- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
Leuke nieuwe feature Jordy, die Top 10 2006!
Ben erg benieuwd wat eruit komt rollen, al heb ik zo het idee dat het POTC 2 gaat worden..
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Nee, vind ik niet nodig
Ik vind het persoonlijk erg handig als je daar iets typen wilt. Weet ik niet of er meer mensen daar belangstelling voor hebben, blijkbaar niet.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Ben ik de enige die sinds eind vorige week wat problemen heeft met de bereikbaarheid van de meter-sites, ze vallen steeds weg, d.w.z. soms wel verbinding dan weer niet.
Bij andere sites heb ik het (grotendeels) niet en ik snap niet wat het anders zou kunnen zijn
.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nope, geen problemen, (nouja wel problemen, maar dat had niets met de site zelf te maken, meer met mijn internetverbinding).
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Ben ik de enige die sinds eind vorige week wat problemen heeft met de bereikbaarheid van de meter-sites, ze vallen steeds weg, d.w.z. soms wel verbinding dan weer niet.
Bij andere sites heb ik het (grotendeels) niet en ik snap niet wat het anders zou kunnen zijn
.
Heb ik nu ook al een tijdje.
(Planet adsl)
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nu we het plusjes systeem al gewend zijn komt hier dan de eerste luxe verbetering request:
Zou het niet handig zijn als er boven een lijst films (zoekresultaten, gebruiker films, of waar die plusjes dan ook staan) een link te plaatsen (of desnoods een plusje alleen) waarop je kan klikken zodat alle films worden uitgevouwen?
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
Lijkt me erg zwaar worden voor een site, krijg je met veel bezoekers vast snel problemen mee...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ja dat is helaas waar. Anders hadden we die optie zeker gemaakt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nu we het plusjes systeem al gewend zijn komt hier dan de eerste luxe verbetering request:
Dit staat al een tijdje op de lijst.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hoe komt het dat er bij films uit de top 250 niet meer onder het gemiddelde te zien is welke positie in de top 250 de film heeft. Is dat de bedoeling?
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
Viel me net op: Bovenaan de 'Mijn Updates' pagina staat het volgende "Je ziet hier alleen films waarin in de afgelopen week berichten geplaatst zijn."
Dit is waarschijnlijk gekopieerd van de 'Updates' pagina, maar het klopt hier niet helemaal. Klein en onbelangrijk foutje, maar ik meld het maar even.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Bij films staat niet meer of ze in de toplijst staan en hoe hoog.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Bij films staat niet meer of ze in de toplijst staan en hoe hoog.
Dat zei ik al. Het staat zelfs niet meer in de statistieken zie ik nu.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
O sorry, niet goed opgelet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Die toplijsten komen vannacht wel weer goed, taalfoutje zal ik eerdaags even verbeteren, bedankt
silverfaustx
-
- 521 messages
- 770 votes
Talladega Nights : The Ballad of Ricky Bobby
kan ik niet op deze site vinden
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Ik kan hem gewoon vinden. Misschien een tikfoutje gemaakt?
silverfaustx
-
- 521 messages
- 770 votes
vreemd onder Talladega Nights vindt ik hem niet maar onder bobby wel
MarkFish
-
- 1070 messages
- 1505 votes
Road Trip moet toegevoegd worden aan de het lijstje films van Sean William Scott
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
We vermelden per film maar 3 acteursnamen, dus zoeken op acteur levert helaas geen volledige filmografiën.
Als je vindt dat de 3 namen bij Road Trip niet de drie belangrijkste zijn, kun je een correctie insturen bij deze film.
frankenstein
-
- 56 messages
- 19 votes
Te vaak worden films niet gemeld, verkeerd gemeld of met onjuiste begintijden vermeld.
Zie als laatste voorbeeld de film Crease.
Verleden week werd een film op Net 5 niet vermeld in het overzicht
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
En wat stel je voor daar aan te doen? Ik bedoel, het wordt bijgehouden door mensen die daar tijd in steken, heb je dan ook een oplossing? Het is jammer als een film niet vermeld wordt, maar als je daar zelf achter komt kan je toch, weet ik veel, een pm'tje sturen.
En als je de film Grease bedoelt, die staat er gewoon bij...
frankenstein
-
- 56 messages
- 19 votes
De film Crease staat erbij met een verkeerde aanvangstijd.
Dat vind ik ergelijk want ik ben nu te laat om hem te volgen en op te nemen.
Wat ik er aan ga doen: Niet teveel geloof hechten aan wat hier word vermeld
frankenstein
-
- 56 messages
- 19 votes
verleden week werden er films niet vermeld die werden uitgezonden op de nederlandse zenders
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Dan stuur je stinissen een pm als een film niet in het tv-overzicht staat.
Tevens staat in elke tv-bron dat Grease vandaag om 21.30 zou beginnen....dat de tv-zender dan toch om 20.30 start is dat niet onze fout.
Met samenwerking en vriendelijk gedrag komen we al stukken verder. Tevens wordt het tv-overzicht prima bijgehouden mijns inziens.
frankenstein
-
- 56 messages
- 19 votes
frankenstein was ook niet vriendelijk vandaar de naam....
Hoe kan ik stinissen eventueel een pm sturen in het vervolg?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
frankenstein was ook niet vriendelijk vandaar de naam....
Dan is je literaire / film-kennis nog niet op een hoog niveau... 
http://www.moviemeter.nl/user/1488 en klik op het tabblad 'Stuur Bericht'... (of zoeken bij Gebruikers op z'n naam)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.