• 178.382 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.892 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Goodfella_90 wrote:

Als daar al werkelijk zo lang niet meer een bericht wordt geplaatst ziet ook niemand het.

Oh nee? Dat er weinig berichten bij een bepaalde film worden geplaatst betekent niet dat die pagina weinig wordt bekeken en gelezen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb hier eigenlijk vanaf het begin al over nagedacht, en ik denk dat het een beetje teveel afleidt van de "core business", en dat een slechte of slechtlopend nieuwtjes pagina de site alleen maar een slecht image geeft.

Als we zoiets zouden doen zou ik voor een Digg.com achtige site zijn. Waar iedereen dus nieuwtjes kan posten, en er dmv stemmen en taggen structuur in gebracht wordt door de bezoekers.

Maar nogmaals, ik zie het dus niet zitten momenteel

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Er staan twee Russell Solberg (Regisseur) in de database.

Terwijl het maar 1 persoon is.

En als je op Russell Solberg zoekt krijg je er 1. Maar als je op Russel Solberg zoekt dus met 1 L krijg je er 2.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Als je op Russel Solberg zoekt dan vindt hij geen Russel's, maar wel een aantal Solberg's. Voorheen stond er bij Raven een Russell Solberg met een extra spatie. Wellicht dat hij hem daarom niet vond. Ik heb een correctie ingestuurd en de spatie weggehaald. Misschien werkt het dan wel weer met het zoeken.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Stom het was inderdaad die spatie helemaal niet gezien

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Nu gaat het weer goed..

Brammaretto

• 64 messages
  • 2413 votes

Waar blijft de tv update ?

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Brammaretto wrote:

Waar blijft de tv update ?

't zijn toch altijd herhalingen...

In De Site > Algemeen > Moderators:

Volgens mij heb ik gisteren een kritiek op 'Young Adam' geplaatst. Wordt hier gemodereerd zonder dat je bericht krijgt? Ik zou graag de reden willen weten n.l.

Verder vind ik de site niet erg gebruikers vriendelijk en de taal die soms gebruikt wordt vaak beneden peil.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Hoezo niet gebruikers vriendelijk?

Idd, deze site is écht gebruikers vriendelijk. Je stelt een vraag in het forum (als die al niet beantwoord staat in de Wiki) en je krijgt binnen een uur antwoord, al dan niet van de moderators.

Maar je bericht wordt nooit veranderd zonder jouw medeweten. Ookal heb ik zelf ook wel eens gedacht dat het gebeurd was, maar dan was het weer eens een fout in mijn geheugen.

Wat de gesprekken betreft, je kan niet vermijden dat sommige discussies of gesprekken benden peil zijn, maar dat ligt er weer aan hoe hoog jou lat ligt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

appollonia wrote:

Volgens mij heb ik gisteren een kritiek op 'Young Adam' geplaatst. Wordt hier gemodereerd zonder dat je bericht krijgt? Ik zou graag de reden willen weten n.l.

Ik heb de logs even nagekeken, daarin is niet te vinden dat je een bericht hebt geplaatst. laat staan dat ie verwijderd is.

appollonia

vote for "Young Adam (2003)" changed from 1,5 to 1,0 2-12-2006, 3:07

vote of 1,5 placed for "Young Adam (2003)" 2-12-2006, 3:07

Als er een actie wordt uitgevoerd op een bericht van jou, krijg je daar altijd bericht van.

kappeuter wrote:

(quote)

Ik heb de logs even nagekeken, daarin is niet te vinden dat je een bericht hebt geplaatst. laat staan dat ie verwijderd is.

appollonia

vote for "Young Adam (2003)" changed from 1,5 to 1,0 2-12-2006, 3:07

vote of 1,5 placed for "Young Adam (2003)" 2-12-2006, 3:07

Als er een actie wordt uitgevoerd op een bericht van jou, krijg je daar altijd bericht van.

Dan zal het wel aan mij liggen! Ongetwijfeld. Hoogstwaarschijnlijk niet op 'Plaatsen' geklikt.

Mijn excuses dus. Ook aan de andere gebruikers. Behalve voor grof taalgebruik......sorry....dat vind ik niet kunnen.

Niet dat ik zo 'braaf' men maar dit is een site voor iedereen toch? Dan laat ik dat.

Ik zal beter m'n best moeten doen de site beter te leren gebruiken.

Dank voor de snelle reactie.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Asl je grof taalgebruik ziet staan heb je altijd nog de 'meld misbruik' (uitroepteken) knop rechtsboven het bericht staan.

italian

• 1391 messages
  • 262 votes

Ik kan de laatste 11 berichten bij de film Rosetta niet zien.

Zo een bericht lijkt wel een enorme spoiler.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Zie enkel een post van Jos2 niet meer, maar dat is wel op meer plaatsen op de site het geval.

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Bij mij zijn die berichten ook niet te lezen of is de tekst wit.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Ik heb het 'lege' bericht weggehaald.

Het probleem met de witte teksten in IE is opgelost. Het kwam door een spoiler tag teveel. Die heb ik weggehaald, nu is de tekst weer leesbaar.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

De tv-serie Beck met Peter Haber is van de site gehaald.

Op imdb is Beck sinds kort aangeduid als tv-serie. Omdat tv-series niet op de site worden geplaatst, is de serie verwijderd.

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Hallo MM-ers!

Ik kom hier nu al langer dan twee jaar, al heb ik me nog niet zo lang geleden aangemeld, en dat na volle tevredenheid. Al post ik zelf vrijwel niets, ik vind het erg leuk om het forum dagelijks te bekijken. Voordat ik een film ga bekijken check ik eerst op moviemeter een beetje de \"recensies\" . Dat sommige erg nutteloos zijn ( vet cool, deEse mOet Je sien) ach, daar kan ik best doorheen kijken.

Maar waarom ik toch een berichtje achterlaat op dit moment is om het volgende.

Ik vind het erg leuk om de topics door te lezen en dat gaat bijna altijd normaal en erg volwassen. (zonder dat het elite gepraat wordt).

Toch zijn er enkele users die hier naar mijn mening te kinderachtig voor zijn. Ik zal geen namen noemen, maar als ik een bepaalde naam zie staan weet ik bijna voor 99% zeker dat het wederom een onzin post is.

Dat soort users horen eerder thuis op een zo genoemd \"breezerforum\" dan op een discussieplatform zoals hier waar veelal mensen zitten die normaal met elkaar kunnen praten.

Als ik zie dat er bij het topic waarin de foto`s van users staan bepaalde mensen zogenaamde nepfoto`s plaatsen van een breedgespierde buik, er wordt opgeschept over \" het aantal vriendinnen\" dan haalt het de kwaliteit van deze site (forum) flink onderuit.

Begrijp mij aub niet verkeerd, ik ben absoluut niet tegen mensen met een andere en/of afwijkende mening. Maar dit gaat niet meer om een mening maar eerder om een uiting van kinderachtigheid.

Dat diezelfde users ook bij films zinloze berichten plaatsen neem ik maar op de koop toe. Dat zie je vaak, helaas. Maar juist dit stukje van de site was altijd juist zo fijn om te lezen.

Ik pleit helemaal niet voor het bannen van sommige personen maar zou een beetje gedragscode niet helpen?

Ook dat is misschien wat rigoureus omdat het om enkelingen gaat. ( die helaas wel erg veel posten)

Misschien kan een moderator, die ik vaak erg helder en duidelijk vind op dit forum, eens met zulke personen praten.

Ik kom hier al een tijdje dus weet wat er te halen is. Maar ik kan me goed indenken dat mensen die hier voor het eerst het forum bezoeken, gelijk gegeten en gedronken hebben na het lezen van sommige (kinderlijke) berichten.

Ik hoop dat ik de meerderheid niet voor het hoofd heb gestoten met mijn verhaal. Ik moest het gewoon even kwijt.

Voor de rest blijf ik een trouwe maar stille lezer.

Groet!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Ja, ik kan het me goed voorstellen, die ergernissen. Heb ik ook wel eens.

We hebben wel gedragsregels en er wordt ook ingegrepen bij wangedrag. Maar het is altijd lastig een grens te trekken.

Lees de Wiki:

http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Gedragsregels

Als je denkt dat een bericht te ver gaat, kun je op het uitroepteken bij het bericht klikken, dan wordt het wangedrag rechtstreeks aan de mods gemeld. Dan zullen wij beoordelen of we het daar mee eens zijn en zonodig actie ondernemen.

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Ja, dat snap ik, werkt ook vaak prima. Maar ik denk dat je ook heel goed begrijpt wat ik precies probeer aan te geven.

Het is niet eens zo zeer een grof taalgebruik of schelden. Meer een bepaalde manier van doen in bepaalde topics. Ja, leg dat maar eens helder uit, is moeilijk. Ik denk dat veel mensen precies begrijpen wat ik bedoel.

Keep up the good work! Voor de rest niets te klagen.

Het is idd duidelijk wat je bedoelt, maar dat maakt het niet minder lastig om een grens te trekken. In onze gedachtes hebben we die lijn al getrokken en is er over het algemeen wel een duidelijk beeld bij wat je bedoelt, maar dat sommige berichten of sommige gebruikers "kinderachtig" doen kan je moeilijk bestrijden, lijkt me.. En het praten met de moderators voelt dan net als praten met je mentor als je een slecht rapport hebt, of praten met je baas als weer eens te laat bent met het inleveren van weet-ik-veel-wat. En dán wordt MM weer te streng, naar mijn mening...

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Misschien dan toch een soort van vriendenlijst, waardoor je enkel hun berichten in het forum ziet?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Staat al op de lijst ja:

http://www.moviemeter.nl/forum/1/2772

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Is een 'enter' dan wel alinea misschien ook mogelijk in de mijn films afdeling Jordy?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee, vind ik niet nodig

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

JJ_D wrote:

Misschien dan toch een soort van vriendenlijst, waardoor je enkel hun berichten in het forum ziet?

En hoe zit dat dan bij spelletjes...

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

JJ_D wrote:

Klinkt meer iets voor een chatroom... Bij een forum wil ik de mening van iedereen. Als een gebruiker toch verkeerd bezig is en alles verstoort kan je dat gewoon melden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.