
buxx
-
- 1 messages
- 36 votes
Ik heb een nieuw mapje aangemaakt bij 'mijn films', echter ik kan de naam van het mapje niet aanpassen.
Het zegt dat ik het moet aanklikken om het vervolgens van naam te veranderen, maar dat is niet mogelijk.
http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_movies/
* Mijn Films
o (klik hier om de naam te bewerken)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je moet de map openen, en dan op de titel klikken (rechts, dus niet in het boom-menu)
henkula
-
- 934 messages
- 4990 votes
Wat klopt er niet aan?
Niet alle films worden weergegeven in deze lijst, ik heb dit alleen met mijn naam geprobeerd, dus ik moet zeggen, mijn lijst klopt niet, wellicht die van anderen ook niet.
doei!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kun je een voorbeeld geven van een film die niet in het lijstje staat?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.